Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 29 - 14 dpo

Ingen tante ennå. Blæh.

Ingen tegn..? Blir du å ta ny test om hun enda ikke har meldt ankomst i morgen tidlig?

Ingen tegn..? Blir du å ta ny test om hun enda ikke har meldt ankomst i morgen tidlig?

Følt ut som om jeg har tisset på meg hele dagen (normalt tegn samme dag som mensen for meg). Blir vel en test mulig da, får se det an etter jobb imorgen :)

Følt ut som om jeg har tisset på meg hele dagen (normalt tegn samme dag som mensen for meg). Blir vel en test mulig da, får se det an etter jobb imorgen :)

Vel.. Mange symptomer på tr og graviditet er veldig like.. så, er spennende å høre! Håper for deg.. :)

Vel.. Mange symptomer på tr og graviditet er veldig like.. så, er spennende å høre! Håper for deg.. :)

Men jeg antar jo da at gårsdagens test ikke ville vært hvit som sneen heller. Men vi får se. ❤️

Jeg har bare lyst å gi deg en stor klem❤️ du er en her inne jeg skikkelig tenker på..

❤️ Takk kjære deg. Tenkt mye på deg også siden du mistet din lille og er så glad på dine vegne at du er gravid igjen ❤️

CD 30 - 15 dpo

1 dag over IKM, negativ test

ImageUploadedByBV Forum1473238764.873241.jpg

ImageUploadedByBV Forum1473238793.002454.jpg

Og får ikke starte opp før i tidligst oktober :( Får mer informasjon imorgen.. Er så jævla lei nå!!

Sender deg en stor klem ❤️ Håper du snart får prøve IVF/ICSI i stedet :)

Kommer til å be om det ja.. Sykepleieren skulle snakke med legen om det imorgen. Håper da på spraystart om 3 uker..

Back
Topp