Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Deilig da at mensen er fort ferdig!
 
Jeg tar brak og ferdig over seigpining når som helst. :hilarious:
Jeg også! Var så drit lei forrige gang. Men rekorden er småblødning i SEKS uker. Da holdt jeg på å bli gaaal!
 
Deilig da at mensen er fort ferdig!
Veldig :) Men ble hjemmedager da den stod på som verst. Skulle egentlig på treff i Sverige, men hadde så vondt og blødde så mye at det var best å bare være hjemme.
Var bra at den kom, og godt når den var ferdig. Alltid sånn egentlig :hilarious:
 
14 dager til spraystart!
 
Veldig :) Men ble hjemmedager da den stod på som verst. Skulle egentlig på treff i Sverige, men hadde så vondt og blødde så mye at det var best å bare være hjemme.
Var bra at den kom, og godt når den var ferdig. Alltid sånn egentlig :hilarious:

Så bra :)
 
Men den kunne godt ha kommet for tre uker siden. For skulle hatt sprøytestart nå.
Men men, ikke noe å få gjort noe med det.

Er ikke det. Bare ting å se frem til nå :)
 
Er ikke det. Bare ting å se frem til nå :)
Ja, det er bare å se fremover :)

Nå er jeg så og si ferdig med å male ett soverom. Så nå skal jeg begynne å male på do.
Men må legge gulv og liste og ny strøm. Men der må samboer være med. Sånne ting er jeg ikke så god på :hilarious:
Særlig strømmen er det best at jeg er assistent på :angelic:
 
Ja, det er bare å se fremover :)

Nå er jeg så og si ferdig med å male ett soverom. Så nå skal jeg begynne å male på do.
Men må legge gulv og liste og ny strøm. Men der må samboer være med. Sånne ting er jeg ikke så god på :hilarious:
Særlig strømmen er det best at jeg er assistent på :angelic:

Så flink du er :)
 
Så flink du er :)
Det som er kjedelig nå, er at nå må samboer ta det siste. Men jeg skal være med. Og det blir så fint med lister på :)
Og strøm er ganske viktig, så blir godt med det også. Så må vi bare finne ut om det blir soverommet vårt igjen eller om det blir gjesterom.
 
Til helve***e med vekta! Herregud, den er ikke venn med meg. For nå er jeg snart 80 kg igjen :sorry::(:confused:.
Og det er noe skikkelig dritt!

Men nå er det 10 dager igjen til spraystart :wideyed: :woot:
 
Snart 7 dager igjen til spraystart. Synes ikke det er lenge siden mensen endelig kom jeg.
Dette går så fort :O
Vurderer å hente det ut i morgen, for å være sikker og ha den klar. Vi reiser på ferie i morgen.
Så det kommer til å gå stiggfort til neste fredag. Kommer igjen tirsdag kveld. Så blir nok ikke mye aktivitet på meg her inne.
 
Har hatt noen ekstremt vonde EL smerter i dag. Så det er perfekt med tanke på timingen.
 
Ønsker deg en god ferie og lykke til❤️
Tusen takk. Blir godt å komme på hytta i noen dager. Selv om det er mye mer stille hjemme. Hytta er midt i en by, hjemme er det langt til naboen.

Men alltid litt godt å komme bort litt.
 
Under ei uke igjen. Nå står de klare.
 

Vedlegg

  • Snapchat-467911061.jpg
    Snapchat-467911061.jpg
    16,9 KB · Visninger: 50
Back
Topp