Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Vogna vel inne.
Gangen vår er krise. Den trenger litt oppussing.
Men vogna er fin :Heartbigred
 

Vedlegg

  • Snapchat-1204826314.jpg
    Snapchat-1204826314.jpg
    25,7 KB · Visninger: 164
Fin vogn!

ville tenkt største krisa med bilen er det at den sender eksos inn. Egner seg dårlig med baby.

Ift vogna - går det å legge bagen oppå understellet?
 
Fin vogn!

ville tenkt største krisa med bilen er det at den sender eksos inn. Egner seg dårlig med baby.

Ift vogna - går det å legge bagen oppå understellet?
Bilen er ikke helt god nei. Men sjelden det gjør det og bare på tomgang. Og om vinteren når webastoen går på. Så gjelder å kjøre. Men var ikke plass til vogna. Så må nok vurdere en ny bil.

Begge bila var for lave i bagasjerommet til å ha bagen på. Men hans gikk de inn rett frem. Ved siden av hverandre. Hos meg var understellet i bagasjen og bagen i baksetet.
 
Samlinga mi i størrelse 56:angelic::sorry:
 

Vedlegg

  • Snapchat-625407396.jpg
    Snapchat-625407396.jpg
    24,8 KB · Visninger: 144
Dagens lille tanke...
 

Vedlegg

  • Snapchat-830631259.jpg
    Snapchat-830631259.jpg
    30,2 KB · Visninger: 146
Jeg skal på hobby treff i morgen.
Med mange jeg ikke har sett siden i fjor...
Og jeg gruer meg litt. For hvordan skjule denne her... :arghh::sorry:

Babyen er jo under 4 cm enda, så skjønner ikke hvorfor jeg ser ut som en flodhest alt.
Men får ikke gjort så mye med akkurat det.
 

Vedlegg

  • _20200125_222931~2.JPG
    _20200125_222931~2.JPG
    35,4 KB · Visninger: 130
Last edited:
Heldigvis gikk den inn i andre bilen, vel og merke som to deler. Så den tok hele bagasjerommet. Men pytt pytt.
Men jeg må nok bytte bil. Eller så går det med understellet i bagasjen og bagen bak meg. Men bilen min er sliten fra før, så kanskje lurt å bytte den til sommeren likevel. Vi får se. Den sender eksos inn i bilen, er rusten, sentrallåsen fungerer ikke og mye sånn tull.
Tenninga er rar også. Så får se hva vi gjør. Men ufør økonomien er ikke til å bli rik av.
Du vet at en emmaljunga får plass i bagasjerommet på en golf? Beggen kan gjøres veldig mye flatere.. syns ikke vogna tar så mye plass..
 
Du vet at en emmaljunga får plass i bagasjerommet på en golf? Beggen kan gjøres veldig mye flatere.. syns ikke vogna tar så mye plass..
Men enklest mulig å bare få den inn uten for mye jobb av gangen ;)
For den blir inn og ut hver dag, så veldig greit å slippe for mye jobb inn og ut. Men jeg fikk akkurat lurt inn understellet på tvers, og det var høyden på bakerste delen av bagasjerommet. Bilen skrår noe voldsomt ut mot bagasjelukket...:(
Men går med bagen i baksetet, ved siden av bilsete. Men vi får se hva vi gjør. Kan hende det er lurt å bytte i en bil som ikke sender eksosen inn i kupeen om det er kaldt og den står på tomgang, eller går i nødmodus når den vil. Og generelt er ganske så gammel og sliten nå. Men blir å slite på den litt til.
 
Bilen er egentlig grei i størrelse.
Men bagasjen skrår utrolig og tar veldig mye plass. Så bare understellet skallet nesten i taket på det laveste.

Men jeg driver å ser på biler. Med mer plass og litt mer driftsikker enn en gammel 2005 modell.
Hele over hjulet bak er bare ett stort rusthull og rustblemmer. Ops.
 

Vedlegg

  • _20200126_212410.JPG
    _20200126_212410.JPG
    33,1 KB · Visninger: 120
Tiden går fort. Du har noe spennende å se fram til :love7:Heartred
Gleder meg til å kjøpe ting som skal oppi vogna. Ser at det er tilbud på dyner nå. Så vurderer å kjøpe. Men har egentlig brukt mer penger enn jeg har alt. Blir ikke rik på ufør. Ikke når drømmevogna kommer på salg :hilarious::angelic:
 
Gleder meg til å kjøpe ting som skal oppi vogna. Ser at det er tilbud på dyner nå. Så vurderer å kjøpe. Men har egentlig brukt mer penger enn jeg har alt. Blir ikke rik på ufør. Ikke når drømmevogna kommer på salg :hilarious::angelic:
Det er kjempekoselig å handle til babyen. Jeg husker hvor gøy det var å kjøpe babyklær, vogn og alt annet tilbehør da jeg ventet mine to barn. Det var en veldig spennende tid. :)
 
Det er kjempekoselig å handle til babyen. Jeg husker hvor gøy det var å kjøpe babyklær, vogn og alt annet tilbehør da jeg ventet mine to barn. Det var en veldig spennende tid. :)
Jeg har ekstremt mye etter 13 år, men ikke kjøpt dyner og sånn. Det har jeg drøya. Men har det jeg trenger av sengesett, vognsett og sånn. Noe av det har ligget i 10 år.
 
Jeg har ekstremt mye etter 13 år, men ikke kjøpt dyner og sånn. Det har jeg drøya. Men har det jeg trenger av sengesett, vognsett og sånn. Noe av det har ligget i 10 år.
Det er gøy. Får nesten lyst å begynne å handle selv men jeg venter til jeg blir gravid ❤. Men jeg husker gleden med å handle babytøy. Husker at jeg kjøpte babytøy da jeg var 2 måneder på vei med datteren for over 20 år siden nå. Jeg kunne ønske at jeg hadde tatt vare på det men det er desverre kastet så jeg må kjøpe alt på nytt igjen dersom jeg blir gravid. Men jeg blir kjempeglad hvis jeg blir gravid igjen :)
 
11+0

Mamma og jeg har vært i svømmehallen i dag.
Det var godt å bevege på seg. Planen er å prøve en gang i uka utover. Minst to ganger i måneden.
For jeg trenger trimmen.

Jeg har ikke vært kvalm siden lørdag, og da blir jeg fort urolig. I går hadde jeg en del milde mensmurringer, som varte hele dagen.
Regner med at det var voksesmerter. Men håper virkelig at den lille trives inne der. Og blir helt til august.
Jeg tripper og venter på brev fra sykehuset. Håper det snart kommer og at ventetida ikke er for lang.
 
Jeg, vi, vil egentlig ikke slippe dette før etter nesten ultralyd. Men det slites det med...
For tjukkebolla er lei å skjule nå :(:Heartpink
Det er både morsomt, koselig og flaut på en gang.
 

Vedlegg

  • _20200128_202317~2.JPG
    _20200128_202317~2.JPG
    37,1 KB · Visninger: 112
Jeg gleder meg til jeg kan kjenne liv jeg... For jeg kjenner at det er skummelt dette her.
For jeg vet jo ikke om den har det bra eller ikke.

Ikke kjent kvalme siden lørdag. Men jeg er mer sulten enn før og en del stikninger i magen.
Håper den har det bra og vokser og trives. Men blir bra og kunne kjenne at det er liv etterhvert.
Stadig redd for MA eller annet tull... Vil så gjerne at dette går bra. 13 år til sommeren i prøverbobla, kun med to års pause, hadde vært godt å komme ut av kjenner jeg.
 
11+3:Heartred

Det er så rart å tenke på.
At inne denne kulen ligger ett sprell levende menneske :love7
Håper jeg i alle fall. Litt nervøs er jeg. Men håper det går helt til august nå.

Noe så rart. Jeg ER gravid. Jeg... :happy093
 

Vedlegg

  • _20200131_130135.JPG
    _20200131_130135.JPG
    23,3 KB · Visninger: 87
Back
Topp