Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Gratulerer Så mye og god bedring, det blir bedre snart ❤️
De første to ukene ble brukt til sykehus, frem og tilbake og masse styr her i også. Ikke helt det jeg hadde sett for meg, men det kom masse tid til å være hjemme som familie på 3 siden også.
Klem
 
Kom hjem igjen i dag, med en CRP på 89. Det er bedre enn da jeg kom inn. Men magen er helt forferdelig i ulage av alt.
Astrid Kristine er overstimulert av alt som har skjedd, men fikk henne endelig i "matkoma". Så får pappaen og jeg litt TV tid.
Men jeg er helt gjennomsliten, svigermor kom for litt hjelp. Så får vi se hvor lenge det varer.
Kom ikke lenger enn dit på innlegget før bleia ble full. Det hørtes godt. Dessverre er det samboer som står for bleieskift om dagen, da det er så vondt og gå trapper at jeg ikke tørr og bære henne.
 
God bedring
 
Gratulerer så utrolig mye med den skjønne prinsessen! Nå ble jeg veldig emosjonell her :sad010 Tenk at du endelig er mamma!! Din store drøm ♥ Jeg bestemte meg i 2009 da vi var prøvere samtidig på MN at jeg jammen skulle følge deg helt til du også ble mamma! Veien din har vært urettferdig lang. Men jeg har fulgt med deg, og når jeg nå skulle se på MN om prinsessen var kommet så kom jeg ikke inn på forumet lenger. Husket heldigvis at du hadde "flyttet" hit og sånn ca. når du hadde termin. Så da måtte jeg bare fikse meg inngang hit, hehe. Så det var helt utrolig deilig å se at du har kommet i mål! Masse masse gratulerer!
:love7 // Earane
 
Gratulerer så utrolig mye med den skjønne prinsessen! Nå ble jeg veldig emosjonell her :sad010 Tenk at du endelig er mamma!! Din store drøm ♥ Jeg bestemte meg i 2009 da vi var prøvere samtidig på MN at jeg jammen skulle følge deg helt til du også ble mamma! Veien din har vært urettferdig lang. Men jeg har fulgt med deg, og når jeg nå skulle se på MN om prinsessen var kommet så kom jeg ikke inn på forumet lenger. Husket heldigvis at du hadde "flyttet" hit og sånn ca. når du hadde termin. Så da måtte jeg bare fikse meg inngang hit, hehe. Så det var helt utrolig deilig å se at du har kommet i mål! Masse masse gratulerer!
:love7 // Earane
Tenk for ett eventyr vi to har delt, ditt litt mer positivt enn mitt, men alle de åra vi har skrevet sammen der og delt håp og alt.
Nå er hun her! Men jeg er fortsatt ikke i form, kroppen er full av betennelse, såret er åpnet for tredje gang og alt føles vondt.
Men hun er sååå fin og god. Vi er så forelska og koser oss. Far har fått to uker ekstra perm for å ta vare på oss. Heldigvis.

Tenk at vi er i mål, og lille jenta er her. Hun er så søt, snill og god. Og vi koser oss. Til tross for trippel anitibiotika kur, betent keisersnitt sår, legetimer, lite vektoppgang hos henne og alt stress og mas. Så er vi en familie på tre <3
ENDELIG. 13 år og 1 måned tok det. Men hun er verdt det. Til tross for mange år bortkasta. Så kom det ei perfekt, nydelig, jente hit,
 

Vedlegg

  • received_326471758502092.jpeg
    received_326471758502092.jpeg
    16 KB · Visninger: 291
Gratulerer med jenten ❤️ Endelig ❤️
 
Må inn og åpne såret igjen i morgen, jeg er så lei...
 
Nei, så uheldig du har vært da! God bedring❤️
Jeg er så lei av og være syk, og antibiotika. Det går utover det og være mamma og klare hverdagen... Det er så slitsomt.
Tusen takk! Jeg håper bare det går seg til. Det var bedre, men nå har det begynt å verke grønt og blø litt og CRP går ikke ned.
 
Så uheldig du har vært. Håper du slipper være alene med frøkna når du er i så dårlig form
 
Så uheldig du har vært. Håper du slipper være alene med frøkna når du er i så dårlig form
Samboer er hjemme ut uka. Men neste uke er det verre igjen. Om ikke han må søke mer fri. Men trur ikke det går.

Håper at ting snart blir bedre.
 
Det var leit å høre. Jeg måtte ta keisersnitt selv på grunn av vannavgang som førte til høy feber og at hodet til veslejenta lå i en vanskelig posisjon så fødselen ikke gikk bmfort nok fremover. Tar tid å komme seg etter keisersnitt ja.. håper du snart blir mye bedre ♥️♥️♥️


Samboer er hjemme ut uka. Men neste uke er det verre igjen. Om ikke han må søke mer fri. Men trur ikke det går.

Håper at ting snart blir bedre.
 
21.august klokka 10.25 kom hun her til verden.
Jeg endte i narkose. De ville ikke gi noen garanti for større skader i ryggen. Pappaen er fantastisk. Mammaen mista en del blod og har en del vondt.

3710 gram og en gylden halvmeter stor.
Helt perfekt og fine bollekinn

Gratulerer så mye med prinsessa <3
Håper du snart er i form og får nyte dagene :)
 
Last edited:
Lille Lykkelita er 1 måned og 2 dager og 10 minutter.
Jeg har fortsatt åpent sår, som blør, væsker og er vondt.
Pappaen jobber igjen, men har hjemmekontor i dag. Vi prøver og få en hverdag i gang igjen. Formen er ikke helt topp.
Men det går rundt på en måte.

Det er koselig og være mamma. Hun er så fin <3
Tenk at hun er MIN, det er så rart det. Veldig, veldig rart.
JEG er mamma! JEG!
 
Back
Topp