Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg har en veldig dårlig følelse. Så spørs om det blir fri i sommer, også på'n igjen til høsten.
Men sommeren er ikke verste tida å vente, bortsett fra 12 årsprøverdagen. Den blir hard.

Jeg kjenner ikke så mye som jeg har gjort etter de andre innsetta, så har ikke akkurat hatt en god magefølelse nå.
Leit med dårlig magefølelse.. håper jo du tar feil
 
Leit med dårlig magefølelse.. håper jo du tar feil
Jeg føler det er for flaks om tre av tre setter seg. Så egentlig hatt en litt lei magefølelse.

Ikke har jeg de tegna jeg har hatt før heller. Bare trøtt, litt oppblåst (men ikke som de siste to innsetta, mye mindre nå) og ømme pupper nå.
De andre ganga har jeg nyst, rapa, vært kvalm og kjent det på så mange måter. Så det føles ikke som de andre gangene.
Husker ikke helt hvordan det var i januar 2018 og mars 2017. Den hjernen er litt full.
 
Jeg føler det er for flaks om tre av tre setter seg. Så egentlig hatt en litt lei magefølelse.

Ikke har jeg de tegna jeg har hatt før heller. Bare trøtt, litt oppblåst (men ikke som de siste to innsetta, mye mindre nå) og ømme pupper nå.
De andre ganga har jeg nyst, rapa, vært kvalm og kjent det på så mange måter. Så det føles ikke som de andre gangene.
Husker ikke helt hvordan det var i januar 2018 og mars 2017. Den hjernen er litt full.
Skal noe til å huske på alt! Men så er det jo verdt å nevne at ingen svangerskap er like..
 
Skal noe til å huske på alt! Men så er det jo verdt å nevne at ingen svangerskap er like..
Det går litt surr iblant.

Det er også sant. Men de to andre innsetta var ganske så like. Så veldig forskjellig nå. Også var egget litt dårligere også.
Så vi får se hvordan det går :)
 
Det går litt surr iblant.

Det er også sant. Men de to andre innsetta var ganske så like. Så veldig forskjellig nå. Også var egget litt dårligere også.
Så vi får se hvordan det går :)
Ja, det er sant. Men det finnes jo noi av eksempler på dårlige egg som det blir barn av. Og ikke. Så vanskelig å si liksom. Har du testet idag?
 
Ja, det er sant. Men det finnes jo noi av eksempler på dårlige egg som det blir barn av. Og ikke. Så vanskelig å si liksom. Har du testet idag?
Testa i dag også. Den er like blank som i går. Og fortsatt rosa utflod.
Så jeg forbereder meg på en sommer med mye aktivitet (Prøve å komme nærmere 70 på vekta og bedre form) og fine ferieturer, også komme sterkere tilbake i august (eller september, men håper på august).

Er kanskje ikke så uvanlig med negative forsøk, så trøster meg med det. At jeg ikke er alene om ha det.
Også får jeg gyve løs på forsøk tre om noen måneder.
 
Testa i dag også. Den er like blank som i går. Og fortsatt rosa utflod.
Så jeg forbereder meg på en sommer med mye aktivitet (Prøve å komme nærmere 70 på vekta og bedre form) og fine ferieturer, også komme sterkere tilbake i august (eller september, men håper på august).

Er kanskje ikke så uvanlig med negative forsøk, så trøster meg med det. At jeg ikke er alene om ha det.
Også får jeg gyve løs på forsøk tre om noen måneder.
Så leit! Når er testdato ? Håper en sommer med fokus på kropp og velvære vil gjøre susen for et perfekt forsøk til høsten :D
 
Så leit! Når er testdato ? Håper en sommer med fokus på kropp og velvære vil gjøre susen for et perfekt forsøk til høsten :D
Blodprøva er i morgen.

Det håper jeg også. Kose meg i sommer, med ferieturer og aktivitet. Også være klar til høsten :)
 
Kanskje vi får forsøk rundt samme tid da :)
Du skal i gang til høsten du også?

Jeg håper bare at Riksen har plass til meg, har det med å havne i kø der.
 
Da er blodprøva tatt og mensen er på plass. Den hadde kommet da jeg stod opp.
Så nå blir jeg nok litt mindre inne her inne utover. Trenger ei liten pause.

Teller ned til ei ukes ferietur, også går det ikke så mange ukene før neste ferie.
Så håper at sommeren går fort. Den skal nytes og bli en aktiv sommer :)
 
Da er blodprøva tatt og mensen er på plass. Den hadde kommet da jeg stod opp.
Så nå blir jeg nok litt mindre inne her inne utover. Trenger ei liten pause.

Teller ned til ei ukes ferietur, også går det ikke så mange ukene før neste ferie.
Så håper at sommeren går fort. Den skal nytes og bli en aktiv sommer :)
Det var leit å høre. :( Vi er nok i samme båt, dessverre. Vi får nyte medisinfri sommer som best vi kan! Køem
 
Da er blodprøva tatt og mensen er på plass. Den hadde kommet da jeg stod opp.
Så nå blir jeg nok litt mindre inne her inne utover. Trenger ei liten pause.

Teller ned til ei ukes ferietur, også går det ikke så mange ukene før neste ferie.
Så håper at sommeren går fort. Den skal nytes og bli en aktiv sommer :)
Så leit :Heartred nyt pausen og kos dere på ferie!
 
Sender en stor klem! :Heartred
Nyt det alt du kan, og bare kos deg med en fin og aktiv sommer :Heartred
 
Da er blodprøva tatt og mensen er på plass. Den hadde kommet da jeg stod opp.
Så nå blir jeg nok litt mindre inne her inne utover. Trenger ei liten pause.

Teller ned til ei ukes ferietur, også går det ikke så mange ukene før neste ferie.
Så håper at sommeren går fort. Den skal nytes og bli en aktiv sommer :)
Nyt pausa, og ha en fin og aktiv ferie:Heartred
 
Back
Topp