Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Det er kjipt! Men de mye understellene er mer praktiske å få inn i bilen osv.. De andre tok stor plass og var bælete[emoji23]
 
Jeg er på dag 31 nå, så alt fra for noen dager siden, til... År:wacky:
Rekorden er over to år uten. Men vært ganske bra regelmessig nå, fra 19 til 40 og noe.
Så håper den er her innen ei ukes tid. Blir det på mer enn 40 så ødelegger det opplegget på Riksen :(:sorry:

Du kan evt få styrt syklus den syklusen rett før oppstart med sprøyter? Jeg har veldig uregelmessige sykluser også. Alt fra 33 til 87 dager. Så hvis jeg ikke har fått tr til 29.august, så starter jeg på Provera som fremprovoserer tr etter ca 10-15 dager.
 
Dette var det nyeste av dem :sorry:
Det svarte med fire faste hjul, City Black... :( Så blir vel nummer to på lista, Classic Chrome... :rolleyes:
Og har du sett de nyeste fargene dems… :wideyed:



De prata om Primolutt, sist jeg tok det så ble jeg så dårlig i magen så det gikk galt :yuck::oops:
Haha, men det var da jeg bodde hos ekssvigermor, en gang i 2008 :rolleyes:
Men siden jeg hadde såpass "korte" egne sykluser så ville de helst ikke gi noe sånn kur. Men den kommer nok. For jeg har fryktelig mye, kremt, utflod om dagen :yuck:
 
Ikke sett de nye fargene. Tror ikke jeg skal ha Emmaljunga igjen. Hatt flere typer. Men når vi blir en familie på fem må vi velge vogn ut fra hvor stor plass den tar i bilen[emoji28] man trenger den plassen man kan få.
 
Her har jeg ikke ofra bilen en tanke, utenom at samboeren har en SUV med lite bagasjeplass...:nailbiting:
Da brødra var små hadde vi en tung Brio vogn og ei sportsvogn, var rimelig fult i bagasjen på stasjonsvogna da. På ferier hadde vi bagasjen i skiboks for å få med alt :angelic:

Spørs om det blir ei lettere vogn i bilen, men er så forelska i Emmaljunga, og særlig Edgen :oops:
Vært det i over 10 år, så skal ha en sånn.
 
Har du sett på Bugaboo? Jeg har bestemt at vi skal ha Bugaboo Fox. Enkel, lett, tar liten plass og man kan mikse og trikse med ekstrautstyr og farger [emoji16][emoji7]
 
Her har jeg ikke ofra bilen en tanke, utenom at samboeren har en SUV med lite bagasjeplass...:nailbiting:
Da brødra var små hadde vi en tung Brio vogn og ei sportsvogn, var rimelig fult i bagasjen på stasjonsvogna da. På ferier hadde vi bagasjen i skiboks for å få med alt :angelic:

Spørs om det blir ei lettere vogn i bilen, men er så forelska i Emmaljunga, og særlig Edgen :oops:
Vært det i over 10 år, så skal ha en sånn.
Ja, må nok bli skiboks her og gitt[emoji28]
 
Har du sett på Bugaboo? Jeg har bestemt at vi skal ha Bugaboo Fox. Enkel, lett, tar liten plass og man kan mikse og trikse med ekstrautstyr og farger [emoji16][emoji7]

Ja, har sett på de og. Men ikke helt min stil :oops:
Jeg er mer den klassiske stilen. Likte Simo også, men er prolapsoperert, (med litt senskader:oops:) så den ble fort glemt.
Jobba i barnehage og forelska meg helt i Emmaljunga vogner. Så blir nok det :happy:
 
Takk for og få meg til og se på barnevogner :laughing001:laughing001
Jeg likte den bugaboo fox, den ville jeg og hatt :joyful:
 
Ja, må nok bli skiboks her og gitt[emoji28]

Skiboks fungerer det :)
Ikke like fint, men man får det med seg.
Vi pakker bilen nå, og den er alt nå, med en koffert, to soveposer og ei flyttekasse full :rolleyes:
 
Takk for og få meg til og se på barnevogner :laughing001:laughing001
Jeg likte den bugaboo fox, den ville jeg og hatt :joyful:

Jeg har sett på det siden jeg ble prøver i 2007 jeg :oops:
Så jeg tror jeg kan de fleste slag og merker man trenger å vite om :rolleyes:
 
emmaljunga-edge-duo-combi-pram-competition-navy-p30080-48385_medium.jpg

Det understellet var det jeg ville ha, og tekstilen i svart.
Men nå har de tatt bort understellet. Men skal ha fire like store hjul.
Men det ordner seg, er ikke så dumt det Classic Chrome heller. Men mye finere med helsvart understell.
 
emmaljunga-edge-duo-combi-pram-competition-navy-p30080-48385_medium.jpg

Det understellet var det jeg ville ha, og tekstilen i svart.
Men nå har de tatt bort understellet. Men skal ha fire like store hjul.
Men det ordner seg, er ikke så dumt det Classic Chrome heller. Men mye finere med helsvart understell.
Fin de og ja
 
Ja, veldig fine :) Og jeg vil ha fire like store hjul :)

Det er så varmt, så jeg er nede en tur for avkjøling før jeg kryper under dyna... :oops:
 
Vi pakker snart bilen og reiser på en fire dagers tur... :)
Så blir nok litt stille ifra denne fronten. Så får jeg håpe at mensen bestemmer seg for å ta en tur.
Selv om det er upraktisk på campinghytte:rolleyes:
 
Det føles litt rart å være tilbake på hytta. Forrige gang var jeg gravid :sorry:... Hadde ikke veldig sterke tester. Men ingen mens heller.

Men men. Sånn gikk det ikke...

Venter fortsatt på mensen. Håper den finner ut at den skal ta seg en tur ... Helst snart :banghead:
 
Nå må mensen snart bestemme seg for å komme :banghead:
Ellers ødelegger den opplegget på Riksen :yuck:
 
34-36 en plass
 
34-36 en plass
 
Back
Topp