Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Hvordan går det ? Går det bedre ? Og med lille jenta? ❤️
 
Hvordan går det ? Går det bedre ? Og med lille jenta? ❤️

Samboer jobber og vi har mye hjelp. Jeg sliter forsatt med betent sår. Jenta har det bra. Men sliter litt med og legge på seg. Men har bytta erstatning på henne og hun er bedre i magen. Trodde det var min tre uker lange antibiotika kur lenge. Men var litt maten og.

Fire arbeids uker til han skal ha første delen av pappa permen. Jeg teller ned. For og si det sånn. Ikke lett med åpent keisersnitt sår enda og betennelse i kroppen når jeg er 10-12 timer alene hver dag med henne. Men fått mye hjelp heldigvis.

Skal ringe sykehuset igjen. Håper jeg slipper og opereres på nytt. Men spørs om jeg må det.
 
Lykkelita er 6 uker i dag.
En sokk bare på bildet. Men veldig opptatt av lekene på vippestolen sin :dummy1:

Det er bare veldig kjedelig og ha vært syk hele livet hennes med betent sår. Føles så bortkastet ut. Alt skulle vært så mye annerledes. Ikke at jeg ikke orker noe og er svimmel og dårlig.
 

Vedlegg

  • DSC_0189~2.JPG
    DSC_0189~2.JPG
    28,7 KB · Visninger: 244
Lykkelita er 6 uker i dag.
En sokk bare på bildet. Men veldig opptatt av lekene på vippestolen sin :dummy1:

Det er bare veldig kjedelig og ha vært syk hele livet hennes med betent sår. Føles så bortkastet ut. Alt skulle vært så mye annerledes. Ikke at jeg ikke orker noe og er svimmel og dårlig.
Fin hun er ❤️ Men uansett så blir det bedre til slutt, masse god bedring til deg
 
Så fin lita jente! :Heartred I den grad det er noen trøst så kan ikke jeg huske noen ting av de første tre månedene med sønnen min, selv uten hverken infeksjoner eller magetrøbbel. De første månedene er en tåke for de aller fleste, du behøver ikke tenke på at du skal gjøre så mye, du skal bare være varm, trygg og god for jenta di. Det blir nok tid til alt det andre senere. Du er flink! Heia mamma! :Heartred
 
Så fin lita jente! :Heartred I den grad det er noen trøst så kan ikke jeg huske noen ting av de første tre månedene med sønnen min, selv uten hverken infeksjoner eller magetrøbbel. De første månedene er en tåke for de aller fleste, du behøver ikke tenke på at du skal gjøre så mye, du skal bare være varm, trygg og god for jenta di. Det blir nok tid til alt det andre senere. Du er flink! Heia mamma! :Heartred

Jeg husker det meste etterpå. Tror jeg. Eller kanskje ikke.
Men vi prøver så godt vi kan og kose oss. Nå har pappaen perm til ut året.
Så nå skal vi kose oss.
 
10 uker har jeg blitt.
Og jeg har vokst veldig og blitt ei stor og fin jente synes mamma.
 

Vedlegg

  • Snapchat-999412150~2.jpg
    Snapchat-999412150~2.jpg
    23,6 KB · Visninger: 179
Så skjønn hun er :Heartred
 
Sååå blid var hun i går.
Noe så skjønt :Heartpink
 

Vedlegg

  • DSC_0602~2.JPG
    DSC_0602~2.JPG
    22 KB · Visninger: 152
Jeg har satt inn spiral.
Første gang på prevensjon siden juli 2007.
Håper det blir søsken på oss etterhvert.
Men greit og ikke gå rett på.
Vil helst ikke ha veldig tette. Så godt og være sikker.
 
Her planlegges det dåp om dagen.
Søndag skjer det. Vi skal ha egen gudstjeneste, siden det er maks 50 i kirka. Vi blir 15, så blir ikke akkurat mange.

Men det er mye og huske og ordne kjenner jeg.

Såret mitt gikk opp igjen forrige uke, ikke mye, men nok til at det blør og verker igjen.
Det blir ikke bra det såret.
 
Back
Topp