Veien mot nr 4 :)

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Får vel prøve meg på dagbok. Mange tanker i hodet om dagen, nå som vi skal begynne å prøve å neste baby. Veien til nr 3 føltes uendelig lang siden de 2 første kom uten å prøve. Nå er nr 3 blitt ca 6mnd, og jeg venter på tr slik at prøvingen kan starte for alvor.

Har bestilt masse g-tester i dag, og gleder meg til de kommer i posten ❤ så får vi se om det blir el tester etterhvert :) håper at spiren sitter fort denne gangen!
 
Så var testene endelig kommet :) måtte svi av en med en gang selvfølgelig. .. Var som venta negativ. Nå håper jeg bare at tr kan komme snart. 6 uker siden jeg sluttet å amme, men ingen tegn til den enda. Hater å vente :p
 
Åhr, hater å vente!! Føler at tr er rett rundt hjørnet heeele tiden, murrer og står på. Men den kommer jo aldri :/ what to do? ???
 
Åh, nå gleder jeg meg til ferie! Kanskje jeg kan klare å slappe av litt mer, og ikke tenke så mye. Andre som har ferieplaner i sommer? Vi blir stort sett hjemme her, og håper på godt vær slik at vi kan it i båten :)
 
Hva skjer a? Plutselig vil ikke mannen likevel. Skjønner ingenting jeg nå... Avslutte før vi var i gang og greier. Håper han snur igjen snart :)
 
Puh, mannen angret seg allerede i går kveld :) el nærmer seg vel nå, og er spent på hvor lang tid vi kommer til å bruke før det klaffer.. Sist så prøvde vi i 7 mnd. Håper det går fortere denne gangen slik at vi kan få to tette :D
 
EL nærmer seg. Veldig spent, men prøver å ta det rolig... Skal mye til for at alt klaffer i første PP. Kommer sikkert til å prøve i over 1 år denne gangen...
 
Himmel og hav, her venter jeg nr 4, og er like spent som et vondt år! Skjønner at dere som prøver på første fortviler, er spente og håper hver måned! Har nesten dårlig samvittighet for at jeg skriver dagbok når jeg har 3 barn fra før :( men det skal dere vite, uansett hvilket barn det er i rekken når man går bevisst inn for å prøve, så er det like spennende som nummer 1 :D
 
Forvirret i dag. El slim i går, og siste runde med humping var på søndag :( tviler på at spiren sitter denne PP siden mannen kommer så sent hjem i kveld. Får heller satse mer på neste PP :) kan ikke forvente at alt skal klaffe med en gang, selv om jeg så gjerne vil det.
 
El over denne måneden. Da er det bare å vente da. Det blir lange dager nå fram mot ikm. Får prøve å finne på noe slik at dagene kan gå litt fortere :)
 
*Redigert av moderator* var egentlig el over? Murret i magen både i går og i dag. Skjønner ingenting jeg nå! Pleier da aldri å være slik! Var ikke slik før i alle fall :( neste måned blir det el tester for å finne ut av syklusen min!
 
Last edited by a moderator:
Murre murre og atter murre! Helt gåen i magen om dagen... Glemte det litt bort i går siden jeg var på konsert, men så står jeg opp i dag til samme murringene igjen. Gleder meg til kroppen er tilbake til seg selv ja :)
 
Må le litt av meg selv i dag. Selv om jeg ikke har troen på denne PP så måtte jeg svi av en test. Skal jo ikke ha tr før om 5-6 dager heller, så den var selvsagt blenda! Det er bare så vanskelig å ikke teste... Får være hard mot meg selv nå. Ingen testing før søndag!!
 
Må le litt av meg selv i dag. Selv om jeg ikke har troen på denne PP så måtte jeg svi av en test. Skal jo ikke ha tr før om 5-6 dager heller, så den var selvsagt blenda! Det er bare så vanskelig å ikke teste... Får være hard mot meg selv nå. Ingen testing før søndag!!
 
Bilde av dagens test (fant endelig ut hvordan man gjør det :cool:
 

Vedlegg

  • 1467267334020.jpg
    1467267334020.jpg
    63,4 KB · Visninger: 57
Sitter og kikker ut på været, det er grått og trist. Det gjenspeiler vel egentlig humøret mitt nå det... Ei uke igjen, så har hele familien ferie i 5 uker. Det skal bli godt!
 
Klarte ikke å holde meg lengre i dag. Måtte bare ta en ny test. Skimter en strek, så mulig det går veien likevel? Har ikke mange symptomer, men noen er det jo... Blant annet har jeg MYE utflod om dagen. Det pleier jeg aldri å ha ??? Har også gått og murret mye siden el. Det pleier jeg jo heller ikke. Om jeg så er gravid, hvor er kvalmen og trøttheten? For ikke å snakke om de ømme puppene som jeg pleier å ha i begynnelsen? Jeg skjønner ett og slett ingenting. Må vel ta det som det kommer :) håper på det beste, men frykter det verste.
 
Åh, nå er jeg oppgitt over meg selv! Var så kvalm i dag tidlig at jeg glemte bort å teste! Regner med at kvalmen kom fordi jeg var så trøtt siden jeg var oppe med minste så altfor tidlig...
 
Back
Topp