Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Det er sant. Fikk denne BT staven nå (bilde tatt innenfor fristen):

Vis vedlegget 194995

Og 1 time senere:

Vis vedlegget 194996

Vis vedlegget 194997

Men samtidig syns jeg tappen har blitt mer åpen, men den har jo vært alt fra usynlig til langt nede med hard tipp. Så stoler ikke helt på den :P
Det er jo absolutt utslag på de testene! :) Jeg tror!

Jeg sjekka tappen for første gang forrige syklus, og min begynte å bli mer åpen et par dager før ikm. Men jeg tror man må bli kjent med den over litt lengre tid for å kunne lese noe ut av den egentlig.

Og oppi det hele døde dessverre bestemoren til samboer natt til idag. Ei fantastisk dame med bein i nesa som ikke har fått servert livet sitt på sølvfat. Vi har derfor bestemt oss for at vi skal kalle opp en eventuell datter med hennes mellomnavn i tillegg til Leah. Fornavnet hennes er litt for sært for meg, og utdatert, men mellomnavnet er nydelig. Vi vil derfor mest sannsynlig få en liten Leah Johanne om vi er heldige å få jente :)

Med dette øker jo håpet om at jeg er gravid enda mer.. Vært mye motgang nå, og vet det for mannen og svigermor ville ha "hjulpet" mye med noe glede oppi alt dette ❤️

Og oppi det hele døde dessverre bestemoren til samboer natt til idag. Ei fantastisk dame med bein i nesa som ikke har fått servert livet sitt på sølvfat. Vi har derfor bestemt oss for at vi skal kalle opp en eventuell datter med hennes mellomnavn i tillegg til Leah. Fornavnet hennes er litt for sært for meg, og utdatert, men mellomnavnet er nydelig. Vi vil derfor mest sannsynlig få en liten Leah Johanne om vi er heldige å få jente :)

Med dette øker jo håpet om at jeg er gravid enda mer.. Vært mye motgang nå, og vet det for mannen og svigermor ville ha "hjulpet" mye med noe glede oppi alt dette ❤️
❤ Så trist med bestemor ❤ 8g veldig fint at dere tenker kalle henne opp.

Så trist :(
Håper dere kan få litt glede her nå ♡ Veldig fin tanke å kalle opp! ♡

Så trist å høre,kondolerer ❤❤

Krysser fingrene for at du får positive tester i dagene som kommer kjære deg! ❤

Trist å høre, kondolerer ❤️ Men det er jo uten tvil to streker på den testen din. Krysser alt for at den blir sterkere i dagene fremover :)

Så trist å høre,kondolerer ❤❤

Krysser fingrene for at du får positive tester i dagene som kommer kjære deg! ❤
Trist å høre, kondolerer ❤️ Men det er jo uten tvil to streker på den testen din. Krysser alt for at den blir sterkere i dagene fremover :)

Tusen takk dere, fin støtte er dere skjønne engler her inne ❤️

Gir jo ikke opp håpet om spire denne runden før tanta banker på, men kjenner samtidig at jeg trenger snart et klart svar. Slitsomt å henge i usikkerheten.

Testet i dag da?

Tok ingen morgentest nei. Hatt litt mensensmerter siden igår kveld, så tenker jeg tar test i pausen min kl 12 om det gir seg (var dårlig i magen så kan ha vært derfor). Og orker ikke skuffelse før mange timers jobb..

Føler sånn med deg.

❤️❤️

Kjenner jeg blir skikkelig forbanna om det bare er tull den streken jeg fikk igår. Planlagt testdato var jo igår, og jeg hadde jo vært lykkelig uvitende om at det kanskje ikke var reell babystrek. Så syns testen enten får være blenda (slik at jeg kan bli forbanna, men bli ferdig med det) eller være sterkere og klar babystrek ;)

❤️❤️

Kjenner jeg blir skikkelig forbanna om det bare er tull den streken jeg fikk igår. Planlagt testdato var jo igår, og jeg hadde jo vært lykkelig uvitende om at det kanskje ikke var reell babystrek. Så syns testen enten får være blenda (slik at jeg kan bli forbanna, men bli ferdig med det) eller være sterkere og klar babystrek ;)

Jeg synes det kan være en reell babystrek i dag, punktum! Nå fortjener du være ferdig med prøvemaset..!! ❤

Back
Topp