Er det mulig :-(
Det er visst det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig :-(
Det er ikke noen støtte å søke etter i slike tilfeller? Det er jo urettferdig at dere som så desperat ønsker å bli gravid, og blir nøtt til å gjøre hva som helst for det, blir straffet med å betale 10-tusentals kroner for det!
Wtf:/ du kan ikke slutte nå, midt i prosessen syntes jeg! Tenk om dette gir deg et etterlengtet barn
Skal tydeligvis ikke være enkelt dette her
Sender deg en god klem ❤ ❤
Endte opp med sykemelding idag - torsdag og hver onsdag fremover når jeg er hos psykologen Fornøyd med det!
Kjekt!
Når alt annet er slitsomt, må det være greit å slippe tak i noe, og ta det med ro ♡
CD 15
Dag 14 på sprøyter (75 IE). Kontroll imorgen kl 10 etter litt masing på klinikken. Masse stikninger og murringer i dag samt blod i stikket når jeg satt sprøyten. Håper UL imorgen viser 1-2 modne egg
Ellers holder jeg på med hjemmeeksamen i SPSS og det gikk greit helt til siste oppgaven.. Døden selv den oppgaven.. Men det før nok til slutt Ba mannen kjøpe jordbær og cola
Masse lykke til på kontroll i morgen ♡♡
håper det går bra DENNE gang! NÅ synes jeg at babyfrøet skal sette seg!!
https://helsenorge.no/refusjon-og-stotteordninger/ufrivillig-barnloshet-og-infertilitetsbehandling
Hvorfor får dere ikke støtte da? Til det som overstiger 16000 tenker jeg på?
Æsj. Skikkelig dritt
Kan de ikke bare se seg til å modne??