Krysser fingrene for i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til flytt dagboken din til assistert da vel..? Jeg hadde samtale i Porsgrunn i juni, veldig fin opplevelse
Eggløsningssprøyte da eller?Forsamtale IVF
Ahh.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg Jeg er så skuffet nå.. Flere runder med letrozol + sprøyter ble det til fordi vi er såpass unge Lei hele opplegget. Skulle mest sannsynlig få inseminasjon, men det er jo ikke akkurat noe å juble for heller det. Håpløst.. Hvis ikke dette virker må vi jo tilbake bare for ny samtale.. Dritt.
Begynne på dag 3 nå når TR kommer.
Eggløsningssprøyte da eller?
Du har nok gode sjanser til å lykkes med detNei. Eller jo. Men menopur så ovitrelle mest sannsynlig om nødvendig for å time med inseminasjon.
Uff. Så ille at det ikke ble som forventet Men som Poppi sier over her; da har de nok tro på at dere skal klare det selv, selvom det er mager trøst! Dere har ikke vurdert privat?Forsamtale IVF
Ahh.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg Jeg er så skuffet nå.. Flere runder med letrozol + sprøyter ble det til fordi vi er såpass unge Lei hele opplegget. Skulle mest sannsynlig få inseminasjon, men det er jo ikke akkurat noe å juble for heller det. Håpløst.. Hvis ikke dette virker må vi jo tilbake bare for ny samtale.. Dritt.
Begynne på dag 3 nå når TR kommer.
Du har nok gode sjanser til å lykkes med det
Så leit å lese, men samtidig så må de tro at du har gode sjanser med det ettersom de ikke ønsker å sette i gang ivf løpet enda. Men skjønner virkelig at du vil videre nå. Krysser fingrene for at det går for dere uten ivf ❤
Uff. Så ille at det ikke ble som forventet Men som Poppi sier over her; da har de nok tro på at dere skal klare det selv, selvom det er mager trøst! Dere har ikke vurdert privat?
Skjønner at det er dritt å måtte vente lengre. Sa du det til de?
Hva sa de om at eggene ikke ble modnet forrige stimulering da? Vil de øke dosene?Ja, flere ganger.. Men han var helt bestemt på denne planen.
Hva sa de om at eggene ikke ble modnet forrige stimulering da? Vil de øke dosene?
Ååå krysser fingre for at det gjør susen for deg!! Når begynner du?Han sa vi skulle prøve letrozol 5 mg (2 tabletter) fra dag 3-7 og 75 IE menopur dag 7-10 før kontroll dag 11. Det mente han var nok.. Jeg er derimot skeptisk. Ser for meg samme greien med håp om en eggløsning som aldri kommer og avbrutte stimuleringer.
Ååå krysser fingre for at det gjør susen for deg!! Når begynner du?