Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 49
7 dpo? Ingen dpo? Gravid? Nei, jeg aner virkelig ikke. Eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg er drittlei!
Ingenmannsland suger Er der selv nå.
Sender deg en stor god klemCD 49
7 dpo? Ingen dpo? Gravid? Nei, jeg aner virkelig ikke. Eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg er drittlei!
Sender deg en klem <3Sender deg en stor god klem
Blenda her og.. Prøver å sjele med øynene for å da se om jeg ser en strek desperat
Desperate er vi ja Dagens morgen blenda.. Herregud, det er jo galskap! Vet jo ikke om jeg har hatt EL engang
Vis vedlegget 186286
Vis vedlegget 186287
Her fikk jeg vår alles kjære tr her om dagen, men håpet en stund at det kanskje kunne være blødning i forbindelse med el, selv om jeg aldri har hatt det før.. Hallo, koko!! Interessant virkelighetsoppfatning
Her fikk jeg vår alles kjære tr her om dagen, men håpet en stund at det kanskje kunne være blødning i forbindelse med el, selv om jeg aldri har hatt det før.. Hallo, koko!! Interessant virkelighetsoppfatning
Ingen strek her heller, trodde jeg kanskje så en strek for to dager siden, men så er det helt blenda igjen.. Har du ferie nå?
Hadde så håpet å få to streker nå jeg
Ferie til 1. august, så skal reise litt neste ukene Du da?
Nyt ferien deres som best kan og gled dere heller til samtaler og forsøk. Det har gjort hverdagen min lettere i hvert fall. Kuttet ut all testing til og medSamme her.. Ferie i tre uker til selv. Reise litt. Vi får lade batteriene til august/september ❤❤
Samme her.. Ferie i tre uker til selv. Reise litt. Vi får lade batteriene til august/september ❤❤
Nyt ferien deres som best kan og gled dere heller til samtaler og forsøk. Det har gjort hverdagen min lettere i hvert fall. Kuttet ut all testing til og med