Veien til ønskebarn nummer to

En tråd i 'Dagbøker' startet av ~Ønskebarn2017, 10 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. LizRachel Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Krysser fingrene mine for at endoen holder seg borte hos deg!
    2-3 ganger med amming er jo ikke mye på dagtid/ kveld nei. Kan se ut som om vi også er på vei mot noe tilsvarende - ikke like mye amming på dagtid her heller, selv om vi ikke har begynt med fast føde enda [emoji85]
    Vi starter så snart mensen er tilbake ja. Har en følelse av at den holder seg borte til jeg slutter å amme, og det kan jeg jo holde på med en god stund til enda, spesielt på natten.

Liker minien din å bli bært i sele? Jeg bærer masse hver dag, og går fortsatt ned i vekt. Veier 5kg mindre enn før jeg ble gravid nå [emoji54]

2. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Lykke til

3. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk for tips! Det er jo supergodt!

4. FruAlve Gift med forumet Julegavene 2019 Assistert-jentene

Mannen min spiser havregrøt til frokost hver dag og kuttet litt mengde på kvelds og gikk ned mange kilo på de to endringene.

• Informativ Informativ x 1
  5. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Prosjekt vektnedgang!
    1 uke inn i Pepsi Max og sukkerfri tilværelse. Og.... det resulterte i -3 kg og - 3 cm midjemål allerede. Sier meg fornøyd med det.

• Liker Liker x 10
  6. LizRachel Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Vanvittig bra resultat allerede, godt jobba! [emoji2][emoji122]

7. Fruflis Gift med forumet Assistert-jentene Junibarna 2019

Godt jobba!! [emoji1376] Men legger man noe særlig på seg av Pepsi Max, sånn egentlig? Siden det er 0 kcal.

8. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Wow! Kjempebra :D

9. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Tusen takk!

10. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Ja, fornøyd med det. Men forberedt på at det mest sannsynlig stagnerer nå denne uken

11. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Akkuratt.. hvor lenge gjorde han det ? Jeg er ikke glad i havregrøt :sorry::hungover:

12. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk

13. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Takk for det! :)

Ja mensen holder seg kanskje borte en stund til hos deg, så vanskelig å vite. Men når dagammingen roet seg i ca 1 mnd så kom mensen her.;)

Oj så gøy at vekten raser hps deg! Heldig! Ja, bæresele har blitt veldig populært, jeg invisterte nylig i en 360, som kan være barnet utover og det liker hun! Så blir endel korte kjappe turer feks med bikkja om jeg ikke vil at hun skal sove i vogn pga for nære leggetid osv. Og på ferie blir det mye bæring, om ellers om jeg ikke gidder dra med vogna.;);) hvilken bæresele har du ?
    Jeg har forresten måtte brukt den endel hjemme og, når hun ikke har vært i form,eller ikke vil annet enn å være nær meg. Vi har laget pizzadeig i bæreselen :p

14. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Herlighet så like vi er da! Jeg er fiskene, hvilket stjernetegn er du? :p:hilarious: hehe, så greit å sette seg et mål, selv om ferie er ferie da:):)
    Ja, jeg har ikke helt turt å slanke meg pga frykt for å miste melken, men nå gjør det liksom ikke SÅ mye lenger kjenner jeg. Pluss nattamming er SÅ (forbaska) mye og krevende at det får heller stå til, produksjonen vil nok bli værende leeenge uansett :p
    Så greit når en vet hva som MÅ til, men slitsomt ja! Kan jeg spørre hvor mye du gikk ned sist?:happy:

15. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

CD 22
    Idag har jeg spottet litt... hadde endel problemer med det for noen år siden men etter en mini operasjon ble dette fikset. Det var og grunnet signifikante celleforandringer . Håper ikke dette begynner igjen. Det var veldig sjenerende sist.. synes syklusen var veldig kort om det er starten på tr nå.

16. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Blander meg litt, jeg. Jeg går fint ned i vekt selv om jeg drikker (endel :hilarious:) Pepsi Max :)

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  17. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

I utgangspunktet er ikke jeg det heller men jeg har i litt proteinpulver som gjør at man er mett lenger og da er den helt innafor :)

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Ah, takk for tips!

19. LizRachel Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Blir spennende å se hvor lenge mensen holder seg borte her da. Dagamming er betraktelig på vei ned [emoji28]

Jeg har foreløpig kun ergo original bæresele, som jeg låner av ei venninne. Ser på å kjøpe ergo 360 eller adapt, evt tula. Blir såpass mye bæring her nå at jeg vil ha noe som sitter bedre på [emoji846] er du fornøyd med 360?

20. Eiddwen Forumet er livet Assistert-jentene

Blir spennende å følge deg i søskenforsøk. :) Veldig godt jobba med vekten! :D Jeg har jobbet med vekten selv en stund nå, men koser meg med litt Pepsi Max siden all kaloriholdig kos må kuttes ut/ned på. :shifty:

• Liker Liker x 1
    Last edited: 29 Jul 2018

Del denne siden