Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Tror du er gravid. Syns de midterste testene er svakest :)

Håper du har rett :D

ImageUploadedByBV Forum1472912469.037637.jpg

ImageUploadedByBV Forum1472912482.377916.jpg

Ettermiddagstesten viser jo helt klart strek. Hmmm.. Så irriterende å ikke få sikkert svar! Da jeg hadde svake streker etter IVF og var i tvil om det var Ovitrelle eller noe annet, så merket jeg at det var egen produksjon fordi strekene kom raskere og raskere innen fristen. Vet ikke om du har noen formening om de gjør det eller ikke? :)

Ettermiddagstesten viser jo helt klart strek. Hmmm.. Så irriterende å ikke få sikkert svar! Da jeg hadde svake streker etter IVF og var i tvil om det var Ovitrelle eller noe annet, så merket jeg at det var egen produksjon fordi strekene kom raskere og raskere innen fristen. Vet ikke om du har noen formening om de gjør det eller ikke? :)

Den første streken (ovitrelle 7 dpo) kom raskt, resten med unntak av dagens tester har vel kommet etter fristen om jeg ikke husker feil. De er jo veldig svake så vanskelig å se, men de idag og siste igår kom definitivt før 10 minutter hadde gått :)

Blir jo interessant de kommende dagene ;)

Den siste ser jo sterkest ut, men er jo så små forskjeller at det kan jo være både ulik urinkonsentrasjon og ulik farge i testene også:( morgendagen får vel vise...

Ettermiddagstesten er den klareste og sterkeste så det ser jo kjempe bra ut❤️ ville trodd at streken ble svakere hvis du ikke var gravid :)

Den siste ser jo sterkest ut, men er jo så små forskjeller at det kan jo være både ulik urinkonsentrasjon og ulik farge i testene også:( morgendagen får vel vise...

Ja, du har helt rett. Men er jo nå 4 dager mellom første og siste test. Ville det hengt i så lenge svakt?

Ettermiddagstesten er den klareste og sterkeste så det ser jo kjempe bra ut❤️ ville trodd at streken ble svakere hvis du ikke var gravid :)

Det jeg også tror/trodde.. Men vi får se imorgen tidlig og eventuelt på mandag ❤️. Syns testen imorgen enten bør være sterkere eller blenda. Om ikke får jeg ta en tur til legen til uken og sjekke det ut..

Ja, du har helt rett. Men er jo nå 4 dager mellom første og siste test. Ville det hengt i så lenge svakt?

Det jeg også tror/trodde.. Men vi får se imorgen tidlig og eventuelt på mandag ❤️. Syns testen imorgen enten bør være sterkere eller blenda. Om ikke får jeg ta en tur til legen til uken og sjekke det ut..
Vet ikke... håper så inderlig det er egenproduksjon! Har alle testene lik sensitivitet?

Vet ikke... håper så inderlig det er egenproduksjon! Har alle testene lik sensitivitet?

Nei, disse har 10 mlU/ml (men er virkelig ikke så sensitive):

ImageUploadedByBV Forum1472923105.381605.jpg

Resten er vel 25 mlU/ml:

ImageUploadedByBV Forum1472923131.468688.jpg

Derfor kastet jeg alle unntatt de i det første bildet for å ha noe å sammenligne. Har 4 av de igjen. Bestilt noen flere staver.

Jeg er drit dårlig på å se forskjell på sånn strekstyrke, så skal ikke gi deg forhåpninger eller skuffe deg, men håper virkelig det er deres tur nå ❤️

Jeg er drit dårlig på å se forskjell på sånn strekstyrke, så skal ikke gi deg forhåpninger eller skuffe deg, men håper virkelig det er deres tur nå ❤️

❤️❤️

CD 27 - 12 dpo

Da kom min blenda også, så da var ovitrelle ute helt, 12 dpo :( Ny rekord dette..

image.jpeg

Last edited:
Da vet du at ovitrelle er ute. Men 12 dpo trenger ikke gi positiv g- test om du er gravid! Har enda et håp for deg jeg!

Det er sant. Fikk denne BT staven nå (bilde tatt innenfor fristen):

ImageUploadedByBV Forum1472981099.549837.jpg

Og 1 time senere:

ImageUploadedByBV Forum1472981120.044036.jpg

ImageUploadedByBV Forum1472981133.467876.jpg

Men samtidig syns jeg tappen har blitt mer åpen, men den har jo vært alt fra usynlig til langt nede med hard tipp. Så stoler ikke helt på den :P

CD 28 - 12 dpo

Får vel oppsummere kaoset, og tenker jeg får kopiere denne og ta en ordentlig oppsummering når/om CD 1 i ny prøveperiode er faktum.

Første testen, 7 dpo/9 dp ovitrelle - 100 prosent sannsynlig at dette var ovitrelle strek:

ImageUploadedByBV Forum1472981448.091399.jpg

Tester samlet fra 7 dpo (9 dager siden ovitrelle) - 11 dpo (13 dager siden ovitrelle), ganske sikker på at disse var på grunn av ovitrelle:

ImageUploadedByBV Forum1472981564.984343.jpg

Morgentest idag 12 dpo (snart 14 dager siden ovitrelle), rimelig blenda (men svak svak svak strek en stund etter fristen - regner den som negativ):

ImageUploadedByBV Forum1472981648.660849.jpg

Ettermiddagstest 12 dpo (snart 14 dager siden ovitrelle), første innen fristen og de to andre tørket:

ImageUploadedByBV Forum1472981772.188855.jpg

ImageUploadedByBV Forum1472981779.192602.jpg

ImageUploadedByBV Forum1472981785.244153.jpg

Forvirret-frøken-dot-no

Back
Topp