Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Det var han fine der dere ventet på hele tiden vettu ❤️
 
Fineste Henrik :Heartblue:Heartblue:Heartblue
Godt å høre at kiropraktoren kunne hjelpe så ting er bedre :)
 
Ååå, for en utrolig koselig oppdatering!! Og såå fin liten baby dere har laget ❤️ Skulle bare mangle at han ble så fin så mye tid og energi som er brukt på å bli mamma til han :D Håper det går oppover for dere fremover nå ❤️

Tusen takk, og det er jaggu sant! Men gjett om det var verdt den tiden og energien❤️
 
Fineste Henrik :Heartblue:Heartblue:Heartblue
Godt å høre at kiropraktoren kunne hjelpe så ting er bedre :)

Takk❤️ Jaa, er veldig glad for at vi tok turen til kiropraktor! Fastlegen vår sa det var bortkasta penger og bare tull! Det stemmer overhode ikke!!
 
Åå så skjønn han er da:Heartblue du gir mot og håp med historien din! Takk for at du deler og for at du hjulpet meg masse gjennom prosessen:Heartred Godt at dere endelig kan nyte tiden! Kos dere masse:Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Åå så skjønn han er da:Heartblue du gir mot og håp med historien din! Takk for at du deler og for at du hjulpet meg masse gjennom prosessen:Heartred Godt at dere endelig kan nyte tiden! Kos dere masse:Heartblue:Heartblue:Heartblue

Fine du❤️ Nå er det din tur!! Og tusen takk skal du ha!❤️ Er det som er så fantastisk med dette formuet! her kan vi heie hverandre frem, søke trøst i andre sine historier og klage så mye vi vil fordi de som er her skjønner hva man går igjennom!! Det hjalp meg enormt, og om jeg kan hjelpe andre varmer hjertet mitt❤️
 
For en herlig liten gullklump ❤️
 
Fine du❤️ Nå er det din tur!! Og tusen takk skal du ha!❤️ Er det som er så fantastisk med dette formuet! her kan vi heie hverandre frem, søke trøst i andre sine historier og klage så mye vi vil fordi de som er her skjønner hva man går igjennom!! Det hjalp meg enormt, og om jeg kan hjelpe andre varmer hjertet mitt❤️

Ja helt enig:Heartred hadde aldri klart meg uten! Håper så inderlig det! Vil så gjerne komme i mål nå! Men det føles så langt unna. Vil så gjerne tro at uflaksen min er brukt opp nå.
 
Ja helt enig:Heartred hadde aldri klart meg uten! Håper så inderlig det! Vil så gjerne komme i mål nå! Men det føles så langt unna. Vil så gjerne tro at uflaksen min er brukt opp nå.

Håper uflaksen er over nå ja❤️❤️
 
Back
Topp