Veien til ønskebarn nummer to

En tråd i 'Dagbøker' startet av ~Ønskebarn2017, 10 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. FruAlve Gift med forumet Julegavene 2019 Assistert-jentene

Han holder på fortsatt! Han spiser med rosiner og jeg blander i linfrø og solsikkefrø i tillegg til rosiner.

2. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Nei spent på når det blir,

3. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Herregud jeg og hadde ergo på lån fra ei venninne. Synes 360 sitter sååå mye bedre på ryggen! Større bånd, og utrolig greit å ha henne utover. Pluss mindre varmt og mer underholdene for K. Så anbefales :) spennende for dere da! Du skal se vi møtes i gangene :hilarious:

4. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Gøøøy!

• Liker Liker x 1
  5. Giraffen Elsker forumet Assistert-jentene

Haha ja det var litt morsomt! Nei man skal jo være litt forsiktig i forhold til å beholde melken, så tatt det rolig her også. Vil jo gjerne amme en stund til, så kommer nok bare til å prøve å skjerpe meg litt enn så lenge, ikke gjøre noe drastisk liksom. Huff ja den nattammingen kan man bli litt gal av til tider, men som du sier er det sikkert bra for produksjonen i det minste[emoji6]
    Å du jeg har vært altfor mye opp og ned masse de siste 10 årene, altfor mye jojo...på meste sikkert 20-30 ned, men så sniker det seg på igjen da. Litt av, litt på osv. Er ikke så flink til å finne den gylne middelvei i forhold til mat og godis osv, blir fort alt eller ingenting. Så må prøve å gjøre det litt mer varig nå! Optimalt sett burde jeg ned rundt 30 for å være fornøyd, men alt er bedre enn ingenting for å si det sånn! Heldigvis datt alle baby-kg av med en gang, pluss et par ekstra, så nå er det hvertfall bare «mine egne» kg igjen haha! [emoji23][emoji6][emoji85]

• Morsom Morsom x 1
  6. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Bra jobba med vekt og mål

7. LizRachel Gift med forumet Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Haha, så festlig!! [emoji28] så godt å høre at 360 sitter bedre på. Tenker også at det er veldig greit å få kunne bære litt utover ja. Skal se om jeg får testet ut litt i butikken kanskje [emoji4]

8. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk!

9. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jeg skulle bare prøve selen i butikken og bare "den må jeg ja" jeg tok den ikke av meg. Så stor forskjell var det. Så sikkert lurt å teste om du vurderer flere. Babyene er jo ulike og det er jo vi og, så selv om jeg er fornøyd med 360, betyr ikke det at den er fin for deg. Si ifra hva du lander på da!

10. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så gøy at du følger! Det går overraskende bra mtp Pepsi Max, men såklart frister det jo! Men jeg må bare skjerpe meg en stund til, før jeg kan ha det i helgene osv. Jeg drakk jo flere liter daglig liksom.:oops: jeg sluttet å røyke for noen år siden og da kunne jeg iallefall ille slutte med brusen! :hilarious: Så forstår deg godt som vil kose det med den når all annet forsvinner :hungry:

• Liker Liker x 1
  11. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Tanta kom, natt til mandag. Som et brak men lite smerter, noe jeg fortsatt ikke er vant med. Til vanlig kunne jeg jo feks ikke sitte på toalettsetet og ta på sokker feks da det var så smertefullt "der nede". Tar meg selv i å sitte helt på kanten helt skjevt, før jeg husker at kroppen min klarer å sitte normalt nå. :p

Mensen kom 8 dager tidligere enn "normalt".. men syklusen kan jo være litt uregelmessig etter fødsel. Skjønner meg ikke helt på el testene heller. Må nok kjøpe meg CB sine tester, da de er bedre :) neste uke skal jeg ringe Haugesund og høre, ang søskenforsøk.:happy:

• Liker Liker x 1
  12. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Enig med deg ang 360!

13. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så bra! Har du bært på hofta med den ?

14. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Ikke enda. Har bært innover på brystet, utover på brystet og på ryggen :)
    Har du?

15. Mator Gift med forumet Novembergull 2017 Assistert-jentene

Se på deg da! Du er jo klar alt og har kommet deg inn her❤️ Skal selvfølgelig følge deg i jakten på nr 2, og håper lille K får et søsken relativt raskt :D

16. LizRachel Gift med forumet Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Det ble 360 på oss også [emoji28] prøvde på omni 360, men syntes ikke frøkna satt like godt i den. Veldig fornøyd med ny sele ja [emoji16]

17. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hihi så bra! Så om jeg treffer noen med 360, og sort staffe så vet jeg hvem det er :hilarious::hilarious:

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jeg er SÅ fysen!! Har så lyst på sjokolade og brus og digg og gode middager... begynner å bli lei av kylling,salat,fisk og wok.. Men men, merker jo at kroppen har sykt godt av å renses litt. Drikker sikkert 4-5 liter vann iløa en dag og. I morgen skal jeg lage hjemmelagede sunne knekkebrød og på lørdag blir det sunne pannekaker. Matprat hadde flere gode oppskrifter! Og når handlelisten kommer så var det enkelt! Flaut i butikken da, jeg har vel aldri handlet havrekli og tusen andre rare ting, så måtte spørre om nesten alt:p
    Merker at buksene og genser/topper ikke sitter så stramt lenger, så spent på vekta på søndag. Har SÅ lyst å sjekke nå:hilarious:

Ellers, er jeg på syklysdag 4 idag og tippet tr stikker imorgen.:)

Slik som jeg ammer for tiden (vi prøver jo alt annet utenom, men det er tenner/ og eller sykdom på gang) så lurer jeg på hvordan det blir med søskenforsøk. Men har bestemt meg for å ikke stresse med det. Trenger K å amme lenger så får det bare være slik. Det er litt frustrerende at det MÅ liksom gå ut over henne mtp at vi ønsker søsken. Skal ringe klinikken på mandag og høre uansett :D så prøver vi jo hjemme i mellomtiden. Må iallefall teste etter el.denne syklusen siden den var SÅ kort sist.:hungover:

• Liker Liker x 2
  19. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Føler med deg og kjenner meg litt igjen angående middag og snacks. Forrige uke gikk kjempefint, denne uken har vært litt verre men jeg har ikke sprekt :) I dag blir det pizza til middag, jeg må ha en dag og kose meg litt også ellers holder det i maks noen uker. Gleder meg! Jeg veier meg nesten hver dag, jeg :hilarious: Trenger å se at det går nedover og så lenge det gjør det blir jeg motivert til å fortsette :) -3,2 kg nå! :) Stå på, du er flink!

20. LizRachel Gift med forumet Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Hahahahaha, skal se det er jeg som er ute på tur da ja [emoji23]

Del denne siden