Du har helt rett i det du sier.. Det er bare så vanskelig å følge til tider
Veldig forståelig[emoji173] men godt å ha forumet for å få ut disse tankene, og alle vi her støtter og heier på hverandre[emoji1374]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har helt rett i det du sier.. Det er bare så vanskelig å følge til tider
Og der kom angsten for fullt. Jeg er livredd for dårlig telefon lørdag morgen og telefon fra HI onsdagen etter om at ingen av eggene ville bli med videre.. Den var jævlig å få sist når jeg satt midt oppi gravide på AHUS med OHSS og da plutselig ingen premie i enden av reisen. Trodde virkelig forsøket i august skulle bli siste noensinne.
Ønsker virkelig ikke sitte på disse tankene og følelsene over en uke - og det i det hele tatt før de 2 (1) fæle venteukene etter innsett begynner
Og der kom angsten for fullt. Jeg er livredd for dårlig telefon lørdag morgen og telefon fra HI onsdagen etter om at ingen av eggene ville bli med videre.. Den var jævlig å få sist når jeg satt midt oppi gravide på AHUS med OHSS og da plutselig ingen premie i enden av reisen. Trodde virkelig forsøket i august skulle bli siste noensinne.
Ønsker virkelig ikke sitte på disse tankene og følelsene over en uke - og det i det hele tatt før de 2 (1) fæle venteukene etter innsett begynner
Kos deg med sprøytefri i morgen!
Takk
Blir nok fragmin og prednisolon en stund fremover ennå, men det er jo til en god sak og uten allverden hormonelle bivirkninger
Ah, du er i gang med fragmin allerede ja. Jeg begynte med den først dagen etter innsett.
Da var siste sprøyte tatt