Veien mot nr 4 :)

Åh hjelpes, å våkne opp uten bekkensmerter høres jo ut som verdens deiligste drøm [emoji33] Så heldig du er! Håper det varer :D Må være utrolig slitsomt med kynnerene da, spesielt du som egentlig ikke trenger så innmari mye modning [emoji14]
Ingen bekken/symfyse smerter, slimproppen har gått og jeg bare venter. .. Begynner å bli fryktelig utålmodig, selv om denne slimproppen ikke nødvendigvis betyr noe [emoji23] kan bli lang ventetid til ks dette [emoji23][emoji23][emoji23]
Tenker masse på deg!!
Mye mulig at babyen din har skrudd seg klar i bekkenet, i og med mye kynnere og slikt....Har hørt at det kan stabilisere og nærmest fjerne bekkensmerter!
Masse gode tanker [emoji175]
 
37+3

Klokka er 4. Jeg ligger her på obs post på sykehuset. Får ikke sove selv etter morfin, sobril og paracet. Det tok knekken på riene mine, alt har stoppet opp [emoji17] men jeg er redd... Livredd faktisk! Gråt under riene i går kveld, mannen måtte kjempe hardt for å holde meg rolig slik at jeg ikke skulle bikke helt over i panikkangst :eek:

Så nå lurer jeg på da, hvor lenge jeg må gå å være så redd. Må jeg gå slik frem til planlagt ks? Har ikke sovet ett sekund i natt, selv om jeg er sliten og stuptrøtt! For tenk om ting starter opp igjen mens jeg sover? Åhr, jeg vil ikke at det skal skje! Jeg takler det bare ikke!!! [emoji33]☹[emoji24] håper de forstår og kan fremskynde ks, selv om min erfaring med dette sykehuset er at de er kyniske og blåser i hva som er best for mor, så lenge baby har det bra...
 
37+3

Klokka er 4. Jeg ligger her på obs post på sykehuset. Får ikke sove selv etter morfin, sobril og paracet. Det tok knekken på riene mine, alt har stoppet opp [emoji17] men jeg er redd... Livredd faktisk! Gråt under riene i går kveld, mannen måtte kjempe hardt for å holde meg rolig slik at jeg ikke skulle bikke helt over i panikkangst :eek:

Så nå lurer jeg på da, hvor lenge jeg må gå å være så redd. Må jeg gå slik frem til planlagt ks? Har ikke sovet ett sekund i natt, selv om jeg er sliten og stuptrøtt! For tenk om ting starter opp igjen mens jeg sover? Åhr, jeg vil ikke at det skal skje! Jeg takler det bare ikke!!! [emoji33]☹[emoji24] håper de forstår og kan fremskynde ks, selv om min erfaring med dette sykehuset er at de er kyniske og blåser i hva som er best for mor, så lenge baby har det bra...
Åååå, kjære deg [emoji175] nå kjenner jeg at jeg skulle gitt deg en stoooor trøsteklem og kjefta litt på staben der du er....
Det var ikke sånn du skulle ha det, du som endelig hadde fått ting på stell og skulle slappe av frem mot KS
Tenker masse på deg, og håper at ting ordner seg, slik at både MAMMA og baby får en god opplevelse!!
 
Oi, dette har gått meg hus forbi!! De kan jo ikke la deg gå sånn altfor lenge og risikere at det blir naturlig fødsel vel?? Håper inderlig du har fått slappet av litt nå og at du har fått fremskyndet ks om ikke annet [emoji173] Sender deg gigantiske klemmer [emoji173]
 
37+3

Klokka er 4. Jeg ligger her på obs post på sykehuset. Får ikke sove selv etter morfin, sobril og paracet. Det tok knekken på riene mine, alt har stoppet opp [emoji17] men jeg er redd... Livredd faktisk! Gråt under riene i går kveld, mannen måtte kjempe hardt for å holde meg rolig slik at jeg ikke skulle bikke helt over i panikkangst :eek:

Så nå lurer jeg på da, hvor lenge jeg må gå å være så redd. Må jeg gå slik frem til planlagt ks? Har ikke sovet ett sekund i natt, selv om jeg er sliten og stuptrøtt! For tenk om ting starter opp igjen mens jeg sover? Åhr, jeg vil ikke at det skal skje! Jeg takler det bare ikke!!! [emoji33]☹[emoji24] håper de forstår og kan fremskynde ks, selv om min erfaring med dette sykehuset er at de er kyniske og blåser i hva som er best for mor, så lenge baby har det bra...

Huff :( stakkar deg, det var jo ikke sånn det skulle bli. Tenker på deg, håper det har skjedd noe nå!
 
3173aff1d31cc092d1a7f595ae7649c0.jpg


Så gikk alt bra til slutt :D de ville ha meg til å føde vaginalt siden han er 3 uker før tida, men jeg nektet. Så da ble det ks i formiddag, og kl 11.54 var alt overstått. Lille tassen klarer seg fint, skrek med en gang, og har allerede tatt puppen ett par ganger :D
 
3173aff1d31cc092d1a7f595ae7649c0.jpg


Så gikk alt bra til slutt :D de ville ha meg til å føde vaginalt siden han er 3 uker før tida, men jeg nektet. Så da ble det ks i formiddag, og kl 11.54 var alt overstått. Lille tassen klarer seg fint, skrek med en gang, og har allerede tatt puppen ett par ganger :D


Supert at du sto på ditt! Hurra for den nydelige lille prinsen deres[emoji173] gratulerer så masse og kos dere!
 
3173aff1d31cc092d1a7f595ae7649c0.jpg


Så gikk alt bra til slutt :D de ville ha meg til å føde vaginalt siden han er 3 uker før tida, men jeg nektet. Så da ble det ks i formiddag, og kl 11.54 var alt overstått. Lille tassen klarer seg fint, skrek med en gang, og har allerede tatt puppen ett par ganger :D
Fy søren altså, at de ville ha deg til å føde vaginalt provoserer meg [emoji35] Såå bra du stod på ditt og fikk det som du ville! Han er helskjønn [emoji173]
 
3173aff1d31cc092d1a7f595ae7649c0.jpg


Så gikk alt bra til slutt :D de ville ha meg til å føde vaginalt siden han er 3 uker før tida, men jeg nektet. Så da ble det ks i formiddag, og kl 11.54 var alt overstått. Lille tassen klarer seg fint, skrek med en gang, og har allerede tatt puppen ett par ganger :D
Ååååå, så nydelige han e!!
Kjempeglad for å høre at du fikk KS tilslutt, og at det var sykehuset som måtte gi seg!
Nå må du bare kose deg, nyte lille prinsen og sanke krefter til hverdagen igjen [emoji175] gratulera så mye!!!
 
Fy søren altså, at de ville ha deg til å føde vaginalt provoserer meg [emoji35] Såå bra du stod på ditt og fikk det som du ville! Han er helskjønn [emoji173]
Jeg reagerte med tårer og tendens til panikk da de sa det, men fikk fram at det var helt uaktuelt for meg å føde vaginalt. Hjalp å være sta da!
Tusen takk [emoji173] lille knøttet er helt perfekt han [emoji7]
 
Ååååå, så nydelige han e!!
Kjempeglad for å høre at du fikk KS tilslutt, og at det var sykehuset som måtte gi seg!
Nå må du bare kose deg, nyte lille prinsen og sanke krefter til hverdagen igjen [emoji175] gratulera så mye!!!
Tusen takk! :D [emoji173] skal kose oss glugg vi :D så må dere også kose dere masse videre! :D
 
Herlig!! Vi er så utrolig heldige som føder nå på våren :D Gleder meg såå til tiden som kommer med lysere dager [emoji173]
 
Herlig!! Vi er så utrolig heldige som føder nå på våren :D Gleder meg såå til tiden som kommer med lysere dager [emoji173]
Ja, tenk det. Nå har vi våren og sommeren foran oss med baby hjemme, og muligheten til å gå på mange flotte trilleturer, reise på stranda, utendørs kafébesøk og bare nyte [emoji1] våren er definitivt den beste tiden å få baby på, synes jeg da :)
 
Ja, tenk det. Nå har vi våren og sommeren foran oss med baby hjemme, og muligheten til å gå på mange flotte trilleturer, reise på stranda, utendørs kafébesøk og bare nyte [emoji1] våren er definitivt den beste tiden å få baby på, synes jeg da :)
Åååhhh, can't wait!! :D
 
Mandag, jeg skulle vært 39+3 i dag, men så ligger "knirken" her ved siden av meg, og er blitt 2 uker alt :) bare han og meg som er hjemme. Mannen på jobb, og de eldste barna er på hyttetur med bestefaren sin (min pappa). Han som egentlig skulle være barnevakt i tilfelle fødsel [emoji23] (han visste ikke om ks)

Påska kommer til å bli rar og stille uten de 3 eldste. Savner dem, samtidig som det er godt å få alenetid med "knirken", og bli bedre kjent med ham :)
 
Last edited:
Mandag, jeg skulle vært 39+3 i dag, men så ligger "knirken" her ved siden av meg, og er blitt 2 uker alt :) bare han og meg som er hjemme. Mannen på jobb, og de eldste barna er på hyttetur med bestefaren sin (min pappa). Han som egentlig skulle være barnevakt i tilfelle fødsel [emoji23]

Påska kommer til å bli rar og stille uten de 3 eldste. Savner dem, samtidig som det er godt å få alenetid med "knirken", og bli bedre kjent med ham :)
Syns også det er rart å tenke på at Lillemor skulle ha kommet nå...Men hun er allerede 3 uker [emoji3] og terminen var på lørdag!
Deilige dager, med ferie og lite planer. Godvær og trilleturer med hele gjengen gjør godt! Føler at det e minst et år siden jeg bevegde meg....Så det kjennes godt å våkne til liv igjen!
Kos deg med lille knirk, og nyt dagene med....Det trenger man! Håper formen er bra [emoji3] ønsker deg og dine en riktig god påske!!
 
Back
Topp