Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Lillemor har begynt og gå!
10 måneder og snart to uker gammel. Det er så rart og se på.
Hun er jo ikke så stor enda. Men jeg er sååå stolt.
 
Det var tidlig! Flink hun er :)
Hun går og går, og går. Reiser seg opp og går.
Jeg er såå stolt. Men synes det er litt vel tidlig. Men hun er så stolt og blid der hun tusler.
 
Tusen takk :) Hun vokser og blir så stor. Men jeg nyter hver dag med henne.

Takk takk. Endelig forlovet. Nå slipper han ikke unna :angelic::D
(Vi pleier og tulle med hverandre om det, at nå sitter han i det.)
Men håper på og finne en dag snart. Og planlegge litt.
Ja nå er han fanget :p
Blir kjekt med planleggingen da! Lykke til med det!

Nyt tiden med den lille! De vokser så fort opp. Håper dere har hatt en fin sommer :Heartred
 
Lillemor har blitt ett år. Eller 13 måneder alt.
Det føles rart. For det har gått så fort.

Hun er så fin, løper avgårde og herjer. Alltid blåveiser både i hue og på rumpa. Ikke så rart med den farta hennes...

I dag har vi plukka epler. Så flink og fornøyd.

Barnehagejente er hun også. De større avdelingene kaller henne babyen. For hun er minst i barnehagen og litt liten av vekst.
Men så fin og blid. Jeg er så stolt over jenta mi.
 

Vedlegg

  • DSC_7205~2.JPG
    DSC_7205~2.JPG
    5,7 MB · Visninger: 195
Jeg er så stolt av denne jenta her :smug:
 

Vedlegg

  • USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1634021493190_6853582884973281018~2.jpeg
    USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1634021493190_6853582884973281018~2.jpeg
    568,6 KB · Visninger: 167
Tusen takk begge to :)
Vi er sååå heldige som har fått henne. Vi er så takknemlige hver dag :Heartblue
 
Skulle bare sjekke ventetida på Riksen...
Ohoisann! Det er jo nesten så man burde begynne og tenke på ting att jo!
For hun rekker jo og bli 2 år, minst, før vi hadde fått oppstart på forsøk ser jeg.
Det var ventetida si, noe lignende den var i 2012, da jeg begynte da.
 
Godt nytt år! 2022! Tida går!
2021 ble litt av ett bra år. Og vi håper at 2022 blir like bra.
Jeg håper at jeg kommer tilbake som prøver etterhvert. For det hadde vært perfekt med to barn.
Men enn så lenge så er det nok med frøken Virvelvind. For det er fart ja!
271763318_10158099239397102_472768567419891419_n.jpg

Jeg vet ikke om bildet blir liggende evig, men en stund blir det.
Virvelvind er blitt 16 måneder, 17 måneder om en uke. Hun vokser og trives.
Løper rundt, herjer og koser seg. Nysgjerrig på livet.

Koronaen legger en demper på alt om dagen, for det er utbrudd i barnehagen. Så er vel bare snakk om tid før vi har det.


Vet ikke om jeg har sagt det, men det ble forlovelse i huset i sommer, og vi planla sommerbryllup. Men det la vi på is når korona aldri ga seg. Blir ikke søsken heller før det er over. Vil ikke gå gravid, kontroller alene og risikere og føde alene en gang til. Det ble for stressende tid. Men vi koser oss veldig, oss tre. Og to pusene våre da. Vi mista ei i sommer, så nå har vi to.

Det var en oppdatering herfra :)
 
I dag er det 3 år siden jeg begynte og blø og siste abort var i gang.
Det sitter i kroppen enda. Og dagen huskes.

Men jeg er så heldig som fikk dattera året etter :Heartred
 
1,5 år i dag!
Mammaen skjønner ikke helt at det er mulig... :angelic:
Hun ble jo født for kun ett øyeblikk siden jo...
 

Vedlegg

  • Pølse.jpg
    Pølse.jpg
    636,7 KB · Visninger: 120
IMG_20220226_174521.jpg
1,5 år i dag!
Mammaen skjønner ikke helt at det er mulig... :angelic:
Hun ble jo født for kun ett øyeblikk siden jo...

Hei, måtte inn og si Hei :) sååå utrolig hyggelig å se bilde av jenta di. Så nydelig hun er !!☀️
IMG_20220225_125037.jpg


Var så hyggelig å følge deg da vi var gravide ca likt. Nå er jenta vår også 1 og et halv år , hun ble det 28.2. Så takknemlig for henne !!♥️♥️♥️ Din har startet i barnehage, går det bra ? Og ellers går det bra med dere ? Vi har det bra , er på hytta nå. Legger ved bilde av jenta vår :)

Må også fortelle at vi er i gang med søskenforsøk.. satte inn fryst embryo faktisk 28.2 også, på 1,5 års dagen.. veldig spent nå , men skal vel litt til å bli gravid så fort nå.. vet ikke.. prøver å smøre meg med tolmodighet og tenke det går nok til slutt i alle fall siden det gikk sist ♥️ hadde vært hyggelig å få en til.men etter å ha kjent på frykten for å kanskje aldri få barn er nå fallhøyden enormt mye mindre. Og ser på det som en bonus om vi får en til. Men, vi har jo vår perfekt jente allerede. Tenker du sånn også? Nå har koronaen roet seg veldig så da kan dere kanskje gå i gang med forsøk igjen dere og snart ? Håper det beste for dere ♥️✊
 
Last edited:
Vis vedlegget 378573

Hei, måtte inn og si Hei :) sååå utrolig hyggelig å se bilde av jenta di. Så nydelig hun er !!☀️Vis vedlegget 378572

Var så hyggelig å følge deg da vi var gravide ca likt. Nå er jenta vår også 1 og et halv år , hun ble det 28.2. Så takknemlig for henne !!♥️♥️♥️ Din har startet i barnehage, går det bra ? Og ellers går det bra med dere ? Vi har det bra , er på hytta nå. Legger ved bilde av jenta vår :)

Må også fortelle at vi er i gang med søskenforsøk.. satte inn fryst embryo faktisk 28.2 også, på 1,5 års dagen.. veldig spent nå , men skal vel litt til å bli gravid så fort nå.. vet ikke.. prøver å smøre meg med tolmodighet og tenke det går nok til slutt i alle fall siden det gikk sist ♥️ hadde vært hyggelig å få en til.men etter å ha kjent på frykten for å kanskje aldri få barn er nå fallhøyden enormt mye mindre. Og ser på det som en bonus om vi får en til. Men, vi har jo vår perfekt jente allerede. Tenker du sånn også? Nå har koronaen roet seg veldig så da kan dere kanskje gå i gang med forsøk igjen dere og snart ? Håper det beste for dere ♥️✊

Hei. Hun er så fin og blitt så stor og flink denne jenta mi. Hun er akkurat ei uke eldre enn din, 21. her.
Hun starta i august, og hun stortrives, hun vil ikke hjem. Så det var veldig bra for henne, og ha noen og leke med.

Vi har bestemt oss for en til. Men jeg har så mye trøbbel med kroppen, så vi har ikke bestemt oss helt for når.
Enn så lenge har jeg spiral, men blir nok prøve litt selv før vi gjør noe annet. Er så sinnsyk lang kø nå for IVF.

Det har vært så mye sykdom her nå, så vi er en sliten trio. Håper bare det snur nå.
 
Hei. Hun er så fin og blitt så stor og flink denne jenta mi. Hun er akkurat ei uke eldre enn din, 21. her.
Hun starta i august, og hun stortrives, hun vil ikke hjem. Så det var veldig bra for henne, og ha noen og leke med.

Vi har bestemt oss for en til. Men jeg har så mye trøbbel med kroppen, så vi har ikke bestemt oss helt for når.
Enn så lenge har jeg spiral, men blir nok prøve litt selv før vi gjør noe annet. Er så sinnsyk lang kø nå for IVF.

Det har vært så mye sykdom her nå, så vi er en sliten trio. Håper bare det snur nå.

Ja det er mange jeg kjenner med barn som sliter med mye sykdom har jeg hørt. Her starter ikke Julie vår i barnehage før til August ca, og blir passet på delvis av meg og delvis av Mormor. Så hun har sluppet litt unna.. men vi hadde korona for ikke så alt for lenge siden. Glad vi er ferdig med det nå da.:)
Ja, skjønner dere vil prøve litt selv først, det skal jo være lettere å bli gravid etter å ha vært det en gang. Håper dere lykkes med det selv om jeg vet du fortalte det tok tid før dere lyktes med nåværende jenta. Åå, så glad for at det gikk veien for oss begge. Barn gir så mye glede ☺️♥️
 
286870837_10158314476727102_2117452877147577532_n.jpg

Lenge siden sist! God sommer alle sammen.
Her nærmer det seg 2 årsdag, fortsatt sommeren igjen. Men den nærmer seg.
Vi lurer på hva vi skal gi henne og tenker ut noe lurt. Også prater vi litt om søsken om dagen.
For det nærmer seg tida vi prata på og ha mellom nå.

Tenk at lille Lykkelita har blitt så stor :)
 
Back
Topp