Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Skal dette ingen ende ta? :(
Dårlige greier :(
Sender en klem! Kan tenke meg at det er kjedelig å atter en gang få en slik beskjed..

Ja, var det da. MEN jeg klarer ikke være sint lenger idag da jeg kom hjem til dette brevet:

ImageUploadedByBV Forum1465834138.017829.jpg

Time til IVF samtale 8. august!! Nå er vi snart i gang :D Trodde ikke samtale ble før 3 uker senere! Jippi :D

Kjipt at ingen ting skjer :( Hvor lenge vil de at du skal holde på?

Flott med innkalling til forsamtale da :D Hvem skal du til?

Ja, var det da. MEN jeg klarer ikke være sint lenger idag da jeg kom hjem til dette brevet:

Vis vedlegget 182181

Time til IVF samtale 8. august!! Nå er vi snart i gang :D Trodde ikke samtale ble før 3 uker senere! Jippi :D
Så flott! Det var jo et godt plaster på såret❤️ når søkte dere til Porsgrunn? Vi søkte forrige uke og de hadde sendt brev på fredag så er spent på hvilken dato vi får!

Kjipt at ingen ting skjer :( Hvor lenge vil de at du skal holde på?

Flott med innkalling til forsamtale da :D Hvem skal du til?

Erling tror jeg det var :) Har du noen erfaring med han?

Vi skulle snakke om det på neste kontroll, men hun reiser vekk torsda 23/6 og vi 27/6, så stopper vel naturlig da om ingenting har skjedd. Med slimhinne som var fin og et egg på 8 mm (eneste over 6 mm), så får jeg håpe noe skjer de kommende dagene ;)

Så flott! Det var jo et godt plaster på såret❤️ når søkte dere til Porsgrunn? Vi søkte forrige uke og de hadde sendt brev på fredag så er spent på hvilken dato vi får!

Vi søkte for ei måneds tid siden :) Fikk beskjed om at vi hadde fått plass i løpet av august uken etter, men først dato for forsamtalen nå ;) De drev på med å ordne timene for august denne uken.

Erling tror jeg det var :) Har du noen erfaring med han?

Vi skulle snakke om det på neste kontroll, men hun reiser vekk torsda 23/6 og vi 27/6, så stopper vel naturlig da om ingenting har skjedd. Med slimhinne som var fin og et egg på 8 mm (eneste over 6 mm), så får jeg håpe noe skjer de kommende dagene ;)
Erling var han som puttet inn egget og tok tidlig ultralyd på meg. Veldig behagelig, rolig og god fyr :) Så det blir bra :)
Da krysser vi fingrene for at det skjer noe ila de neste dagene :D

CD 28

Sprøytedag 27, 125 IE. Kontroll lørdag kl 8:00 :)

Lei hele prøvingen nå, men får se fremover mot august og IVF. Håper på full klaff første runden ;) Om ikke gir jeg nok litt opp.. Mange gravide om dagen, mange som akkurat har fått baby (som planla lenge etter oss), ingen medisin som fungerer for tiden og bare elendig kropp.

Planen var jo ned til 70 kilo før sommeren, jeg er fortsatt på 84 kilo (der vi startet). Nytt mål om under 80 før samtalen 8. august!

Vis vedlegget 182181

Wow! Så fort det har gått! Deilig følelse tenker jeg:happy: Min blir forhåpentligvis sendt på mandag, da siste blodprøve tas i morgen. Kanskje jeg kan håpe på september da??

Wow! Så fort det har gått! Deilig følelse tenker jeg:happy: Min blir forhåpentligvis sendt på mandag, da siste blodprøve tas i morgen. Kanskje jeg kan håpe på september da??

September er nok godt mulig ja :)

Forsøk avbrutt :(

29 dager med stikking uten noen premie..

Skikkeli kijpt ja. Heldigvis starter dere med ivf snart. Da skal det bli en høstspire :) <3

Joda... Men jeg har visst "fiendtlige" eggstokker som hun så pent kalte det så de på IVF skal visst få seg en ordentlig oppgave med å lage egg..

Så kjipt :( ting er virkelig urettferdig!! Sender deg en god klem ❤

Joda... Men jeg har visst "fiendtlige" eggstokker som hun så pent kalte det så de på IVF skal visst få seg en ordentlig oppgave med å lage egg..
Ser fertilitetssenteret tilbyr noe som heter IVM. Da henter de ut umodne egg så modnes eggene i labben. Kanskje dette hadde vært noe for deg?

Ser fertilitetssenteret tilbyr noe som heter IVM. Da henter de ut umodne egg så modnes eggene i labben. Kanskje dette hadde vært noe for deg?

Ja, lest om det for en stund siden.. Tenker vi får prøve Porsgrunn først i august/september så ta det derifra :) Men er absolutt et alternativ!

Blæh :( Men nå er det feriekos for dere, sant? Og så er det plutselig august og samtale <3

Back
Topp