Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg fikk Prednisolon i Porsgrunn! Men ikke blodfortynnende, selv etter 11 aborter. Fikk blodfortynnende på TUL i uke 8 i Porsgrunn da. Men ikke tidligere.
Tror alle sykehus er litt vrange på det. Riksen hadde opplevd dødsfall og er helt anti.

Er litt vel langt til Porsgrunn fra oss.
Men gir Riksen noen til. Kanskje jeg eventuelt får høre med fast legen igjen
 
Men tørr ikke kjøre så langt så hadde blitt mye fravær på samboer :sorry:
Så tenker vi gir Riksen noen sjanser til. Også eventuelt privat.

Hvor mange av de er det han må være med på da? :) Trodde det bare var uttaket han måtte være med på jeg :bag::bag::angelic::angelic:
 
Tror alle sykehus er litt vrange på det. Riksen hadde opplevd dødsfall og er helt anti.

Er litt vel langt til Porsgrunn fra oss.
Men gir Riksen noen til. Kanskje jeg eventuelt får høre med fast legen igjen
Skal litt til å dø av en liten dose blodfortynnende. Er ikke Marevan jeg går på:) Jeg går på det enda og skal gå på det til etter fødsel.
 
Hvor mange av de er det han må være med på da? :) Trodde det bare var uttaket han måtte være med på jeg :bag::bag::angelic::angelic:
Er bare uttak ja. Men jeg tørr ikke kjøre i Oslo.
Så han må pent være sjåfør om vi skal bytte klinikk :angelic:
 
Skal litt til å dø av en liten dose blodfortynnende. Er ikke Marevan jeg går på:) Jeg går på det enda og skal gå på det til etter fødsel.
Var Predisolon. Riksen har ikke nevnt noe annet enn det.
Men de nekta alt så
 
Er bare uttak ja. Men jeg tørr ikke kjøre i Oslo.
Så han må pent være sjåfør om vi skal bytte klinikk :angelic:

Det forstår jeg. Liker ikke å kjøre inni Oslo selv. Ikke at jeg er spesielt fan av Oslo heller.
 
Det forstår jeg. Liker ikke å kjøre inni Oslo selv. Ikke at jeg er spesielt fan av Oslo heller.
Det er ikke jeg heller. Alt for mange folk der :hungover:
Og biler. Og stress :hungover:
 
Jeg må få mensen innen mandag...
Senest tre dager før sprøyte start.

Håper den kommer, ellers må jeg ringe Riksen å få nytt opplegg :confused:
 
Jeg må få mensen innen mandag...
Senest tre dager før sprøyte start.

Håper den kommer, ellers må jeg ringe Riksen å få nytt opplegg :confused:
Må du få den 3 dager før oppstart? Trodde det var bare innen oppstart ?
 
Må du få den 3 dager før oppstart? Trodde det var bare innen oppstart ?
Jeg må ringe om den ikke har kommet tre dager før. Men det er mandag. Så da må jeg vente til tirsdag
 
I morgen har jeg spraya i 14 dager alt. Det har gått fort.
Men fortsatt ingen mensen, så spørs om jeg må ringe Riksen på tirsdag. Kanskje jeg må spraye litt ekstra før sprøytestart.
 
Må bare si at Riksen bør ta seg en bolle. Det har vært dødsfall under ivf-behandlig, på grunn av ohss. Så om dødsfall er unnskyldningen så må de slutte med alt som heter prøverør!
 
Må bare si at Riksen bør ta seg en bolle. Det har vært dødsfall under ivf-behandlig, på grunn av ohss. Så om dødsfall er unnskyldningen så må de slutte med alt som heter prøverør!
Skikkelig dumt at de er så bastante på det... For jeg tror det hadde hjulpet mange å bare få bittelitt mer hjelp.

Slitsomt å være den som mister og mister også.
Men gir ikke opp :)
 
Jeg våkna med mensen :D
Da er alt klart til sprøytestart. Så godt:happy093
 
Så kjekt!!! Da er endelig alt klart til ny oppstart. Lykke til!!!
Hadde den ikke kommet senest i dag hadde jeg måtte ringt. Da hadde sikkert ting forflytta seg.
Så veldig glad for at den kom i natt.
 
Back
Topp