Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg håper jeg får melk. Men har lest rundt omkring at de som får PCOS tidlig ofte sliter med melk.
Også har jeg ganske høye nivåer av mannlige kjønnshormoner, så er ingen selvfølge at det blir melk av det.
Så jeg har kjøpt inn masse flasker, men håper på og kunne amme litt.

Jeg har pcos og dermed mye mannlige hormoner. Har mye melk. Det jeg har lest om pcos og amming, er at noen sliter med utdrivingen av melka.
 
Jeg har pcos og dermed mye mannlige hormoner. Har mye melk. Det jeg har lest om pcos og amming, er at noen sliter med utdrivingen av melka.
Jeg håper jeg også får melk og kan amme :) Både bestemor og mamma har slitt.
Men målet er å amme litt, men tar ting helt som det kommer. Ingen undergang uansett hva som skjer.
 
Siste dagen i andre trimester, om jeg har skjønt det riktig.


Redigert... Var ikke helt siste. Men snart trur jeg.
 

Vedlegg

  • Snapchat-968011743.jpg
    Snapchat-968011743.jpg
    16,6 KB · Visninger: 142
Last edited:
27+0!
Lillejenta har begynt å hikke tydelig.
Hun rører så på seg så tjukke magen til mammaen hopper rundt.

Så koselig, så rart, og alt på en gang.
 

Vedlegg

  • IMG_20200519_091711_676.jpg
    IMG_20200519_091711_676.jpg
    31,8 KB · Visninger: 153
Leste journalen min i går. Og lillejenta har ett vekstavvik på 11 %
Det er jenta si med næringsvett det :joyful:
 
Har ikke lagt opp bildet jeg fikk på kontrollen da jeg ikke merka liv på onsdag.

Se den søte nesa og munnen :Heartbigred
Den nesa der, den minner meg mystisk om samboer sin.
Gleder meg til å se henne jeg!


Har merka bildet med "feil" navn, men det aller mest viktige er å merke det.
Liker best det på forum og nett sånn.
 

Vedlegg

  • _20200513_154451~2.JPG
    _20200513_154451~2.JPG
    37,7 KB · Visninger: 183
Last edited:
27+2 "Himmelsprætt'n"

Hannpusen kommer stille inn fra kjøkkenet mot stua, men vet ikke at yngstejente pusen sitter rett ved.
Han skvetter en halv meter rett opp og lander på alle fire beina stive. Samboer og jeg skvetter også like høyt.
Jenta i magen også, hun tar spenntak mot min stakkars endetarm og skaller øverst i magen med ett brak.
Snakk om at hele heimen skvetter :rolleyes: :hilarious:
 
3 måneder igjen til termin i dag <3
 
Det er ikke helt til å tro enda. Det føles veldig fjernt enda egentlig.
Bare det at jeg snart er mamma, går det ann :Heartpink
Ja det gjore det hos meg Og, og jeg tenkte flere ganger på sykehuset hvor fantastisk det var og tenke på at jeg skal faktisk ha denne lille baby med hjem og han var min ❤️❤️❤️

men så glad på dine vegne at det no er din tur endelig ❤️
 
Ja det gjore det hos meg Og, og jeg tenkte flere ganger på sykehuset hvor fantastisk det var og tenke på at jeg skal faktisk ha denne lille baby med hjem og han var min ❤️❤️❤️

men så glad på dine vegne at det no er din tur endelig ❤️
Jeg må kanskje være alene på barsel og akkurat det er skremmende.Skulle ønske at jeg kunne føde i vanlig tid med vanlige rutiner og ikke i dette her. Men får ikke gjort noe med det.

Jeg er ikke så glad i nyfødte, så gleder meg mer til hun er litt eldre. Men nyfødttida er jo en del av det. Så regner med at det går bra.

Helt rart at det er min tur, det har ikke gått opp for meg :oops:
 
Jeg må kanskje være alene på barsel og akkurat det er skremmende.Skulle ønske at jeg kunne føde i vanlig tid med vanlige rutiner og ikke i dette her. Men får ikke gjort noe med det.

Jeg er ikke så glad i nyfødte, så gleder meg mer til hun er litt eldre. Men nyfødttida er jo en del av det. Så regner med at det går bra.

Helt rart at det er min tur, det har ikke gått opp for meg :oops:
Nyfødt tiden syns jeg var like fantastisk som den tiden no når han er blitt 1 år ❤️
Men vi er alle forskjellige ;)
 
Nyfødt tiden syns jeg var like fantastisk som den tiden no når han er blitt 1 år ❤️
Men vi er alle forskjellige ;)
Jeg er litt nervøs for den tida da de er totalt hjelpesløse. Så gleder meg litt mer til hun er litt større.
Jobba i en del år i barnehagen og husker jeg synes det var en fin alder :)
 
Jeg er litt nervøs for den tida da de er totalt hjelpesløse. Så gleder meg litt mer til hun er litt større.
Jobba i en del år i barnehagen og husker jeg synes det var en fin alder :)
Det der går så bra skal du se ❤️
 
Det der går så bra skal du se ❤️
Jeg håper på det :) At hun er så fin og god, og at tanken på at hun er samboer og min sin hjelper på den reddheten over at hun er så nyfødt, skjør og hjelpesløs.
 
28+0!
Tida går! Vært på kontroll i dag. Og magen sprengte alt av skjema.
Livmora er så langt opp, at prikken ble langt over normalen. Men hun ligger øverst og klemmer livmora utover.
Så jeg er ikke overraska.

Blodtrykk og alt fint. Vekta er halvannen kilo mindre enn sist. Så veier mindre enn på nesten 2 måneder.
Det er litt feil vei. Men ellers var alt bra og fint.
 

Vedlegg

  • 28+0.jpg
    28+0.jpg
    32,5 KB · Visninger: 169
29+0
Dagen ble ikke som forventa...
For jeg ble kjørt i mens bilen stod parkert og jeg handla... Men det ordner seg nok.

20 dager til ultralyd og vekstsjekk.
Kanskje jeg får vite om hun kommer før tida alt da. Det blir spennende.
 

Vedlegg

  • IMG_20200602_135921_433.jpg
    IMG_20200602_135921_433.jpg
    25,1 KB · Visninger: 133
29+0
Dagen ble ikke som forventa...
For jeg ble kjørt i mens bilen stod parkert og jeg handla... Men det ordner seg nok.

20 dager til ultralyd og vekstsjekk.
Kanskje jeg får vite om hun kommer før tida alt da. Det blir spennende.
Oi! Er alt bra med deg? Ikke noe bra å bli kjørt inn i nei.. :(

Blir spennende til neste kontroll! Ikke lenge igjen nå! :woot:
 
Oi! Er alt bra med deg? Ikke noe bra å bli kjørt inn i nei.. :(

Blir spennende til neste kontroll! Ikke lenge igjen nå! :woot:
Jeg var inne på Kiwi jeg, så bilen tok støyten alene, for jeg aner ikke hva som skjedde en gang.
Så jeg har det fint, litt stressa for at dette skjedde fire uker etter at jeg henta bilen men... Det ordner seg :)

Jeg har jordmor på mandag. Er spent på den også, men veldig spent på å sjekke veksten den 22.06.
Håper at hun ikke er altfor stor. Men ikke godt å si, slik som hun vokser inni her.
 
Back
Topp