Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 17

Ny drittdag. Er så lei av alt som heter medisiner, sprøyter, barnløshet, sex, prøving.. Ja, alt med dette dritet.

Dag 16 med sprøyter, 4 dager til ny kontroll. Vurderer avbryte da om ingenting har skjedd. Gjør ekstremt vondt å sette sprøytene (har jo snart ikke fler plasser å stikke etter to runder med sprøyter), og kjenner at kroppen er lei. Både psykisk og fysisk.

Også nedfor at jeg måtte vente 3 mnd på denne dumme blodprøven. Hadde jeg ikke måttet det hadde vi vært godt i gang nå :(

CD 18

Litt bedre humør enn igår, men fortsatt ikke tipp topp.

Irriterer meg også veldig over kroppen, rent estetisk, for tiden. Planen hele veien var jo enten nyfødt baby med post-gravidkiloene som følger, eller (snart) høygravid. Sånn ble det ikke, og jeg sitter her igjen - som året før og årene før der igjen - ukomfortabel med egen kropp. Og alt jeg skulle og burde ha endret. Nå er det igjen for sent for denne gang og det er bare drit. Hater gå med lite klær og gleder meg minimalt til akkurat den delen. Tur til Bulgaria om 3 uker, så må få skjerpet meg i forhold til det og bare innse at sånn er det :(

CD 19

Dag 18 med sprøyter, 2 dager til kontroll i Oslo. Bestemt meg mest sannsynlig for å avbryte om ingenting har skjedd.

Litt bedre humør idag, men igjen er jeg bare lei alt. Men om denne lange sprøytekuren ender i spire er det så klart verdt det :)

CD 20

Dag 19 med sprøyter, kontroll imorgen tidlig. Spent.. Men samtidig redd for lite respons denne gangen også. Men murret fælt venstre siden siden forrige torsdag og vært ubehagelig 30-45 minutter etter hver sprøyte siden søndag. Håper noe er i gang og to fine streker før ferien :)

CD 20

Dag 19 med sprøyter, kontroll imorgen tidlig. Spent.. Men samtidig redd for lite respons denne gangen også. Men murret fælt venstre siden siden forrige torsdag og vært ubehagelig 30-45 minutter etter hver sprøyte siden søndag. Håper noe er i gang og to fine streker før ferien :)

Så spennende! Håper det blir noe denne gangen :Heartred

CD 21

Ingen jævla egg. Helvete. Økt dose til 100 IE, ny kontroll mandag.

CD 22

..og jævla smerter i magen. Doen resten av kvelden ja :(

100 IE satt, kontroll om 4 dager.

Og eneste "resultatet" av 21 dager med sprøyter:

ImageUploadedByBV Forum1465494910.208802.jpg

CD 25

Sprøytedag 24, kontroll imorgen.

Oppsummering så langt:

50 IE dag 2-11, kontroll dag 12, 75 IE dag 12-20, kontroll dag 20, 100 IE dag 21-25, kontroll dag 26

CD 26

Sprøyte dag 25, ny dose på 125 IE.

Ingen modne egg (største 8 mm), men slimhinnen var blitt bedre. Ny kontroll fredag eller lørdag med ny dose på 125 IE.

Skal dette ingen ende ta? :(
Dårlige greier :(
Sender en klem! Kan tenke meg at det er kjedelig å atter en gang få en slik beskjed..

Back
Topp