Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Nydelige Henrik :Heartblue
 
Herlig! Så flott gutt altså ❤️❤️❤️
 
Så herlig han er :Heartblue:Heartblue
 
For en nydelig liten gutt :dummy: :love7
Ja er med i termingruppe jeg og, men føler meg mest hjemme her inne på assistert ;)
 
For en nydelig liten gutt :dummy: :love7
Ja er med i termingruppe jeg og, men føler meg mest hjemme her inne på assistert ;)

Tusen takk☺️ Han er det fineste jeg veit ❤️
Ja, er noe med tilhørigheten her inne, den er unik❤️ Men ifht graviditeten og etter fødselen og slikt er det veldig kjekt med terminforum også! Blir jo en del ting man lurer på, og der er det jo andre i samme situasjon☺️
 
Tusen takk☺️ Han er det fineste jeg veit ❤️
Ja, er noe med tilhørigheten her inne, den er unik❤️ Men ifht graviditeten og etter fødselen og slikt er det veldig kjekt med terminforum også! Blir jo en del ting man lurer på, og der er det jo andre i samme situasjon☺️
Ja helt ening med deg :)
 
21.01.18

Jeg satte første sprøyte i forsøket som resulterte i Henrik❤️ Nå ligger han og sover søtt i sengen sin❤️
 

Vedlegg

  • 395CD63E-F5C3-4D04-BA7D-922B8BF0DDE0.jpeg
    395CD63E-F5C3-4D04-BA7D-922B8BF0DDE0.jpeg
    153,8 KB · Visninger: 66
Fantastisk ❤️❤️❤️ ELSKER mimring! Setter ting i perspektiv ❤️
 
Det er så deilig å se tilbake på hva assistert befruktning faktisk kan gjøre for oss. :Heartred Tenk at de sprøytestikkene der skulle gi deg han. :Heartred
 
Det er så deilig å se tilbake på hva assistert befruktning faktisk kan gjøre for oss. :Heartred Tenk at de sprøytestikkene der skulle gi deg han. :Heartred

Ja, takk og lov for teknologien og at vi har denne muligheten❤️ Veldig rart å tenke på! Jeg har tatt vare på alle sprøytene! Klarer liksom ikke kaste de:facepalm::facepalm:
 
Ja, takk og lov for teknologien og at vi har denne muligheten❤️ Veldig rart å tenke på! Jeg har tatt vare på alle sprøytene! Klarer liksom ikke kaste de:facepalm::facepalm:

Jeg kaster alltid sprøytene før uttak og innsett, så har ikke de. :p Burde kanskje tatt bilder av de eller noe, men synes det er deilig å være ferdig med sprøytene. Du får ta noen fine bilder av de. Gutten din er jo god som gull, tenk så rart og fantastisk at de hjalp deg å modne det perfekte egget.

Jeg er ekstremt takknemlig for at teknologien finnes, og at vi får den hjelpen i Norge. Det er jo ikke alle som er enige i at vi skal få slik hjelp, så da kjennes det enda sterkere at man er heldig som har fått hjelp og lykkes. :Heartred
 
Ja, takk og lov for teknologien og at vi har denne muligheten❤️ Veldig rart å tenke på! Jeg har tatt vare på alle sprøytene! Klarer liksom ikke kaste de:facepalm::facepalm:
Jeg har kastet mine , men skulle så gjerne hatt ett bilde av alle sammen ;)
 
Back
Topp