Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Hvordan går det?
Joda, det går greit. Går i oppussing og planlegging om dagen :)
Må fullføre ett soverom også er det å gyve løs på doen (som egentlig er ganske nylig pussa opp, men som veggen har fått vannskade etter vasken) også yttergangen. Godt å ha noe å gjøre :) Og elsker å forandre ting.

Ellers går det i pusekosing og brodering. Godt å ha noe og pusle med.
 
70129962_10156198329102102_7919111329439285248_n.jpg


Akkurat nå lager jeg ett sånt ett til meg selv.
Det er så sjeldent at jeg lager noe som jeg skal beholde, stort sett gis det bort til jul :)

Dette er julegave, så sitter å broderer helt likt til meg selv.

Veldig godt å ha noe å gjøre :)
 
Joda, det går greit. Går i oppussing og planlegging om dagen :)
Må fullføre ett soverom også er det å gyve løs på doen (som egentlig er ganske nylig pussa opp, men som veggen har fått vannskade etter vasken) også yttergangen. Godt å ha noe å gjøre :) Og elsker å forandre ting.

Ellers går det i pusekosing og brodering. Godt å ha noe og pusle med.
Godt å ha noe å drive med og med hus tar det aldri slutt
 
Godt å ha noe å drive med og med hus tar det aldri slutt
Hus fra 1730 trenger kjærlighet :)
Det er ikke vårt, men vi har ansvaret, så blir litt jobbing :) Men det blir så fint, så jeg koser meg med oppussing.
 
Etter to dager med ordentlige menskramper (Pleier aldri å ha det?!) Så kom mensen ved 12 tida!
Etter en time i telefon kø på Riksen så er jeg litt mer klok.

Spray start 25.oktober, men vet ikke mer. Siden mensen er så ustabil så vil jeg få en kontroll time før sprøytestart, som jeg hadde første forsøket. For å se om jeg er nedregulert nok.
 
Etter to dager med ordentlige menskramper (Pleier aldri å ha det?!) Så kom mensen ved 12 tida!
Etter en time i telefon kø på Riksen så er jeg litt mer klok.

Spray start 25.oktober, men vet ikke mer. Siden mensen er så ustabil så vil jeg få en kontroll time før sprøytestart, som jeg hadde første forsøket. For å se om jeg er nedregulert nok.

Endelig!!! :D så bra!
 
Godt du holder deg opptatt
Håper tiden går fort og det blir klaff denne gangen
 
Godt du holder deg opptatt
Håper tiden går fort og det blir klaff denne gangen
Det er godt å gjøre noe :)
Det blir så fint også. Så liker å gjøre det fint :)

Håper at tredje forsøket er det som skal til. Det blir spennende.
 
Så bra at mensen endelig kom!:)
Venter mensen disse dager vi og, for oppstart til 3. forsøk. Lykke til!
 
Så bra at mensen endelig kom!:)
Venter mensen disse dager vi og, for oppstart til 3. forsøk. Lykke til!
Skal du ha kort eller lang? :) Hvor hører du til igjen?
Er siste forsøket her også. Det er ganske så skummelt egentlig. Siste gikk så veldig dårlig, så skummelt med bare ett igjen.
 
Skal du ha kort eller lang? :) Hvor hører du til igjen?
Er siste forsøket her også. Det er ganske så skummelt egentlig. Siste gikk så veldig dårlig, så skummelt med bare ett igjen.
Oi, var litt feil å si 3. forsøk, det er 3. innsett, har første fryseforsøk nå. Skal starte på Progynova når jeg får mens. Hører til på Riksen:joyful: Hatt lang protokoll på begge forsøk, nå fikk vi heldigvis noen på frys!
 
Oi, var litt feil å si 3. forsøk, det er 3. innsett, har første fryseforsøk nå. Skal starte på Progynova når jeg får mens. Hører til på Riksen:joyful: Hatt lang protokoll på begge forsøk, nå fikk vi heldigvis noen på frys!
Jeg fikk tre på frys første forsøket, så har hatt ett frys jeg også. Det var på det jeg kom lengst. Men langt i fra langt nok.
Forsøk to gikk helt skeis. Så jeg håper at tre blir bra. Men det er ikke godt å si.
Så jeg har hatt tre innsett.
 
Hipp hurra for mensen!
 
Jeg fikk tre på frys første forsøket, så har hatt ett frys jeg også. Det var på det jeg kom lengst. Men langt i fra langt nok.
Forsøk to gikk helt skeis. Så jeg håper at tre blir bra. Men det er ikke godt å si.
Så jeg har hatt tre innsett.
Da krysser vi fingrene for at alle gode ting er tre:joyful:
 
Så og si ferdig med mensen.
Vært en kort og voldsom en. Sist var det truseinnlegg og tre ukers mens :rolleyes:
Nå var det mer brak og ferdig :hilarious:
 
Back
Topp