Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Vet ikke om det er D vitaminer i vitaminpakka, men tror det er det. Er mye i den i alle fall :)
Tar den Nycoplus Gravid, siden jeg har cøliaki fikk jeg beskjed om å ta den ut graviditeten. Så da gjør jeg det.

Morkaka til mamma fungerte ikke med meg, før den kolapsa helt og jeg ble født stille (jeg er dødfødt, og det at jeg sitter her er i dag er absolutt ingen selvfølge... Egentlig en merkelig tanke. Sjelden de møtte babyer som hadde vært så lenge døde uten hjerneskade)

Det er så rart å være halvveis snart, som den tida har gått :)
I morgen er jeg 20 uker, og lillejenta turner og er så aktiv i dag, at det kjennes i buksekanten. For livmora har gått over navlen alt.
Tror det er litt tidlig men. Begynt å få vann i beina har jeg og, særlig etter gåturer og aktive dager. I går hadde jeg i ene beinet, så veldig rart ut.
Tror det er d-vitaminer i den :) koselig med mye liv og røre i magen <3 bare husk å drikke mye og legg bena høyt etter en aktiv dag, det hjelper mot vann i kroppen. Det var meningen at du skulle være og sånn ble det ;-) de følger heldigvis med på sånt og er mye mere obs en før.
 
Tror det er d-vitaminer i den :) koselig med mye liv og røre i magen <3 bare husk å drikke mye og legg bena høyt etter en aktiv dag, det hjelper mot vann i kroppen. Det var meningen at du skulle være og sånn ble det ;-) de følger heldigvis med på sånt og er mye mere obs en før.
Tror de har det jeg trenger. Er flink til å ta de.

Drikker mye om dagen og føler jeg egentlig kan bo på do i perioder. Alt drikke inn må ut. Haha.

Det har heldigvis skjedd en del på 30 år.
Men det er litt skummelt likevel. Nå har jeg to brødre som det gikk bra med. Heldigvis.
 
20 uker :smiley-bounce012:happy093
 

Vedlegg

  • filter_image20200331121824.jpg
    filter_image20200331121824.jpg
    46,2 KB · Visninger: 129
HALVVEIS! :excited001:happy093
 
Gratulerer med halvgått
 
21 tester har jeg liggende...
Hva gjør jeg med de.

Selge eller noe. Haha.
 

Vedlegg

  • Snapchat-906961271.jpg
    Snapchat-906961271.jpg
    23,4 KB · Visninger: 79
21+0!
Nå går dagene så fort at jeg nesten går i spinn her...

Men i dag hadde jeg time hos legen. Mest for å sjekke allergimedisiner, det blir godt å få begynt på nå kjenner jeg :)
Men siden jordmor er stengt så fikk jeg en kontroll også. Blodtrykk er bra, puls er altfor høy (108)
Vekta var 81.6... Meeen, jeg har UVI igjen! Andre gangen på en måned nå... Ugh. Ikke merka noe jeg. Men ny kur IGJEN.
Det er påska si det...

Men lillejenta har det bra. Pulsen var fin, og hun har vært aktiv både i natt og i hele dag. Det dunker, sparker og holder på inne der.
Også så stor hun er blitt... Det dunker på begge sidene av magen samtidig.

Hun ligger veldig høyt i magen. Det synes utenpå. For magen er ganske så høy.


Jeg har skifta klær på ei uke altså, selv om det er samme klær. Haha. Men har tre like bukser (de er så gode), men genseren er den samme, men godt vaska altså :hilarious:
 

Vedlegg

  • 21+0.jpg
    21+0.jpg
    40,3 KB · Visninger: 115
Så godt at alt står bra til:) tiden flyr av gårde! God påske!:)
Det går bra her. Litt dumt med ny kur mot UVI og ikke kjent noe som helst, men det får gå.

God påske. Var det ikke mange uker igjen til påske...? Hvor ble de av?
 
Tror jeg kan slutte å holde inn magen...
21+4
 

Vedlegg

  • Snapchat-765583396.jpg
    Snapchat-765583396.jpg
    26,4 KB · Visninger: 99
22+0
Ukene går nå. Jenta vokser og rører godt på seg inne i magen :Heartpink. Men hun blir helt stille når pappaen kommer på hånda :smiley-ashamed005. Like merkelig hver gang.

I dag har jeg kjøpt tre nattpysjer også har vi bestilt bilsete! Det føles stort :happy093.
Men skal ha en base til etterhvert tenkte vi. Siden vi har to biler.
 

Vedlegg

  • filter_image20200414094319.jpg
    filter_image20200414094319.jpg
    26,9 KB · Visninger: 87
Gratulerer med 22 uker
 
Og enda fortere etter fødsel
Det kan jeg tenke meg. Nå går jeg bare hjemme og sturer. Så regner med at det går fortere da.
Men ikke så glad i nyfødte, så gleder meg mer til hun er litt større kjenner jeg. Litt nervøs for den helt hjelpesløse bitteliten skapningen.
 
Back
Topp