Veien mot nr 4 :)

Kjenner SÅåå godt igjen det du skriver....Har heldigvis sluppet oppkast og veldig kvalme....Men er SÅ lei...Tung i kroppen, halsbrann og nesten ingen førlighet igjen!!
Masse lykke til i tiden du har igjen før lillegull kommer [emoji175]
Tusen takk gode deg! Du har vel heller ikke lenge igjen nå? Det er virkelig synd på oss altså [emoji14] enda godt at premien gjør det verdt hva det skulle være av plager :) [emoji173]

Lykke til med siste innspurt hos deg også!
 
Tusen takk gode deg! Du har vel heller ikke lenge igjen nå? Det er virkelig synd på oss altså [emoji14] enda godt at premien gjør det verdt hva det skulle være av plager :) [emoji173]

Lykke til med siste innspurt hos deg også!
Onsdag!!! Så jeg skal ikke klage....Er bare nervøs....Grugleder meg [emoji8][emoji33]
Tusen takk!!
 
Onsdag!!! Så jeg skal ikke klage....Er bare nervøs....Grugleder meg [emoji8][emoji33]
Tusen takk!!
Wow, så nære du er!!! Og så utrolig spennende [emoji173][emoji173][emoji173] går nok helt fint skal du se :) de setter deg i gang? Bare vær obs på at det kan ta tid ;) det var ikke jwg sist, så det ble en hard mental prøve...
 
Wow, så nære du er!!! Og så utrolig spennende [emoji173][emoji173][emoji173] går nok helt fint skal du se :) de setter deg i gang? Bare vær obs på at det kan ta tid ;) det var ikke jwg sist, så det ble en hard mental prøve...
Kjempenære!!! Var på kontroll forrige onsdag, og fikk da beskjed om induksjon om en uke...Altså bare 2 dager til nå [emoji33] var forberedt på uke 38 pga insulinbehandling...Så kjente at den uka gjorde en forskjell, sånn rent mentalt...Måtte skynde meg veldig å bli helt klar :)
Har blitt satt igang med de to minste barna, begge på termin...Da de også var estimert til å være store, og diabetes var inne i bilde der også :)
Forrige fødsel, i 2012- gikk veldig greit, tok ikke et helt døgn fra første tablett til hun var ute...Men er forberedt på at det absolutt kan ta lengre tid nå...Mulig jeg mangler litt på modning, og må gå trinnene via ballongkateter....Siden det er 3 uker for tidlig....
Mannen min mener det kommer til å gå fort, og tror at kroppen vet at nå er det snart dags for jobbing :) jeg har hatt masse nedpress idag- stikninger ned mot underlivet...Og masse, masse kynnere, i tillegg løper jeg konstant på do- for både 1 og 2 [emoji87]....Så, mulig han har rett...At kroppen gjør seg klar og har tenkt å samarbeide med meg :)
 
Kjempenære!!! Var på kontroll forrige onsdag, og fikk da beskjed om induksjon om en uke...Altså bare 2 dager til nå [emoji33] var forberedt på uke 38 pga insulinbehandling...Så kjente at den uka gjorde en forskjell, sånn rent mentalt...Måtte skynde meg veldig å bli helt klar :)
Har blitt satt igang med de to minste barna, begge på termin...Da de også var estimert til å være store, og diabetes var inne i bilde der også :)
Forrige fødsel, i 2012- gikk veldig greit, tok ikke et helt døgn fra første tablett til hun var ute...Men er forberedt på at det absolutt kan ta lengre tid nå...Mulig jeg mangler litt på modning, og må gå trinnene via ballongkateter....Siden det er 3 uker for tidlig....
Mannen min mener det kommer til å gå fort, og tror at kroppen vet at nå er det snart dags for jobbing :) jeg har hatt masse nedpress idag- stikninger ned mot underlivet...Og masse, masse kynnere, i tillegg løper jeg konstant på do- for både 1 og 2 [emoji87]....Så, mulig han har rett...At kroppen gjør seg klar og har tenkt å samarbeide med meg :)
Oi, kan tro den ene uka utgjør en forskjell ja! Ser bare selv da de flyttet ks datoen min. Ikke så mange dager, men likevel føltes det plutselig mye nærmere :D

Håper at kroppen din samarbeider, og at ting går for seg i passe tempo [emoji173] du må ha lykke til!! [emoji173] [emoji170] [emoji173] og hold oss oppdatert [emoji1]
 
35+4

Nettopp ferdig på kontroll hos legen... kynnerne har visst gjort sitt ja :eek: hodet er festet som 4.gangs fødene. Det pleier visst gjerne å skje rett før fødsel hos Flere gangs fødene i følge legen :eek: og når jeg tenker etter så festet det seg aldri med hverken nr 2 eller 3 hos meg... Kjenner at jeg får angst! Tenk om, hva om og nei!!! Jeg håper at jeg slipper å kjenne rier, jeg håper at jeg får gå frem til planlagt ks! :) selv om jeg gjerne vil bli ferdig, så er det jo litt tidlig enda... Puh, det blir noen spennende uker fremover! :D
 
36+1

Uka har flydd avsted, når jeg bare har hatt avtaler hver dag. Tror jeg må fortsette med det framover [emoji23] surrer med hvor lenge det er igjen daglig, men blir stort sett positivt overrasket når jeg sjekker [emoji4] bare 30 dager til termin lissom, i min siste graviditet... Føles helt uvirkelig.

Bilen vi kjøpte for litt over ei uke siden har gjort at jeg innser det at vi blir storfamilie med 4 barn. Jeg som aldri skulle ha barn [emoji23][emoji23][emoji23] slik gikk det...

Ha en tipp topp helg alle lesere [emoji173]
 
36+3

Tja, ny uke på kalenderen står for tur. Denne uka er ikke fullt så travel som forrige uke, men nok av planer denne uka også. Håper at de konstante smertene jeg har på høyre side i hoftehøyde snart kan gi seg [emoji13] har hatt det i flere dager, men føler at det bare blir verre. Sikkert fordi magen vokser så fort nå mot slutten [emoji14]

Merker nå at nervene har begynt å komme i forhold til ks. Fremdeles en evighet til (føles det som), men det blir vanskeligere og vanskeligere å sovne på kvelden [emoji23] tenker mye på det når alt blir stille rundt meg. Helt nytt og fremmed, så er vel naturlig at jeg reagerer slik :) mer avslappet i forhold til ks en rier og vaginal fødsel hvertfall :)
 
Forstår veldig godt at du er litt nervøs for ks. Ikke så rart det! Men såå godt at du slipper bekymringen for vaginal fødsel i alle fall! Må si jeg misunner deg å sannsynligvis slippe riene, men man skal vel ikke kimse av keisersnitt heller. [emoji14] Men dette går bra! Spent på når datoen for ks'et ditt er altså :D Plutselig kan du jo ha født, du! [emoji14] I alle fall snart.
 
Prøvde å lese litt tilbake i dagboken, men fant ikke ut når du skulle ha KS. Det kan vel ikke være mange ukene til nå?
 
Prøvde å lese litt tilbake i dagboken, men fant ikke ut når du skulle ha KS. Det kan vel ikke være mange ukene til nå?
Jeg tror luringen holder datoen hemmelig! :) [emoji14] (fullt lovlig det altså!)
 
Jeg tror luringen holder datoen hemmelig! :) [emoji14] (fullt lovlig det altså!)
Aha! Leste bare snakk om at "nå nærmer det seg", så da gikk jeg ut i fra at alle snakket om samme dato. Spennende, spennende!
 
Prøvde å lese litt tilbake i dagboken, men fant ikke ut når du skulle ha KS. Det kan vel ikke være mange ukene til nå?
Vi holder ks dato hemmelig ja :) synes det er best sånn i og med at andre jeg kjenner på privaten heller ikke skal vite selve dato :) kun min mann og barnepassere som vet når jeg skal i ilden :eek:

Det nærmer seg, men virker enda milevis unna enda [emoji14]
Jeg tror luringen holder datoen hemmelig! :) [emoji14] (fullt lovlig det altså!)
 
Vi holder ks dato hemmelig ja :) synes det er best sånn i og med at andre jeg kjenner på privaten heller ikke skal vite selve dato :) kun min mann og barnepassere som vet når jeg skal i ilden :eek:

Det nærmer seg, men virker enda milevis unna enda [emoji14]
Full forståelse for det altså! :) Du er flinkere enn meg som liksom skal holde de navnene vi vurderer, hemmelig etter mannens ønske, men som forteller alle venninnene mine hvilke vi tenker på og sier "men ikke si at jeg har sagt det da!" [emoji23] Nå føler jeg meg litt slem [emoji85]
 
Vi holder ks dato hemmelig ja :) synes det er best sånn i og med at andre jeg kjenner på privaten heller ikke skal vite selve dato :) kun min mann og barnepassere som vet når jeg skal i ilden :eek:

Det nærmer seg, men virker enda milevis unna enda [emoji14]
Jeg syntes det er helt OK å gjøre det sånn. Vanligvis vet man jo ikke folk rundt en når barnet blir født, det bare skjer helt plutselig.
 
36+5

Onsdag allerede denne uka... Mannen jobber sent i dag, og skal på varmdykk brannøvelse i morgen... Og så er jo ukedagene nesten over denne uka også! Hjelp, tida går jo fremdeles fort!! :D

I går var det for øvrig legetime igjen. Alt fint med lille i magen, og den nye turnuslegen fikk prøve seg på å finne hjertelyd, kjenne leie og ikke minst måle symfyse-fundus. Jeg så bokstavelig talt stjerner da han trykket ned i symfysen. Er øm der enda! Selv om det er bedre i dag enn i går :)
 
37+0

Endelig over prematur grensen :D føles godt å være så langt! :D

Så har det skjedd noe merkelig. Stod opp i dag tidlig helt uten smerter i bekkenet og symfysen... Skjønte i grunnen ingenting, og gjør forsåvidt ikke det enda. Har til og med vasket over gulvene bare for å se om det virkelig var sant :eek: og fremdeles ingen smerter.

Sover ellers veldig dårlig for tida. Masse kynnere, regelmessige og til tider vonde. Men så lenge det ikke vil ta seg opp og heller dabber av etterhvert vet jeg jo at det ikke er rier.
 
Åh hjelpes, å våkne opp uten bekkensmerter høres jo ut som verdens deiligste drøm [emoji33] Så heldig du er! Håper det varer :D Må være utrolig slitsomt med kynnerene da, spesielt du som egentlig ikke trenger så innmari mye modning [emoji14]
 
Tenker masse på deg!!
Mye mulig at babyen din har skrudd seg klar i bekkenet, i og med mye kynnere og slikt....Har hørt at det kan stabilisere og nærmest fjerne bekkensmerter!
Masse gode tanker [emoji175]
 
Back
Topp