Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Det var lurt, har du link?
Blir jeg gravid så blir det sprøyter til februar, så er greit å ha noe som er bedre å frakte i enn en brødpose som jeg gjorde sist.
Følte det ikke var så bra med tanke på anitbac servietter, kanyler og alt.

Ikke funnet den igjen i dag, så kan hende jeg kjøpte den siste :oops:
 
Sånn ser den ut :)
Blir spennende å få den. Lettere å reise bort når jeg kan samle alt på ett sted og bare ta den med meg.
Er plass til Lutinus/Crinone også oppi den, når jeg kommer dit igjen.

Håper bare at dette forsøket blir bedre enn det forrige.

Også er det ett halvt år siden jeg ruga sist. Ett helt halvt år. Men det har gått fort også egentlig.
 

Vedlegg

  • skjermbilde_2019-04-28_kl._19.05.30_1.png
    skjermbilde_2019-04-28_kl._19.05.30_1.png
    203 KB · Visninger: 45
Du har ikke link til hvor du kjøpte den?
 
Veldig smart da ❤
 
Veldig smart da ❤
Ja, veldig :) Så jeg måtte bare kjøpe en sånn.
Kan sikkert brukes til noe annet etter forsøk og sånn også. Men siden jeg skal gå i en evighet på Fragmin, så må det være greit å få de med på en enkel måte.
 
Finner sikkert noe på eBay også, siden jeg har god tid;)
Det gjør du nok :)
Litt redd for å bestille derfra jeg nå, siden tollgrensa blir null fra nyttår :oops:
Også må jeg ha den helst i morgen :hilarious:. Men jeg hadde også bestilt den fra ebay eller noe sånn om jeg hadde tid, eller tenkt før :rolleyes:
 
Nå har jeg pakka mappa med alle ark jeg må ha med til Riksen. Mangler bare å pakke våtservietter nå.
Liker å kunne ta en vask før timen :oops:
 
Kontroll imorgen ?
Torsdag klokka 9.15, så over i morgen :) Er spent på når det er slutt på spray i hvert nesebor.
Og toga er jo innstilt i to år til. Så blir buss hjem, for orker ikke gå i Oslo til 14 og det går tog hjem da.
 
18 timer til kontroll.
Veldig spent på når jeg kan begynne på sprøyter.
Men det er 11 dager siden mensen, og ei uke senere enn tidligere sprøytestarter, så må vel være klart nå.
 
Lykke til :)
 
Takk :)
Sliter virkelig med ryggen igjen, så det kan bli spennende med bil-tog-trikk i morgen.
Men blir nok godt å komme hjem igjen tenker jeg.

Du kan jo bruke turen på å kose deg også :) Kjøpe en iskaffe og gjøre en god opplevelse ut av det :)
 
Du kan jo bruke turen på å kose deg også :) Kjøpe en iskaffe og gjøre en god opplevelse ut av det :)
Aldri vært kafetypen :) Men har tenkt meg en tur på Lush i alle fall. Kanskje kjøpe meg noe der. Også blir det vel til at jeg tar tog til Lillestrøm og hopper på tog for bussen. Blir mange nok timer i Oslo utover :happy:


Akkurat nå gleder jeg meg til å halvere Synarellaen...:wtf:
Lei av dundrende skallebank og dårlig form :(
 
Torsdag klokka 9.15, så over i morgen :) Er spent på når det er slutt på spray i hvert nesebor.
Og toga er jo innstilt i to år til. Så blir buss hjem, for orker ikke gå i Oslo til 14 og det går tog hjem da.
Åja, lykke til! Du kan vel alltids kjøre bil?
 
Aldri vært kafetypen :) Men har tenkt meg en tur på Lush i alle fall. Kanskje kjøpe meg noe der. Også blir det vel til at jeg tar tog til Lillestrøm og hopper på tog for bussen. Blir mange nok timer i Oslo utover :happy:


Akkurat nå gleder jeg meg til å halvere Synarellaen...:wtf:
Lei av dundrende skallebank og dårlig form :(


Nå var iskaffe bare et forslag :) poenget er å gjøre dagen til en positiv og hyggelig opplevelse :)
Da blir alt så mye mye bedre ❤❤
 
Åja, lykke til! Du kan vel alltids kjøre bil?
Jeg har litt angst for å kjøre der jeg ikke er kjent. Så er bedre å ta toget :)
Synes generelt at Oslo er stort og skummelt.

Lengste jeg har kjørt til Oslo er Ikea, og det var ikke frivillig. Ganske redd for flere felt og masse biler :oops:
Også er ryggen så vond, at det er ubehagelig å kløtsje, så en langtur er nok ikke lurt nå :oops:
 
Nå var iskaffe bare et forslag :) poenget er å gjøre dagen til en positiv og hyggelig opplevelse :)
Da blir alt så mye mye bedre ❤❤
Er over seks år siden jeg var på kafe sist. Er en sånn sosial dørstokk som er høy.
Men hendt seg jeg har vært innom Baker Hansen for å kjøpe litt glutenfri bakst. Men pleier å finne en krakk i byen og eta den på :)
 
Back
Topp