Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ja, det er veldig forståelig:shifty: Ingen strek i det hele tatt?
Nei, hadde det bare vært strek så hadde de vært litt mer spennende
 
Får håpe det fortsatt er tidlig!
Om man ser på de nøye foran lyset så ser jeg strek, men det kan være fargen i testen og.

Har egentlig en overraskende kald magefølelse denne runden. Den forsvant da telefonen om at forsøket var så dårlig kom.

Så ser egentlig for meg ny start til høsten. Men det vet jeg jo ikke enda.
Men sommeren går fort, har en del å gjøre. Så ikke den verste tida å vente, om det ikke går.
Men hadde vært deilig om det sitter og sitter til februar. Etter 12 år. Så hadde det var godt.
 
Om man ser på de nøye foran lyset så ser jeg strek, men det kan være fargen i testen og.

Har egentlig en overraskende kald magefølelse denne runden. Den forsvant da telefonen om at forsøket var så dårlig kom.

Så ser egentlig for meg ny start til høsten. Men det vet jeg jo ikke enda.
Men sommeren går fort, har en del å gjøre. Så ikke den verste tida å vente, om det ikke går.
Men hadde vært deilig om det sitter og sitter til februar. Etter 12 år. Så hadde det var godt.
Skjønner jo godt du er negativ. Hadde nok vært det selv. Klart, noen tester jo sent. Men 11 dpo, stemmer det? Så burde det kanskje vært nooe der.

Sommeren er heldigvis ikke den verste tida å vente, nei. Det går jo fort det.
 
Skjønner jo godt du er negativ. Hadde nok vært det selv. Klart, noen tester jo sent. Men 11 dpo, stemmer det? Så burde det kanskje vært nooe der.

Sommeren er heldigvis ikke den verste tida å vente, nei. Det går jo fort det.
Og ikke alle som fester seg heller. Og siden jeg har hatt to på rappen, så har magefølelsen vært litt kaldere denne gangen.
Tre på rappen har følt litt vel mye ut. Men man vet jo ikke.

11 i dag ja.

Skal på to ferier med fly i år. Og ene er det fem dager konstant i bil. Så tror sommeren kan gå fort.
Også få gjort litt malejobb ute og inne. Så sommeren går nok. Selv om det hadde vært godt å slippe. Men verre å vente på vinteren enn nå føler jeg.
 
Og ikke alle som fester seg heller. Og siden jeg har hatt to på rappen, så har magefølelsen vært litt kaldere denne gangen.
Tre på rappen har følt litt vel mye ut. Men man vet jo ikke.

11 i dag ja.

Skal på to ferier med fly i år. Og ene er det fem dager konstant i bil. Så tror sommeren kan gå fort.
Også få gjort litt malejobb ute og inne. Så sommeren går nok. Selv om det hadde vært godt å slippe. Men verre å vente på vinteren enn nå føler jeg.
Jeg hadde mange positive innsett etter hverandre:banghead: Her har kun 2 av 11 vært helt negative. Sommeren går alltid fort! Så det er jo det positive, selv om jeg skjønner jo det beste hadde vært om den satt nå.
 
Jeg hadde mange positive innsett etter hverandre:banghead: Her har kun 2 av 11 vært helt negative. Sommeren går alltid fort! Så det er jo det positive, selv om jeg skjønner jo det beste hadde vært om den satt nå.
Hadde vært noe å sluppet unna negativt innsett. Men man vet aldri.
Så er bare å vente og se. Har heldigvis ett forsøk igjen. Men skulle hatt noen på frys også.
 
Nei, dette er jo dessverre noe vi ikke styrer over:sour:
Er ikke det. Så er ikke mye å få gjort noe med. Men men. Vi gir ikke opp.
 
Det har de siste timene kommet rosa utflod ut sammen med Lutinus restene.
Og det svir så jeg nesten blir gal nedi der.

Har en magefølelse at det blir nytt forsøk til høsten. Og en sommer med trening, turer og litt oppussing her og der.
Også gyve løs igjen med godt mot til høsten.
 
Kan være skjøre slimhinner :happy: har du bilde av testene ?:angelic:
 
Ta bilde i dagslys / vindu?:angelic: hilsen testetøs
Hjelper ikke, for jeg må nistirre for å i det hele tatt se noe. Så er nesten sikker på at det bare er pigmentet i testen.
(Jeg har alltid fått streker på testene, vet ikke om det er fordi hormona mine er i uorden, eller hvorfor...)
 
Hjelper ikke, for jeg må nistirre for å i det hele tatt se noe. Så er nesten sikker på at det bare er pigmentet i testen.
(Jeg har alltid fått streker på testene, vet ikke om det er fordi hormona mine er i uorden, eller hvorfor...)
Åja.. håper på sterkere test imorgen da. Krysser fingrene
 
Åja.. håper på sterkere test imorgen da. Krysser fingrene
Jeg har en veldig dårlig følelse. Så spørs om det blir fri i sommer, også på'n igjen til høsten.
Men sommeren er ikke verste tida å vente, bortsett fra 12 årsprøverdagen. Den blir hard.

Jeg kjenner ikke så mye som jeg har gjort etter de andre innsetta, så har ikke akkurat hatt en god magefølelse nå.
 
Back
Topp