Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Nei, kanskje ikke men nivået kan jo gi en indikasjon på ståa? Og hvorvidt det er sannsynlighet for 2? Er det vanlig å ta 2 tester for å se stigning/dobling på riksen, eller er det kun en blodprøve som er standard? Hvis de bare kjører en som standard ville jeg jo kjørt på med en til hvis jeg var deg. Det gir jo en god indikasjon på om det er på rett vei :)
Alt som kan gi en liten bekreftelse er jo godt å kunne få etter mange forsøk uten hell. Det har i hvert fall vært min erfaring.
De har bare en, så da er man enten gravid eller ikke. Noe mer enn det er det ikke. Da er de ferdige.

Sist gang steg det lenge og vel, hadde godt over 1000 før det gikk galt.
Men vet ikke om jeg vil stresse mer enn jeg må. Men kan hende jeg bestiller på legekontoret etterhvert.

Ikke fått høre nivået fra Riksen uten å spørre heller, de sier bare gratulerer eller ikke, også er telefonen ofte over.
Så jeg har ofte spurt og da må de lete etter svaret før jeg får det. Men ringer på fredag eller mandag tenker jeg.
Det står 2-4 dager, da arbeidsdager, så da er vi på mandag.
 
Se på innmaten på den digitale og se ift innmaten på forrige
De er så tilfeldige hva de slår ut/viser så mye bedre å se på styrken på strekene inni
De er kasta begge to, så det hjelper ikke akkurat nå. Hehe. Men de andre testene er dobbelt så sterke.
Så ikke stressa. Men sist fikk jeg ikke positiv før 10 DPO og digital 12 DPO, og da fikk jeg 2-3 16 DPO. Men på kvelden.
Nå fikk jeg positiv digital 10 DPO, så håpa den ville se bedre ut i dag. Men jeg har flere liggende.
 
Jeg har så lyst på å se 2-3...
Men de andre var veldig fine nå :happy:
 

Vedlegg

  • _20191211_155539.JPG
    _20191211_155539.JPG
    22,7 KB · Visninger: 217
Vi får bare krysse fingrene for at det denne gangen er the spire :love017
Testene var fine og sterke sist også, så klarer ikke helt å slappe av kjenner jeg.
Håper kroppen synes det er greit nå og ikke kvitter seg med det.
Hadde vært godt å slippe å gå privat kjenner jeg.
 
Testene var fine og sterke sist også, så klarer ikke helt å slappe av kjenner jeg.
Håper kroppen synes det er greit nå og ikke kvitter seg med det.
Hadde vært godt å slippe å gå privat kjenner jeg.
Nei slappe av vet jeg ikke hva er, er snart 36 uker og har fortsatt ikke senka skuldrene liksom :arghh: Men vi får bare håpe det går hele veien for dere denne gangen ❤️
 
Nei slappe av vet jeg ikke hva er, er snart 36 uker og har fortsatt ikke senka skuldrene liksom :arghh: Men vi får bare håpe det går hele veien for dere denne gangen ❤️
Fjerde gangen på to år jeg har positive tester, så kanskje ikke så rart jeg er litt nervøs.
Kanskje jeg endelig kommer i mål etter alle åra. Eller, helt i mål er det ikke, men det å ikke være barnløs lenger blir godt.
Håper bare jeg kommer dit snart.
 
Våkna med utrolig vondt i magen. Så var bare å komme seg opp gitt :(
Jeg haaater når det gjør vondt. For jeg har virkelig dårlig erfaring med det :confused:
 
Våkna med utrolig vondt i magen. Så var bare å komme seg opp gitt :(
Jeg haaater når det gjør vondt. For jeg har virkelig dårlig erfaring med det :confused:

God «morgen»
hadde også vondt i magen (sånn menssmerter) i mange uker, og redd for at noe var galt, og at nå vart det stopp Både med minste og mellomste.
Det er mye som skjer i livmoren så det kan være et positivt tegn :) sender en god varm klem
 
Våkna med utrolig vondt i magen. Så var bare å komme seg opp gitt :(
Jeg haaater når det gjør vondt. For jeg har virkelig dårlig erfaring med det :confused:

God «morgen»
hadde også vondt i magen (sånn menssmerter) i mange uker, og redd for at noe var galt, og at nå vart det stopp Både med minste og mellomste.
Det er mye som skjer i livmoren så det kan være et positivt tegn :) sender en god varm klem
 
Våkna med utrolig vondt i magen. Så var bare å komme seg opp gitt :(
Jeg haaater når det gjør vondt. For jeg har virkelig dårlig erfaring med det :confused:

God «morgen»
hadde også vondt i magen (sånn menssmerter) i mange uker, og redd for at noe var galt, og at nå vart det stopp Både med minste og mellomste.
Det er mye som skjer i livmoren så det kan være et positivt tegn :) sender en god varm klem
 
Våkna med utrolig vondt i magen. Så var bare å komme seg opp gitt :(
Jeg haaater når det gjør vondt. For jeg har virkelig dårlig erfaring med det :confused:
Stor klem, nervene sitter nok på utsiden til uke 12:Heartbigred
Alt er man redd for, men jeg satser på at det er bare ligament smerter:love7
 
De har bare en, så da er man enten gravid eller ikke. Noe mer enn det er det ikke. Da er de ferdige.

Sist gang steg det lenge og vel, hadde godt over 1000 før det gikk galt.
Men vet ikke om jeg vil stresse mer enn jeg må. Men kan hende jeg bestiller på legekontoret etterhvert.

Ikke fått høre nivået fra Riksen uten å spørre heller, de sier bare gratulerer eller ikke, også er telefonen ofte over.
Så jeg har ofte spurt og da må de lete etter svaret før jeg får det. Men ringer på fredag eller mandag tenker jeg.
Det står 2-4 dager, da arbeidsdager, så da er vi på mandag.
Skjønner. Hvis det stresser mer enn det hjelper deg med blodprøver er det jo ikke noe å bruke tiden på, men må si for min egen del at det føltes som en veldig god indikasjon på at det var på riktig vei å vite at verdiene doblet seg som de skulle :) Da slipper man også å bli urolig av tester som ikke viser det man ønsker eller håper.
Jeg hadde MYE sterke smerter de første ukene. Tok første test nettopp fordi jeg hadde så sterke smerter at jeg var helt sikker på at mensen kom, men ville ta en test for å se om jeg kunne ta meg noen glass vin. Det er ikke lett å tro at det skal gå bra, men det trenger ikke å være et dårlig tegn :)
 
God «morgen»
hadde også vondt i magen (sånn menssmerter) i mange uker, og redd for at noe var galt, og at nå vart det stopp Både med minste og mellomste.
Det er mye som skjer i livmoren så det kan være et positivt tegn :) sender en god varm klem
Men det var så vondt at jeg måtte puste meg gjennom de. Og kald svettet. Men det gikk over da jeg reiste meg opp. Satt på sidene. Akkurat der eggstokka er. To ganger måtte jeg opp i natt. Håper ikke det blir sånn mye. For litt redd for overstimulering.
 
Stor klem, nervene sitter nok på utsiden til uke 12:Heartbigred
Alt er man redd for, men jeg satser på at det er bare ligament smerter:love7
Bare det ikke er eggstokka som vokser igjen. Ikke godt når det gjør så utrolig vondt.

Aldri kommet lenger enn litt over uke fem.
Men håper det holder til august nå.
 
Skjønner. Hvis det stresser mer enn det hjelper deg med blodprøver er det jo ikke noe å bruke tiden på, men må si for min egen del at det føltes som en veldig god indikasjon på at det var på riktig vei å vite at verdiene doblet seg som de skulle :) Da slipper man også å bli urolig av tester som ikke viser det man ønsker eller håper.
Jeg hadde MYE sterke smerter de første ukene. Tok første test nettopp fordi jeg hadde så sterke smerter at jeg var helt sikker på at mensen kom, men ville ta en test for å se om jeg kunne ta meg noen glass vin. Det er ikke lett å tro at det skal gå bra, men det trenger ikke å være et dårlig tegn :)
Blir så stress å reise til Kongsvinger hver gang jeg skal ta blodprøve. Dyrt med bomring er det og. Og ikke så redd at jeg føler det trengs.
Men om jeg føler jeg trenger det så vil jeg spørre om å få det.

Dette jeg hadde i natt var verre enn mensen. Kanskje som eggløsning. Men var ikke godt. Men godt det hjalp å stå opp. Og få mindre press inni der.
 
16 DPO.
Tatt ved to tida i natt.
 

Vedlegg

  • _20191212_082734~2.JPG
    _20191212_082734~2.JPG
    25,4 KB · Visninger: 191
Back
Topp