Ja, det gjør vel kanskje det? Heldigvis en veldig fantastisk premie i enden av tunnelen
Vi skal klare det med litt drahjelp!❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjør vel kanskje det? Heldigvis en veldig fantastisk premie i enden av tunnelen
Vi får nok legge inn ikveld (og imorgen om vi rekker, skal tidlig på jobb) så tester jeg etter EL fra fredag morgen tenker jeg Mulig imorgen kveld, om jeg klarer holde meg..
Hvordan går det med deg?
Holder nok greit det for helgen
Krysser fingrene for en EL snart. Dere fortjener SJANSER! Vært lite av det for dere Krysser fingrene ♡
Går helt ok her. Venter bare på at tr skal bli ferdig.. Er en sannsynlighet for at det ikke blir prøving denne måneden, da. Skal reise på ferie, jeg og dattera og kanskje lillebror..
Enig med lillafrosk, nå må dere snart få en sjans her!
Fikk ikke lagt inn, men det gjør nok ingenting med tanke på EL
Ja.. 3 sjanser hvorav 1 vi visste om, 1 der jeg var bortreist (sen EL) og nå i april som vi ikke visste om, men endte i kjemisk..
Sommerklem til deg
Ser jo stigende ut den nedersteCD 39
Nederste tatt nå, nest nederst idag "tidlig" på morgenurin:
Vis vedlegget 184341
Bulgaria imorgen
Ser jo stigende ut den nederste
Krysser fingrene for en feriespire!! ❤ god tur til Bulgaria, misunnelig merker jeg
Tusen takk frøken
Planer i sommer dere da?
Bare i Norge, håper på å komme meg litt bort. Desverre så har ikke mannen så mye ferie. Blir nok til at jeg reiser og besøker venner og slikt