Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Kan du være gravid ? De kan kanskje gjøre noe annerledes med protokollen ?
Jeg har bare hatt sengekos tre ganger i sommer. Så tror sjansen er minimal. Men da må jeg ha blitt det før hyst. og den mensen jeg hadde som var ferdig dagen før. Den mensen varte i halvanna uke husker jeg. Så den var langvarig.

Vet ikke om jeg tørr å prøve kort nå, siden det er siste forsøk. Og er satt opp på lang.
Men det at mensen ikke kommer trekker ut tida. Men den må vel komme snart. Selv om den har lurt meg lenge nå.
For jeg har mensmurringer som kommer og går og hatt det i flere uker alt. Så synes at den kan komme snart nå.
Skulle ha vært her rundt 8.september.
 
Og noe veldig kjedelig er at jeg har gått opp 3 kg siden hyst også... Eller siden begynnelsen av august.
Det er tre kilo som helst burde gått ned og ikke opp. Blæh :(
 
Er så lite sannsynlig at det er noe, for da må det ha skjedd før hyst i august.
Ikke mulig denne måneden her, for da er jeg nye jomfru Maria :hilarious:
Enten det, eller så er det ikke mange dagene over befruktning, ei ukes tid.
Så det stemmer ikke det heller.
 
Nå må snart mensen komme... Jeg blir sprø.
 
Du kan ikke få primolut ellerno for å starte menstruasjonen?
 
Du kan ikke få primolut ellerno for å starte menstruasjonen?
De har ikke hatt lyst til å gi meg det. Og jeg blir ofte så dårlig av dem :(
Så frister ikke helt å ta en sånn kur. Regner med at mensen kommer etterhvert. Hender seg den hopper over litt.
Det er ikke unormalt meg. Bare frustrerende :rolleyes:
 
De har ikke hatt lyst til å gi meg det. Og jeg blir ofte så dårlig av dem :(
Så frister ikke helt å ta en sånn kur. Regner med at mensen kommer etterhvert. Hender seg den hopper over litt.
Det er ikke unormalt meg. Bare frustrerende :rolleyes:
Nå ble jeg nysgjerrig, hvordan reagerer du på Primolut? Jeg går på den nå, og har det virkelig ikke godt. Humørsvingningene og den korte lunta er verst, men har også nattsvette, uren hud og litt kvalme. Har gått på den siden syklusdag 3 for å holde slimhinnen nede da, og er ikke i lutealfasen, vet ikke om det har noe å si.

Håper du snart er i rute igjen! Var det sånn at du må vente hvis ikke oppstart ble som forventet? Hvorfor det egentlig?
 
Nå ble jeg nysgjerrig, hvordan reagerer du på Primolut? Jeg går på den nå, og har det virkelig ikke godt. Humørsvingningene og den korte lunta er verst, men har også nattsvette, uren hud og litt kvalme. Har gått på den siden syklusdag 3 for å holde slimhinnen nede da, og er ikke i lutealfasen, vet ikke om det har noe å si.

Håper du snart er i rute igjen! Var det sånn at du må vente hvis ikke oppstart ble som forventet? Hvorfor det egentlig?
Det er 10 år siden jeg tok det, så husker ikke alt. Men det var for å prøve å komme i gang med mensen. Da hadde jeg prøvd i 2 år og begynt utredning. Så husker ikke alt. Men husker at jeg ikke skjønte forskjell på Primolutt vondt i magen og mageknip, så det gikk bokstavelig talt skikkelig galt :rolleyes:. Og mensen var vel heftig husker jeg. Jeg blødde gjennom alt flere ganger om dagen :hungover:
Men husker ikke åssen humøret var. Er så lenge siden. Fikk Provera før IVF start i 2013, men har fortrengt hele den perioden der. Så vil ikke grave tilbake i det :oops:.

Jeg har fått uttak i uke 44, men for hver uke som går forskyves det like lenge. Siden jeg skal starte på spray uka før forventa mens i neste syklus. Men siden mensen ikke kommer så forflyttes det :(. Så blir ikke uttak før tidligst uke 46 nå.
 
Sendte melding til Riksen på fredag og fikk svar nå. Har jeg enda ikke fått mensen til uka så skulle jeg ta kontakt igjen.
Det murrer og holder på nedi der, som i tre uker. Så ganske frustrerende :rolleyes:. Men jeg fikk beskjed om å ta en test, men med tette eggledere og lite sengekos er sjansen omtrent som å vinne første pris i tipping...:(.
 
Sendte melding til Riksen på fredag og fikk svar nå. Har jeg enda ikke fått mensen til uka så skulle jeg ta kontakt igjen.
Det murrer og holder på nedi der, som i tre uker. Så ganske frustrerende :rolleyes:. Men jeg fikk beskjed om å ta en test, men med tette eggledere og lite sengekos er sjansen omtrent som å vinne første pris i tipping...:(.

Kanskje bare det å ta testen kan dette i gang kroppen? Høres merkelig ut, men det har hjulpet på meg:joyful: håper du slipper å vente så mye lengere nå! :)
 
Kanskje bare det å ta testen kan dette i gang kroppen? Høres merkelig ut, men det har hjulpet på meg:joyful: håper du slipper å vente så mye lengere nå! :)
Jeg mistenker at kroppen ikke klarer å slippe egg, siden det har murra så mye i tre uker :oops:

Har funnet frem en test. Tar den kanskje i morgen. Har rydda bort alt, stua det inn på gjesterommet etter sist forsøk.
Og har latt det ligge der. For ikke å stresse meg opp. Men mensen har vært uregelmessig i hele sommer :wtf:
 
Test er tatt. Bare den vanlige skyggestreken jeg alltid får. Så jeg ble ikke den nye jomfru Maria :hilarious:

Er ett år siden uttak i dag. Hadde håpa og være i god gang med nytt forsøk nå.
Men hysteroskopien ødela for det gitt :(
 
Men nå er puppa ømme. Så kanskje ett godt tegn.
Men skulle ta kontakt med Riksen om ikke mensen kom innen uka er over.
Så får vi se da. Møkka kropp gis bort...:rolleyes:
 
Mandag... Fortsatt ingen mens. Men super ømme pupper.
Så er nok kanskje på vei nå. Men nå den kommer er ikke så godt å si.
 
Får håpe TR kommer snart!
 
Hvordan går det?
 
Back
Topp