Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Er vel bare Menopur som må blandes? De fleste er hvertfall ferdigfylte penner[emoji4]
 
Ja, var de som var på videoen jeg fikk beskjed om å se på i appen :)
Så blir spennende å se hva jeg får. Må få mensen først, før jeg skulle få mer informasjon... :nailbiting:
 
Nå har vi snart tømt gamle barnerommet til kjæresten :happy: Der var det mye rart, samla gjennom mange år.
Nå gjenstår det å bære ut en kommode og demontere ett skap. Også få ut litt anna kasser vi har pakka ned i.
Så må gulvet slipes og behandles, også veggene males :angelic:
Så blir det ett fint, koselig, lese/avslappingsrom i første omgang, og forhåpentligvis, ett barnerom igjen om ett års tid :love7
 
Dere har mye å holde dere opptatt med i ventetiden skjønner jeg [emoji1] Vi er akkurat gått i gang med å male hele huset utvendig. Håper å bli ferdig den neste uken.
 
Det gjorde vi i fjor vi, men rakk ikke å bli ferdige, sååå må ta resten i år :wideyed:
Også har vi laga ny platting som må behandles og ta stabburstrappa i samme slengen, den ble laga ny i fjor.
Hus fra cirka 1730 trenger litt pleie, kan man si :angelic:


Jeg kan ikke male om jeg blir gravid, så greit å male og bli ferdig nå. Eller, jeg vet at jeg kan male med Sens, men det vil jeg ikke:oops:
Men greit å ha noe å finne på nå, da går tida litt fortere mens man venter. To måneder og to dager igjen til uke 39 :angelic:
 
37698876_10155368079067102_4026421794347941888_n.jpg

Tenk å være så avslappa da...:love7
Vel uvitende om at det forhåpentligvis kommer ett nytt medlem i familien. Hun her kom i familien da jeg hadde prøvd i ett år, og hun fyller 10 år neste uke. Søte, egne, gode jenta mi.

Vi har to andre også. Vet ikke hva jeg hadde gjort uten dem :love7


Nå putrer pizzasausen på ovnen. Skal prøve oss på Berit Nordstrand sin glutenfrie Cottage Cheese pizza.
Ganske så spente, om vi kan si det sånn. Håper den er god :angelic:
Hvorfor den er glutenfri...? Fordi jeg er har den autoimmune sykdommen cøliaki. Så her er det meste glutenfritt...
Akkurat det kan bli spennende med barn. For jeg blir syk av smuler, melstøv, grøtstøv osv. Jobba i barnehage og var mye syk.
Men det ordner seg. Den tid, den sorg :rolleyes:
Helgene går jo fint, for da kan pappaen mate ved matbordet. Mens i ukedagene blir det ikke samspising. Med mindre cøliakien arves da, da hadde det vært lett. Den er ganske arvelig, så kan fort hende det.
 
Jeg driver som sagt på med å pusse opp ene soverommet her. Eller, vi har akkurat rydda det, for å gjøre det klart :)
Forhåpentligvis skal det bli ett babyrom, og jeg ser rundt og drømmer. Funn Ole Brum taklampe og lik vinduslampe på Finn nå, og har sååå lyst på dem. Men det passer litt dårlig på ett rom som kanskje må brukes til noe anna :oops:
Jeg er så glad i å finne farger, ting og få det fint. Er alt kjøpt inn litt møbler. Så gleder meg jeg :)

Men denne her, den er veldig dyr. Men sånn må jeg bare ha...
503502.jpeg

Tenk å ha denne her på rommet da, den hadde vært veldig fin på rommet her :love7
 
Da har jeg sovet nesten en time på sofaen...:oops:
Ene katta mente at det var morgen klokka 6.15 i dag. Vi står opp 5 da sambo skal på jobb, så han trodde nok vi hadde forsovet oss :rolleyes:
Han skulle ha kos og mer kos, og da jeg lista meg på badet for å tisse, så kom jeg tilbake til opptatt pute.
Og en søt pus oppå som så litt sånn ut :angelic:

Også dro vi til nærmeste by, for å kjøpe inn litt ting til oppusninga. Ble også ett nytt kafesett, (bord og to stoler) til å ha på nye plattingen ute. Også en sliper så vi får slipt ned tregulvet på rommet vi pusler med. Så koselig å pusle med ett rom som vi håper at noen små skal ha :dummy1: :dummy:

Vil lage ett veldig koselig rom :dummy::dummy1: Klar til leking, utforskning og masse kos :love7


Forresten akkurat 8 uker i dag, til uke 39. Her får sambo mye vitamin tilskudd om dagen, det skal svømmes godt :sign17:sign19
 
Ja, var de som var på videoen jeg fikk beskjed om å se på i appen :)
Så blir spennende å se hva jeg får. Må få mensen først, før jeg skulle få mer informasjon... :nailbiting:
Hva app er det??
 
Da har jeg sovet nesten en time på sofaen...:oops:
Ene katta mente at det var morgen klokka 6.15 i dag. Vi står opp 5 da sambo skal på jobb, så han trodde nok vi hadde forsovet oss :rolleyes:
Han skulle ha kos og mer kos, og da jeg lista meg på badet for å tisse, så kom jeg tilbake til opptatt pute.
Og en søt pus oppå som så litt sånn ut :angelic:

Også dro vi til nærmeste by, for å kjøpe inn litt ting til oppusninga. Ble også ett nytt kafesett, (bord og to stoler) til å ha på nye plattingen ute. Også en sliper så vi får slipt ned tregulvet på rommet vi pusler med. Så koselig å pusle med ett rom som vi håper at noen små skal ha :dummy1: :dummy:

Vil lage ett veldig koselig rom :dummy::dummy1: Klar til leking, utforskning og masse kos :love7


Forresten akkurat 8 uker i dag, til uke 39. Her får sambo mye vitamin tilskudd om dagen, det skal svømmes godt :sign17:sign19

Det er 9 uker til uke 39 [emoji2] Uke 30 i dag. Gøy å handle inn nytt til oppussing [emoji16]
 
Hahaha, panneklask. Er kanskje en uke på forskudd jeg gitt :wacky::sorry:
Vært helt med på 8 uker jeg, men jammen er det 9 gitt :rolleyes: Da må jeg bare jobbe meg gjennom ei uke til...

Sitter nå og ser på lamper, men går meg litt bort i jungelen merker jeg :oops:


Det er appen til Riksen, den de ber oss om å installere for å få informasjon og kunne skrive med dem.
 
562124_m_b_001_a.jpg


Jeg sikler på å kjøpe ei sånn vinduslampe:angelic:
Er så koselig med lamper i vindu, og tror den ville passe det rommet vi skal pusse opp godt. Uansett om det havner som avslappingsrom eller barnerom :dummy::dummy1:
Men vet ikke helt om jeg bør velge hvit eller sølv. Skal ha møbler i hvitt og litt svart. Tak, dør og lister i egghvit. Likte hvit best. Men skal ha hvite gardiner der, enn så lenge. Men blir nok noe enten rosa eller blått om det blir barnerom :love7

Men taklampa er hakket verre... :oops: Takhøyden er 192 ca, og bare 40 cm av rommet, resten er skråtak. Så lampe i taket er en utfordring... :sorry:
 
God morgen alle sammen.
I morgen reiser jeg på ferie. Først ei natt på Røros, også skal vi litt lenger opp, nord i Trondheim, for å leie campinghytte i tre dager.
Blir mye kjøring, nesten 9-10 timer en vei.
Så er det hjem igjen til kattepuser og sliping av gulv. Gleder meg mer til å komme i gang med å slipe gulv akkurat nå :oops:
Jeg er så veldig spent på det rommet ferdig, så det klør skikkelig etter å bare komme i gang...
Men siden samboeren har ferie, så er det greit å se litt anna enn jorder og skog også. Godt å se noe anna også. Ser nok jorder resten av året :rolleyes:
 
Jeg gikk inn på MineResepter, og jeg har fått resept på sprayen. Synerella, eller noe rundt der.
Mener det var den jeg gikk på i 2013 også, hukommelse er noe dritt :rolleyes::oops:

Jeg får hente den ut til uka. Reiser på ferie i morgen og blir borte ut uka. Men skal ikke begynne før uti august, så det går fint. Venter på mensen og håper på at den kommer i rimelig tid, så ikke alt må forskyves utover :oops:
 
Hei hei :)
Så mange hedmarkinger det var her. Men Hedmark er stort. Fra Akershus til Trondheim og til Sverige i øst.
Koselig at du følger med her, velkommen inn i min "verden":)
 
Jeg aldri før ønska at mensen snart kommer... :rolleyes:
Den er bare nødt til å komme innen dag 40, ellers blir det surr i sakene tror jeg... :(
Tror jeg må heie den fram...
 
Når forventer du å få tr? [emoji4]
 
Jeg er på dag 31 nå, så alt fra for noen dager siden, til... År:wacky:
Rekorden er over to år uten. Men vært ganske bra regelmessig nå, fra 19 til 40 og noe.
Så håper den er her innen ei ukes tid. Blir det på mer enn 40 så ødelegger det opplegget på Riksen :(:sorry:
 
Åhh… Emmaljunga har ikke understellet jeg sikler på lenger :(
Jeg har ønska meg vogn, og vet egentlig hva jeg vil ha. Men finner ikke understellet lenger.
Og fargene er blitt så kjedelige siden jeg ble prøver. Likte så godt svart vogn med røde, blå og grønne konstraster, som ble solgt rundt 2011-2012. Men de er borte nå. Og nå er også understellet jeg ville ha borte og... :oops:

Og årets Spesial edioten er utrolig fin. Men kan ikke kjøpe vogn nå :sorry:
 
Back
Topp