Veien mot nr 4 :)

Syns også det er rart å tenke på at Lillemor skulle ha kommet nå...Men hun er allerede 3 uker [emoji3] og terminen var på lørdag!
Deilige dager, med ferie og lite planer. Godvær og trilleturer med hele gjengen gjør godt! Føler at det e minst et år siden jeg bevegde meg....Så det kjennes godt å våkne til liv igjen!
Kos deg med lille knirk, og nyt dagene med....Det trenger man! Håper formen er bra [emoji3] ønsker deg og dine en riktig god påske!!
Deilige dager her også, selv om det er litt rart med bare 1 barn i hus... Daglige trilleturer, og et bekken som stadig blir bedre :) når været er så fint som i dag, så blir det upåklagelig :D skal dere ha hjemmepåske?
Ønsker dere også en riktig god påske! :D
 
Deilige dager her også, selv om det er litt rart med bare 1 barn i hus... Daglige trilleturer, og et bekken som stadig blir bedre :) når været er så fint som i dag, så blir det upåklagelig :D skal dere ha hjemmepåske?
Ønsker dere også en riktig god påske! :D
Fantastisk!!
Ja, bekkenet er stadig bedre her også...Men kjenner at jeg lurer litt på hvor alle gode spisevaner fra svskapet ble av [emoji87] føler at jeg nærmest lever på sjokolade.....! Ikke rart Lillemor promper....(!!) Stakkars....
Vi blir hjemme i påsken, med planer om dagsturer til hytta, til bestefar og til mormor....Og ellers ut på trilleturer, med pølse og kvikklunsj i sekken :)
Skal dere ha hjemmepåske?
 
Fantastisk!!
Ja, bekkenet er stadig bedre her også...Men kjenner at jeg lurer litt på hvor alle gode spisevaner fra svskapet ble av [emoji87] føler at jeg nærmest lever på sjokolade.....! Ikke rart Lillemor promper....(!!) Stakkars....
Vi blir hjemme i påsken, med planer om dagsturer til hytta, til bestefar og til mormor....Og ellers ut på trilleturer, med pølse og kvikklunsj i sekken :)
Skal dere ha hjemmepåske?
Alle gode spisevaner er hvisket ut her også [emoji23] lever på snop og junkfood. Likevel viste vekta -13 kg siden fødsel i dag [emoji14]

Det blir nok noen dagsturer til hytta her også. Klarer ikke tanken på å ikke treffe ungene på ei uke... Ellers blir vi bare hjemme. Får litt besøk, og drar litt på besøk :) akkurat slik jeg liker det :D
 
Sukk, på tide å gi opp fullamming denne gangen :( liker det ikke, men jeg har rett og slett ikke nok melk. Jeg har lagt ham til minst annenhver time helt siden han var nyfødt, og han bruker over en halv time hver gang. Med 3 storesøsken så har jeg verken tid eller overskudd til det. Får heller se positivt på det med flaske :) andre kan gi ham mat, og forhåpentligvis får jeg mer forutsigbarhet i forhold til mat og søvn :)
 
Hvordan går det med dere? Har ikke sett eller hørt fra din kant på en stund....
Takk som spør :D her går det veldig bra :) men etter at mannen begynte å ukependle så har det vært litt hektisk her hjemme ;) satser på mer tid fremover nå som rutinene begynner å komme på plass igjen. Mye som måtte klaffe i timeplanen med 4 små alene [emoji23]
 
Å, jeg kjenner meg igjen!! Mannen min har vært ukependler helt frem til for to uker siden...da begynte han i ny jobb....nå har han vakt i 2 uker og helt fri 1 uke. Gleder meg til en ny tilværelse hvor vi ser mer til ham, og hvor hverdagen blir litt lettere.
Håper det går bra m mannen din? Du nevnte at de mistenkte sykdom...?
 
Å, jeg kjenner meg igjen!! Mannen min har vært ukependler helt frem til for to uker siden...da begynte han i ny jobb....nå har han vakt i 2 uker og helt fri 1 uke. Gleder meg til en ny tilværelse hvor vi ser mer til ham, og hvor hverdagen blir litt lettere.
Håper det går bra m mannen din? Du nevnte at de mistenkte sykdom...?
Så bra at dere går mot en bedre og lettere hverdag for sin del :D unner ingen å være i denne situasjonen faktisk... Merker at det tar på, selv med rutiner ;) men så er det vel som med alt annet, man blir vant til det etterhvert :)

Mannen vil helst ikke prate om sykdom når han er hjemme. Jeg ser det på ham at han tenker mye på det selv, men ønsker ikke å grave mer i det. Vi går og venter på svar på prøver han har tatt, og han har enda ikke fått timen vi venter på på sykehuset. Ventetiden og uvissheten føles tung og lang :/
 
Tilbake på forum igjen etter en pause. Ukene raser avsted, og vi har det i grunnen veldig bra [emoji4] vi er på ferie hos min pappa, og blir her ei uke. Uka etter venter vi besøk av bl.a min svoger med fru [emoji3]

Rart å tenke på at vi var prøvere for 1 år siden på denne tida, og at lille skatten vår snart er 4 måneder [emoji3]
 
Tilbake på forum igjen etter en pause. Ukene raser avsted, og vi har det i grunnen veldig bra [emoji4] vi er på ferie hos min pappa, og blir her ei uke. Uka etter venter vi besøk av bl.a min svoger med fru [emoji3]

Rart å tenke på at vi var prøvere for 1 år siden på denne tida, og at lille skatten vår snart er 4 måneder [emoji3]

Helt vilt! Leste igjennom dagboka mi og prøverdagboka. Helt snålt at den positive graviditetstesten ligger her ved siden av meg nå[emoji7] Vi er bra heldige!
 
1 år og 2 dager siden jeg gratulerte mannen med at vi skulle bli foreldre igjen, Og i dette øyeblikket kikker den lille skatten på over 4 mnd på meg. Han smiler så fint og tillitsfullt [emoji7][emoji7][emoji7] det gjør at alt slitet er verdt det med baby [emoji1] min egen lille skatt som jeg er så forelsket i [emoji173][emoji170]

Dagene og ukene raser av sted, Vi finner på mye gøy og lever livet. Deilig! Selv om jeg er sliten! Mannen er ikke veldig flink til å stille opp om dagen, men håper på bedring nå som vi hadde oppvask i går kveld [emoji4] litt avlastning trengs når man er alene med 4 barn fra mandag morgen til torsdag kveld etter at barna er i seng hver uke [emoji6]
 
Har lest gjennom dagboka i dag. Kjære vene for en negativ person jeg fremstår som! [emoji23][emoji23][emoji23] bare sutring og klaging [emoji85] jeg som liker å se meg selv som positiv og glad [emoji3]
 
Wow, på tide å stoppe tiden litt nå! Lille er over 7 mnd, og i dag innså jeg at det kun er 3 mnd igjen av permisjonen [emoji50] det går så fort med de små! Klarer heldigvis å stoppe opp innimellom og nyter de små øyeblikkene :)
 
Nytt år, nye muligheter :) med tilbakeblikk på denne tida for 1 år siden, så er det rart å nå sitte her å være mamma til den lille krabaten jeg hadde i magen på den tida. En ikke fullt så liten krabat lengre, med tenner, han åler, prater litt og er full av humør :D jamen er vi heldige, mannen og jeg, som har 4 velskapte og i våre øyne perfekte barn [emoji173][emoji170][emoji170][emoji170]
 
Back
Topp