Tror du er gravid. Syns de midterste testene er svakest
Håper du har rett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du er gravid. Syns de midterste testene er svakest
Ettermiddagstesten viser jo helt klart strek. Hmmm.. Så irriterende å ikke få sikkert svar! Da jeg hadde svake streker etter IVF og var i tvil om det var Ovitrelle eller noe annet, så merket jeg at det var egen produksjon fordi strekene kom raskere og raskere innen fristen. Vet ikke om du har noen formening om de gjør det eller ikke?
Den siste ser jo sterkest ut, men er jo så små forskjeller at det kan jo være både ulik urinkonsentrasjon og ulik farge i testene også morgendagen får vel vise...
Ettermiddagstesten er den klareste og sterkeste så det ser jo kjempe bra ut ville trodd at streken ble svakere hvis du ikke var gravid
Vet ikke... håper så inderlig det er egenproduksjon! Har alle testene lik sensitivitet?Ja, du har helt rett. Men er jo nå 4 dager mellom første og siste test. Ville det hengt i så lenge svakt?
Det jeg også tror/trodde.. Men vi får se imorgen tidlig og eventuelt på mandag . Syns testen imorgen enten bør være sterkere eller blenda. Om ikke får jeg ta en tur til legen til uken og sjekke det ut..
Vet ikke... håper så inderlig det er egenproduksjon! Har alle testene lik sensitivitet?
Jeg er drit dårlig på å se forskjell på sånn strekstyrke, så skal ikke gi deg forhåpninger eller skuffe deg, men håper virkelig det er deres tur nå
Så kjedeligCD 27 - 12 dpo
Da kom min blenda også, så da var ovitrelle ute helt, 12 dpo Ny rekord dette..
Vis vedlegget 194940
Så kjedelig
Da vet du at ovitrelle er ute. Men 12 dpo trenger ikke gi positiv g- test om du er gravid! Har enda et håp for deg jeg!CD 27 - 12 dpo
Da kom min blenda også, så da var ovitrelle ute helt, 12 dpo Ny rekord dette..
Vis vedlegget 194940
Da vet du at ovitrelle er ute. Men 12 dpo trenger ikke gi positiv g- test om du er gravid! Har enda et håp for deg jeg!
Mål hcg hos lege