Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Så trist å høre. Stor klem til deg og kos deg på ferie ❤️❤️
 
:Heartbigred Leit at det ikke gikk veien denne gangen, håper på klaff til høsten.
Gratulerer så mye med overstått stordag, nå venter de herlige 30årene på deg, en super tid..ny epoke og nye muligheter:love7 ta vare på deg selv og nyt sommeren. Klem
 
Det var leit å høre. :( Vi er nok i samme båt, dessverre. Vi får nyte medisinfri sommer som best vi kan! Køem
Vi får nyte den begge to. Sommeren er ikke den verste tida å vente. Og jeg kjenner at kroppen min trenger litt trening og tid på å komme seg, etter tre måneder med mye sykdom og vondter :)
 
Så leit :Heartred nyt pausen og kos dere på ferie!
Takk.
Om 14 dager er vi på tur, og skal være borte i ei hel uke, det har vi ikke vært sammen før.
Så det blir bra. Litt kjærestetid.
 
Sender en stor klem! :Heartred
Nyt det alt du kan, og bare kos deg med en fin og aktiv sommer :Heartred
Jeg skal nyte det så godt jeg kan. Gjøre ting jeg vil, pusse opp, male og ha det moro.
Også nyte sommeren, sol og alt.
 
:Heartbigred Leit at det ikke gikk veien denne gangen, håper på klaff til høsten.
Gratulerer så mye med overstått stordag, nå venter de herlige 30årene på deg, en super tid..ny epoke og nye muligheter:love7 ta vare på deg selv og nyt sommeren. Klem
Håper at det klaffer og holder seg til høsten :) Det hadde virkelig vært noe det.
Men før det skal jeg jobbe med kroppen og ha en fin sommer som mulig :)


Håper at 30 åra blir like bra som åra etter 26år :)
Før det har livet vært turbulent.
 
76.3 kilo viste vekta i dag, med klær på! :smug:
Under sprayen for noen uker siden, så stoppa den på 79.2 uten klær...
Så det går helt klart riktig vei.
 
Fikk svar fra Riksen i dag... Og der stod det at jeg kunne få plass i august, MEN, han som gjorde sist innsett (som brukte 30 minutter og mange forsøk) ønsket å henvise meg på en ny undersøkelse av livmor og livmorhals... Så det kunne hende at jeg ikke kunne få plass i august.... Men den undersøkelsen var jeg på i november, og måtte avbryte fordi de ikke kom til og fikk gjort det. Og det endte med ultralyd istedenfor. Kjenner at det frister lite med en ny runde med enda mer surr nå... :(
Men jeg er redd for at det kan være noe galt, når innsett er VONDT og de sliter så veldig med det hver gang... :(

Men skulle ringe inn mensen når den kommer, så får høre med dem da.
 
Fikk svar fra Riksen i dag... Og der stod det at jeg kunne få plass i august, MEN, han som gjorde sist innsett (som brukte 30 minutter og mange forsøk) ønsket å henvise meg på en ny undersøkelse av livmor og livmorhals... Så det kunne hende at jeg ikke kunne få plass i august.... Men den undersøkelsen var jeg på i november, og måtte avbryte fordi de ikke kom til og fikk gjort det. Og det endte med ultralyd istedenfor. Kjenner at det frister lite med en ny runde med enda mer surr nå... :(
Men jeg er redd for at det kan være noe galt, når innsett er VONDT og de sliter så veldig med det hver gang... :(

Men skulle ringe inn mensen når den kommer, så får høre med dem da.

Det var ikke noe hyggelig å høre, håper ikke du må vente unødvendig lenge. Samtidig så er det jo godt hvis de finner ut noe som man kan gjøre noe med?

Håper virkelig det ordner seg! Men nå får du prøve å bruke sommeren godt og slappe av og lade opp til ny runde :)
 
Det var ikke noe hyggelig å høre, håper ikke du må vente unødvendig lenge. Samtidig så er det jo godt hvis de finner ut noe som man kan gjøre noe med?

Håper virkelig det ordner seg! Men nå får du prøve å bruke sommeren godt og slappe av og lade opp til ny runde :)
Det blir sikkert mye mer venting tenker jeg, om jeg må gjennom det en gang til. Var der i november, så føles litt rart å måtte en gang til... Vet ikke om de kan gjøre så mye. Virker som om det er trangt å komme til inni der, og spørs hvor lett det er å fikse opp det.

Sommeren skal nytes, så godt jeg kan. Og så skal jeg være klar når den er over. Også håper jeg at jeg kan komme i kø i august.
 
Ønsker deg masse lykke til :)
 
Ønsker deg masse lykke til :)
Håper bare jeg unngår mer undersøkelser, og kan komme i kø i august... Lei av alt det ekstra styret nå kjenner jeg.
 
Håper bare jeg unngår mer undersøkelser, og kan komme i kø i august... Lei av alt det ekstra styret nå kjenner jeg.

Jeg ville sjekka det. Da står du sterkere om de finner ut at noe er i veien
 
Jeg ville sjekka det. Da står du sterkere om de finner ut at noe er i veien
Jeg hadde den i november og da fant de ingenting.
Og det er ikke så veldig lenge siden. Så er ikke så mye mer nytt nå tror jeg.
 
Henta på posten forrige uke.
Og venter på nytt forsøk og forhåpentligvis en eier etterhvert :happy:
 

Vedlegg

  • Snapchat-2136965177.jpg
    Snapchat-2136965177.jpg
    12,4 KB · Visninger: 105
Back
Topp