Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 8

7 sprøyter tatt, 4 dager til kontroll.

CD 9

Sprøyte hummer 8 tatt, kontroll om 3 dager ;) Tror jeg har igjen 2 doser à 50 IE igjen så håper virkelig det holder for denne gang.

Samme her :) Sendte dere inn søknaden nå?
Jeg hadde jo da maks uflaks når jeg var hos legen i går.. De må ha nye blodprøver på dag 2-3 i mens før de kan sende henvisningen og jeg var ferdig med mensen på onsdag, så da blir den ikke sendt før mot slutten av juni :( Hvor lang tid tok det for deg fra henvisning ble sendt til du fikk svar da??

Jeg hadde jo da maks uflaks når jeg var hos legen i går.. De må ha nye blodprøver på dag 2-3 i mens før de kan sende henvisningen og jeg var ferdig med mensen på onsdag, så da blir den ikke sendt før mot slutten av juni :( Hvor lang tid tok det for deg fra henvisning ble sendt til du fikk svar da??

Hm. Den er kjip.. Du får "trøste" deg med at jeg måtte vente 3 mnd på grunn av en dum blodprøve..

Tok vel egentlig bare 1 virkedag (søknaden sendt fredag, fikk brev onsdag og da var det fri mandag + tirsdag pga 17. mai). Så gikk raskt ;) Men har ikke fått eksakt tidspunkt for forsamtalen da :) Dette er Porsgrunn.

Hvor skal dere?

Hm. Den er kjip.. Du får "trøste" deg med at jeg måtte vente 3 mnd på grunn av en dum blodprøve..

Tok vel egentlig bare 1 virkedag (søknaden sendt fredag, fikk brev onsdag og da var det fri mandag + tirsdag pga 17. mai). Så gikk raskt ;) Men har ikke fått eksakt tidspunkt for forsamtalen da :) Dette er Porsgrunn.

Hvor skal dere?
Okei, men kjekt med en liten pekepinn på sånn ca hvor lang tid det tar da :)
Vi skal også til Porsgrunn. Hørt vanvittig mye negativt fra bekjente om Riksen og har ei venninne som ikke får fullrost Porsgrunn nok, så da går vi for det :)

CD 10

Sprøyte nummer 9 satt, 2 dager til kontroll :)

Nå er frykten for cyster kommet tilbake. Siste forsøk/stimulering endte jo ingen EL men en cyste på 4 cm i diameter. Hatt samme "symptomene" nå siden igår, men uten mulighet for sjekk før mandag får jeg bare vente og se det an. Heldigvis bare 36 timer igjen til kontroll ;)

CD 11

Ah faen. Manglet 25 IE på dosen idag (og mulig siste dose også), og de hadde kun ampuller på 300 IE til 1041kr :( Ble dyrt dette.. Men holder heldigvis en stund i kjøleskapet om jeg må ha flere runder. Får "satse" på at jeg skal ha de på IVF også.

CD 11

Ah faen. Manglet 25 IE på dosen idag (og mulig siste dose også), og de hadde kun ampuller på 300 IE til 1041kr :( Ble dyrt dette.. Men holder heldigvis en stund i kjøleskapet om jeg må ha flere runder. Får "satse" på at jeg skal ha de på IVF også.

Isj . Kjipe penger.. Får håpe du IKKE trenger dem, egentlig. Synes det skal klaffe denne runden med prøving! ♡

Isj . Kjipe penger.. Får håpe du IKKE trenger dem, egentlig. Synes det skal klaffe denne runden med prøving! ♡

Klaffer det så er det vel også på en måte verdt det også ;) Jaja, kontroll imorgen først :)

CD 12

Ingen markante egg idag heller så da måtte jeg opp til 75 IE daglig med kontroll neste mandag. Det skulle være måte på da... :( :(

Og så var det kostnadsspørsmålet da.. Dette har vi egentlig ikke råd til..

Back
Topp