Veien til ønskebarn nummer to

En tråd i 'Dagbøker' startet av ~Ønskebarn2017, 10 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Fruflis Gift med forumet Assistert-jentene Junibarna 2019

Da er det bare å vente spent og høre hva de sier 6.august! [emoji1] Jeg fikk beskjed fra Haukeland at de oppfordret meg til å ringe et par dager etter 6.august, fordi de har null kontroll de to første dagene [emoji85]

2. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Ja, jeg ringer nok, men regner med å måtte vente til slutten av uka for noe skikkelig svar liksom :p

3. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

CD 13 og iflg FLO har jeg sjangse til å bli gravid. Men, med en KREVENDE baby på kveld/natt og ammebonanza og styr har jeg ikke orket noe. Mannen sliter med ryggen og det er ikke blitt prioritert noe særlig prøving. Men tenker å teste etter eggløsning fom i morgen av, for å se om kroppen spiller på lag. Så får vi se om vi får prioritert litt aksjer :)

4. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Idag la vi inn aksjer. Tok en eggløsningstest og den var ikke helt positiv. Er av billig typen så spørs hvor sikker den er. Vurderer å kjøpe inn CB sin, var fornøyd med den sist. Men får bruke opp de jeg har. Spent på om syklusen er normal eller om den endrer seg ifht lengde.

5. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Så spennende! :)

• Liker Liker x 1
  6. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Så gøy at dere er i gang igjen! Måtte veien til søsken gå superraskt [emoji7]

• Liker Liker x 1
  7. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Ja! Takk!

8. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Ja, veldig. Glemte jo å teste etter el idag, men får ta en tåle at senere.

9. Dårris Glad i forumet Assistert-jentene

Jeg følger deg! :) Spennende tider, håper det går fort! :hello2

10. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så hyggelig! Jo, en håper vel det. Men realisten i meg tenker det vil ta litt tid..

• Optimistisk Optimistisk x 1
  11. Fruflis Gift med forumet Assistert-jentene Junibarna 2019

Gøy at dere er i gang igjen! [emoji2]

12. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jo,ja hehe er jo det! Det er rart og. Nesten som om vi tror vi greier det på egen hånd siden jeg ikke har smerter =endo men her er det jo mannlig faktor og..

13. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Alt bra her :) full fart med babling og krabbing, her skal man ikke sitte stille lengre :p

14. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hihi, så gøy!! Sagt noen ord enda?

15. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Positiv el.idag :happy:

• Liker Liker x 4
  16. LizRachel Gift med forumet Assistert-jentene Febbisbebbis'18

Woho [emoji16] hvordan føles det å være i gang med testing igjen? Kjenner selv det kribler i fingrene [emoji38] men null tegn til mensen enda her

17. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Føles litt rart. Det er jo ikke sånn heelt på ordentlig enda. Jeg er spent på hvordan syklusen min blir. Og håååper på at endo smertene er borte for godt! (Eller til neste fødsel :angelic:) jeg ammer jo enda, så vi må nok vente en stund. Ei natt uten amming kan vi nok se lenge etter enda. Men plutselig. Nå ammer jeg bare 2-3 ganger på dag/kveld så.:) starter dere med en gang mensen er tilbake?:angelic:

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Dag 2 av nytt og bedre liv.
    For en Pepsi Max avhengig frøken går det veldig bra. Har og lest meg opp på endel matvarer, da jeg blir veldig fysen (og ofte spiste sjokolade da..) Og feks mango som er kjempegodt, er bra for vektnedgang og fertilitet. Så gøy å finne noe en liker og kan knaske på. Mannen er SÅ inni dette mtp kostholdsendring. På lørdag pakker vi bagen og går en fjelltur med bæreselen. De har meldt regn da, så håper det snur. Ellers håper jeg såklart på vektnedgang uten like. Men, inntil videre kjenner jeg på gleden av å rett og slett rense kroppen og bare tilføre gode ting. :D (deriblant en baby)

• Liker Liker x 3
  19. Fruflis Gift med forumet Assistert-jentene Junibarna 2019

Så bra! [emoji2][emoji1376] «Hemmeligheten» til suksess med vektnedgang er å finne noe sunt og godt som kan erstatte sjokoladen, isen, chipsen etc man ellers putter i seg når man kjeder seg, ser på TV eller bare er fysen. I mitt tilfelle sverger jeg til vannmelon! [emoji7][emoji525]

20. Giraffen Elsker forumet Assistert-jentene

Så bra du er i gang! Må nesten le, for jeg er også litt Pepsi Max avhengig haha! Vi prøver å være litt flinke her også, mannen vil bare finjustere formen, mens jeg jo har massaassevis å kvitte meg med[emoji12] Har bestemt at litt is er lov, siden det tross alt er ferie og megavarmt, men ellers skal vi prøve å holde oss unna godis osv. Kjenner stadig på suget, men må jo bare prøve å holde ut! Har gått ned mye før, men bare ikke klart å holde meg der nede, så vet jo hva som må til for å få det til. Det er bare så slitsomt haha! Men må virkelig ta meg sammen nå, og utnytte det at jeg fortsatt ammer også, for det ryker jo noen «gratis» kalorier der også, men hjelper jo ikke hvis man spiser dem opp igjen[emoji6] God fjelltur[emoji4]

• Liker Liker x 1

Del denne siden