Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det er viktig å ventexen syklus når eggstokkene er så stimulerte. Da er de store og mindre motttakelige. Det har nok ikke noe med klinikken å gjøre...Og får ikke starte opp før i tidligst oktober Får mer informasjon imorgen.. Er så jævla lei nå!!
CD 2
Mye skjedd idag. Etter litt krangling med Porsgrunn slipper jeg ny samtale (vi skal over fra AIH til IVF), men får heller veiledning på telefon angående medisiner. Sprøytestart uke 39, kort regime. Uttak og innsett rundt uke 42.
Så bra!! Så blir det heldigvis ikke så lang ventetid. Krysser fingre og bein!CD 2
Mye skjedd idag. Etter litt krangling med Porsgrunn slipper jeg ny samtale (vi skal over fra AIH til IVF), men får heller veiledning på telefon angående medisiner. Sprøytestart uke 39, kort regime. Uttak og innsett rundt uke 42.
CD 3
Ja, veldig veldig deilig Hjelper mase på de.. Og ekstremt glad da det gikk opp for meg at jeg slipper spray.
12 dager til telefonsamtale og cirka 18-19 dager til sprøytestart. Kanskje vi er heldige å få juli-spire?
Julispire skal det bli❤ nå kan du flytte boka di inn til oss på assistert
CD 2
) Mye å se frem til med andre ord!CD 4
Fortsatt mensen. Ikke lenge til samtale og sprøytestart.
Og ikveld er det mannlig stripping i Lillehammer på planen
) Mye å se frem til med andre ord!