Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

38284416_10155391980902102_7184545460806221824_n.jpg


Jeg har ombestemt meg for veggfargen:angelic:
Falt for Valmuefro istedenfor Grå Harmoni. Tror det blir ett fint rom
 
Ja, også er det jo ikke før tre uker etter det igjen. Venting må man bli god på.
 
Jupp :rolleyes: Men er snakk om bare en brøkdel av det jeg har venta til sammen.
Så jeg skal nok overleve :angelic:


Men blir nok kanskje forskyvet litt.
 
Jeg har brukt fire dager (2-4 timer dagen) på å pusse det ned. For å bevare furugulvet. Skal olje det brunt, også lakke to lag oppå med blank lakk. Så det tåler barn :)
Også male taket og lister Eggehvit og veggfargen Valmuefrø tror jeg. Falt for den fargen. Litt redd den kan bli mørk, men håper det går.

Også sikler jeg noe veldig på Maria Bjørnelampe, og den er på salg nå :confused::sorry:

Er samboeres gutterom dette her, koselig tanke :)

Det hørtes veldig fint ut![emoji2] Valmuefrø så nydelig ut, og er sikkert veldig fin til duse babyfarger også[emoji7]
 
Jeg fikk den stempla og alt, så den er nok spesifisert :)
Men jeg måtte innom igjen. Ikke så god på det å huske kvitteringer :rolleyes:
Tenkte å finne en konvolutt, skrive på, og legge (på en lur plass) for å samle alt i.

Det har jeg også gjort, ellers hadde jeg ikke hatt sjangs å holde oversikt over dem. Vi er straks passert 17 000 nå, bare med 3 forsøk med lavdose hormonstimulering (ikke IVF), så jeg er veldig glad man får refundert resten[emoji28]
 
Det hørtes veldig fint ut![emoji2] Valmuefrø så nydelig ut, og er sikkert veldig fin til duse babyfarger også[emoji7]

Jeg er veldig glad i å leke meg med farger, og liker og finne farger som passer sammen.
Så koser meg med å få det akkurat som jeg vil ha det:)

Og tenkte å pusse opp sånn at det fungerer som lese/slappe av rom først, også like bra som babyrom :)
Også heller ha rosa og blå detaljer i rommet. Blir skikkelig fint tror jeg :)
Akkurat malt gangen i Gustaviansk blå. Gangen er ikke mer enn 1 x 1.5 meter eller noe, men den ble kjempefin
 
Det har jeg også gjort, ellers hadde jeg ikke hatt sjangs å holde oversikt over dem. Vi er straks passert 17 000 nå, bare med 3 forsøk med lavdose hormonstimulering (ikke IVF), så jeg er veldig glad man får refundert resten[emoji28]


Jeg skal og ha lavdose, men IVF, men kommer nok fort til å bikke over den grensa ja. Koster jammen dette her.
Haff, skulle vært billigere.
 
Jupp :rolleyes: Men er snakk om bare en brøkdel av det jeg har venta til sammen.
Så jeg skal nok overleve :angelic:


Men blir nok kanskje forskyvet litt.
Det er sant. Bare jeg som er altfor utålmodig. Har tre uker til sprøytestart og synes DET er lenge[emoji85]
 
Det er sant. Bare jeg som er altfor utålmodig. Har tre uker til sprøytestart og synes DET er lenge[emoji85]


Etter 11 år er jeg bare glad for å være i gang jeg :sorry:
Men joda, er utålmodig jeg også, prøver å puste med magen :yuck::nailbiting:
 
Du... Du vet ikke åssen jeg endrer profilbilde? Hahaha:sorry:
Først tenkte jeg at selvtegna vil være moro, menv et ikke heeelt lenger :oops:
Men skiller meg ut da
 
Det jeg prøver å tenke, at noen måneder, er ingenting sammenligna med de 11 åra jeg har prøvd.
 
Hmmm, finner ikke avatar, men får lete litt til, jeg er nok litt blind :angelic:
Også får jeg feilmelding om jeg klikker på bildet, så kanskje det ikke fungerer i dag :rolleyes:
 
Hmmm, finner ikke avatar, men får lete litt til, jeg er nok litt blind :angelic:
Også får jeg feilmelding om jeg klikker på bildet, så kanskje det ikke fungerer i dag :rolleyes:
Når jeg går inn via nettleser og trykker på navnet mitt øverst står det avatar. Men jeg bruker nettleser på mobil. Mulig den er lik på PC.
 
Jeg har ikke den jeg, men søkte og fant ut at mange mangler. Så sa ifra, så den dukker nok opp :)
Ikke rart at jeg ikke fant den, når den ikke her:oops:
 
Nå er gulvet på rommet ferdig slipt :smug:
Men jeg klarte å få støvsugeren til å ikke suge, så måtte vente på kjæresten som var en tur å hjalp far sin på gården
(Jeg har funnet meg odelsgutt :angelic:)
Så da stod jeg der da, med en støvsuger (Type stor byggstøvsuger) som bråka, men ikke sugde... :rolleyes: Utrolig upraktisk...
Men da får jeg støvsuge i morgen. Slang klea til vask også, for var en kilo slipestøv i dem tror jeg. Så greit med reine klær til vaskinga begynner. Blir skuring av hele rommet i morgen. Eller, så langt jeg orker. Før svigers og søstera kommer på middag :happy:
 
Nå er rommet vaska og skura. Så nå er det klart for olje på gulvet. Etter at olja har trukket inn, så skal det på noen lag lakk.
Og etter noen uker så skal taket til pers, også vegga :happy:
Gleder meg til å se hvordan rommet blir. Håper det blir ett varmt og koselig rom :dummy: :dummy1:

På tirsdag skal jeg få henta pakkene som venter på meg på butikken.
Hikk på en smell og kjøpte stellematte, søte gulpekluter og to siklesmekker... :rolleyes:
Klarer ikke å la være. Verre er at bjørnelampa jeg sikler på er på tilbud nå... 800 kr er den satt ned :rolleyes:
Men koster 1300 kr enda, så fortsatt ganske dyrt :rolleyes:
 
Når ei ammepute er satt ned fra 499, til 149 kr... Og det kribler etter å kjøpe den... :rolleyes:
Med Mummi på og greier...
 
I dag skal jeg olje gulvet på rommet jeg pusser opp. Jeg grugleder meg skikkelig!
Tror det blir skikkelig fint, men alltid litt skummelt med ting man ikke har gjort før.
Men skal ha to lag lakk oppå, for at gulvet skal tåle masse belastning. Bare olje var ikke så beskyttende har jeg lest meg opp på.
Og ett, forhåpentligvis barnerom vil trenge litt beskyttelse.

Også få på maling på vegga, bare gulvet har herda såppass at vi kan dekke det til med gulvpapp.
Tror det kommer til å bli ett veldig koselig rom.

Dette ble mitt innlegg på Babyverden nummer 300
Jeg har det med å bli litt ivrig på forum :angelic:.

 
Back
Topp