Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Nå ble jeg veldig glad, Gratulerer så mye . Så nydelig hun var :) ☺️ For et mirakel. God bedring og så bra mannen er flink og grei. Gratulerer!!!! ✨✨✨✨✨
 
Gratulerer så mye som mamma!! Endelig :)
 
Gratulerer så mye❤️
 
Gratulerer så mye med ei skjønn jente
Endelig (!!!) i mål!

håper alt går bra med dere alle
 
Kanskje jeg takker hver og en etterhvert.
Men akkurat nå er jeg varmepute for ei sovende jente som er veldig glad i mammaen sin.



Tusen takk alle sammen.
Endelig i mål.
 
Gratulerer så mye med ei helt perfekt jente. Fy søren som jeg unner deg dette etter alt slitet ❤️ Kos dere!
 
Håper du koser deg :) Nå har vannet gått her i gården, så hun kommer nok seneste 28.8/29.8. så August baby her og..så glad for å snart være i mål selv ☺️ kos deg masse med din egen nydelige bebis !


Kanskje jeg takker hver og en etterhvert.
Men akkurat nå er jeg varmepute for ei sovende jente som er veldig glad i mammaen sin.


Tusen takk alle sammen.
Endelig i mål.
 
Tusen takk alle sammen!
Jeg setter pris på alle gratulasjoner. Men jeg har ikke helt overskudd til å takke en og en.

Vi havna på føden igjen i går kveld, var jordmora som var med som tok telefon og tok i mot oss.
Absolutt ikke sånn det skulle bli. Men formen min dalte noe veldig, og jeg ble dårlig.
Men det var ikke plass der, var helt fullt, og nesten tomt dagen før, da vi dro hjem. Så hadde kommet mange fødsler på en gang.
Men halv to var vi i seng.

Jeg har betennelse i en del av såret. Over 120 i CRP. Har prøvd å fortelle at det har vært vondt siden natt til mandag, da vi var innlagt. Men ingen ville høre. Så jeg er ikke overraska. Nå er det antibitotika i ei uke. Og inn for sjekk igjen på lørdag.
Var ikke sånn vi skulle bruke omsorgspermen til pappaen, at jeg skulle bli syk.
 
Gratulerer så mye :Heartred
Jeg vet alt for godt hvordan det er å si fra tusen ganger om at det gjør vondt og ingen hører på, så man må inn igjen :arghh: Men er det ikke mulig at du blir sykemeldt så pappaen kan ta over permisjonen dersom du er dårlig? Så får dere kanskje noen fine dager sammen og :dummy1:
 
Gratulerer så mye :Heartred
Jeg vet alt for godt hvordan det er å si fra tusen ganger om at det gjør vondt og ingen hører på, så man må inn igjen :arghh: Men er det ikke mulig at du blir sykemeldt så pappaen kan ta over permisjonen dersom du er dårlig? Så får dere kanskje noen fine dager sammen og :dummy1:

Jeg er 100 % ufør. Så jeg kan kanskje ikke sykemelde meg. Men nå sliter vi kjenner jeg.
Håper at det går over etterhvert. Men på jobben er de bare to stykker som jobber med det samme. Så det er krise om en blir borte
 
Ble innlagt jeg... Kanskje ut helga.
Kanskje til i morgen.
 
God bedring ❤️❤️
 
Back
Topp