Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 37

Ikke noe spennende på dagens test heller. Hadde det bare vært like lett å få to sterker på gravditetstest som på eggløsningstest...

ImageUploadedByBV Forum1466757382.299502.jpg

Vi får nok legge inn ikveld (og imorgen om vi rekker, skal tidlig på jobb) så tester jeg etter EL fra fredag morgen tenker jeg :) Mulig imorgen kveld, om jeg klarer holde meg..

Hvordan går det med deg? ❤️

Holder nok greit det for helgen ;)
Krysser fingrene for en EL snart. Dere fortjener SJANSER! Vært lite av det for dere :( Krysser fingrene ♡

Går helt ok her. Venter bare på at tr skal bli ferdig.. Er en sannsynlighet for at det ikke blir prøving denne måneden, da. Skal reise på ferie, jeg og dattera og kanskje lillebror..

Holder nok greit det for helgen ;)
Krysser fingrene for en EL snart. Dere fortjener SJANSER! Vært lite av det for dere :( Krysser fingrene ♡

Går helt ok her. Venter bare på at tr skal bli ferdig.. Er en sannsynlighet for at det ikke blir prøving denne måneden, da. Skal reise på ferie, jeg og dattera og kanskje lillebror..

Fikk ikke lagt inn, men det gjør nok ingenting med tanke på EL ;)

Ja.. 3 sjanser hvorav 1 vi visste om, 1 der jeg var bortreist (sen EL) og nå i april som vi ikke visste om, men endte i kjemisk..

Sommerklem til deg ❤️

Fikk ikke lagt inn, men det gjør nok ingenting med tanke på EL ;)

Ja.. 3 sjanser hvorav 1 vi visste om, 1 der jeg var bortreist (sen EL) og nå i april som vi ikke visste om, men endte i kjemisk..

Sommerklem til deg ❤️

CD 38

Ikke mye spennende idag heller. Vært syk siden igår (kvalm, løs mage, smerter), men det er nok ikke relatert til prøvingen. Skal utredes for crohns.

2 dager til Bulgaria ❤️

ImageUploadedByBV Forum1466841841.273214.jpg

Ettermiddagstest kl 17 (holdt meg lenge) var lik som den idag tidlig..

Hjelpes. Tar tid :(

CD 39

Nederste tatt nå, nest nederst idag "tidlig" på morgenurin:

ImageUploadedByBV Forum1466958839.513483.jpg

Bulgaria imorgen ❤️

Ser jo stigende ut den nederste :)

Tror de andre så sånn ut før de tørket dessverre :( Men fortsetter teste 1-2 ganger daglig til jeg er tom for tester. Har dessverre bare 6 stk igjen og reiser bort 2 uker imorgen.. Men legger inn aksjer med jevne mellomrom og får teste videre til jeg er tom :)

Krysser fingrene for en feriespire!! ❤ god tur til Bulgaria, misunnelig merker jeg :)

Bare i Norge, håper på å komme meg litt bort. Desverre så har ikke mannen så mye ferie. Blir nok til at jeg reiser og besøker venner og slikt :)

Ta deg litt ferie og avkobling du :) Det gjør nok godt for sjelen før dere starter igjen i august ❤️

CD 40

Helvete.. Var såpass stresset i sted da jeg tok EL test at jeg klarte å gjøre den helt våt. Ergo tok det langt tid før noe kom frem og det ble nok kanskje ikke "riktig" resultat. Og glemte putte EL test i vesken så får ikke testet før vi er fremme rundt midnatt. Det er vel for sent?

Ellers er flyet forsinket så klart.. Mannen er happy da han får sett hele matchen (Spania - Italia) før avgang :P

ImageUploadedByBV Forum1467064510.666576.jpg

Frustrerende... :( :(

CD 41

*oppgitt*

ImageUploadedByBV Forum1467113037.729915.jpg

Disse to tatt nå:

ImageUploadedByBV Forum1467124793.122342.jpg

(Første ble rar så tok en ny)

Bare 1 test igjen.. :(

Back
Topp