Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Ja, lest om det for en stund siden.. Tenker vi får prøve Porsgrunn først i august/september så ta det derifra :) Men er absolutt et alternativ!
Synes det offentlig også burde brukt denne metoden. Men de er jo så innmari trege på alt nytt

Synes det offentlig også burde brukt denne metoden. Men de er jo så innmari trege på alt nytt

Jeg er enig i det.. Kroppen min kommer nok til å være ødelagt innen jeg blir gravid.. Forventer at jeg blir sykemeldt store deler av svangerskapet, bare av erfaring. Hvis det motsatte skjer for det bare være et pluss ;)

CD 31

Som nevnt over ble stimuleringen avbrutt idag, etter 29 dager. Veldig surt og føles rimelig urettferdig. Eggstokkene var hovne (såpass at jeg gråt under undersøkelsen), og kroppen er lei medisiner. Gruer meg en del til hvordan det vil gå når vi skal begynne med IVF, men den tid den sorg.

CD 32

Bestilt eggløsningstester just in case de kommende ukene. Skal ikke ta provera før 15.-16. juli så kan likeså teste etter EL før den tid. Kanskje vi er heldige? Tviler, men likevel så skader det jo ikke. Bestilte 14 tester med LH og 12 hCG-tester med tanke på at jeg vil teste ut ovitrelle når vi skal gjennom IVF. Av erfaring vet jeg at ovitrelle sitter igjen over 10 dager som står i pakningsvedlegget.

Ellers ikke mye spennende. Holder på å bli gal av hun vi leier hos da, så er på ivrig jakt etter nytt sted å bo. Kjerringhelvete..

Jeg vil bare gi deg en stor klem! :hug013

CD 34

Ingen store forandringer fra sist. Venter på EL tester. Bulgaria om 6 dager og 3 arbeidsdager igjen.

ImageUploadedByBV Forum1466489268.626021.jpg

CD 35

Startet testingen. Men med tanke på at den største folliklen var 8 mm lørdag er den jo maks 14 mm eller så nå om den har vokst. Tidligst EL fredag/lørdag, men tviler på den kommer så "tidlig" om den kommer i det hele tatt.

ImageUploadedByBV Forum1466533130.019349.jpg

CD 36

Iiiik, litt småstresset nå. Siden hormonstimuleringen ble avbrutt forrige uke fikk mannen reise på guttetur til helgen. Han reiser imorgen og kommer ikke hjem før sent søndag. Men tenk om jeg har EL i løpet av helgen da? :eek: Sjansen er jo minimal (sett statistikken), men likevel.. Alt man skal uroe seg over :oops:

Ellers er humøret litt sånn her idag:

Im-not-in-a-bad-mood.png

CD 36

Iiiik, litt småstresset nå. Siden hormonstimuleringen ble avbrutt forrige uke fikk mannen reise på guttetur til helgen. Han reiser imorgen og kommer ikke hjem før sent søndag. Men tenk om jeg har EL i løpet av helgen da? :eek: Sjansen er jo minimal (sett statistikken), men likevel.. Alt man skal uroe seg over :oops:

Ellers er humøret litt sånn her idag:

Im-not-in-a-bad-mood.png

Legg inn aksjer i morgen just in case :) Da skal det i teorien holde i 4-5 dager.. Krysser fingrene for at EL kommer av seg selv - rett etter aksjeinnlegg, dog. :)

Legg inn aksjer i morgen just in case :) Da skal det i teorien holde i 4-5 dager.. Krysser fingrene for at EL kommer av seg selv - rett etter aksjeinnlegg, dog. :)

Vi får nok legge inn ikveld (og imorgen om vi rekker, skal tidlig på jobb) så tester jeg etter EL fra fredag morgen tenker jeg :) Mulig imorgen kveld, om jeg klarer holde meg..

Hvordan går det med deg? ❤️

Titter innom her og tenker på deg, kjenner den smådesperate følelsen :p

Hei hei :D Ja.. Den er fæl. Men vet jo at sjansen for EL er lav uansett :p Pytt pytt, må jo ha litt spenning i hverdagen ;)

Hvordan går det med deg? ❤️ Det blir nytt forsøk i august?

Vi får nok legge inn ikveld (og imorgen om vi rekker, skal tidlig på jobb) så tester jeg etter EL fra fredag morgen tenker jeg :) Mulig imorgen kveld, om jeg klarer holde meg..

Hvordan går det med deg? ❤️

Hei hei :D Ja.. Den er fæl. Men vet jo at sjansen for EL er lav uansett :p Pytt pytt, må jo ha litt spenning i hverdagen ;)

Hvordan går det med deg? ❤️ Det blir nytt forsøk i august?

Går bedre med meg, men ting er ganske urettferdig føler jeg. Nytt forsøk i august, hvis ikke syklusen gjør at jeg må vente til september med å begynne på medisiner. Har nemlig regna meg frem til at det er en sjanse for at medisinstart ikke blir før september :(

Går bedre med meg, men ting er ganske urettferdig føler jeg. Nytt forsøk i august, hvis ikke syklusen gjør at jeg må vente til september med å begynne på medisiner. Har nemlig regna meg frem til at det er en sjanse for at medisinstart ikke blir før september :(

Ånei så teit :( Klem

CD 36

Ikke mye spennende på EL testen idag heller, men kanskje like greit da vi ikke fikk lagt inn aksjer idag. Ser ikke mannen før søndag kveld, men om testen skulle bli plutselig positiv får jeg heller hente han.

ImageUploadedByBV Forum1466707391.279646.jpg

Øverste idag, nederste fra tirsdag ;)

Back
Topp