Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Forstår veldig godt at du er redd [emoji173]️ Jeg vet det er vanskelig, men prøv å ta en dag om gangen og ikke tenk på alt som kan gå galt. I går fikk du positive nyheter. Dette forsøket ser ut til å ha mye bedre odds. Du har kjempet hardt og skal lykkes. Prøv å fokusere på det i stedet [emoji2]

Og der kom angsten for fullt. Jeg er livredd for dårlig telefon lørdag morgen og telefon fra HI onsdagen etter om at ingen av eggene ville bli med videre.. Den var jævlig å få sist når jeg satt midt oppi gravide på AHUS med OHSS og da plutselig ingen premie i enden av reisen. Trodde virkelig forsøket i august skulle bli siste noensinne.

Ønsker virkelig ikke sitte på disse tankene og følelsene over en uke - og det i det hele tatt før de 2 (1) fæle venteukene etter innsett begynner :(

Dette forsøket har jo vært ganske annerledes hittil, og plutselig må de jo treffe den perfekte metoden for å lage gullegget. Hvorfor ikke nå? Jeg er optimist på dine vegne inntil det motsatte er bevist. :Heartred

Men forstår godt de vanskelige og vonde tankene dine. Sender deg en klem

Takk dere fine ❤️

Forsøket minner meg en del om det i februar, og da fikk vi jo gullegget vårt. Men etter så mange runder i dette sirkuset kjenner jeg virkelig på en angst rundt det å skulle på nytt feile. Og verste av alt er jo at i hodet mitt er jeg allerede blitt gravid dette forsøket. Tror det er vanskelig å forestille seg noe annet da alternativet med flere måneder med prøving virkelig ikke gjør godt for kroppen akkurat nå. Men vi får bare se.

So far so good, til det motsatte er bevist :)

Sprøytedag 14

Siste dag med vanlige sprøyter og idag skal jeg ta 150 bemfola :) Litt overtroisk fra min side da jeg gjorde det samme i februar og fikk blasto inn med 2 streker på slutten av den reisen. Mannen er snill og skal hente medisinen på veien så da slipper jeg en tur inn til Oslo. Imorgen blir det ovitrelle kl 21 og spray. Prednisolon fortsetter jeg med 10 mg (dog lurer jeg litt hvorfor noen får økt dosen akkurat rundt uttak og innsett) frem til positiv test og da eventuelt frem til TUL om jeg er gravid.

Hvordan jeg løser det med Q10, melatonin og e-vitaminen vet jeg ikke. Må lese litt mer om det senere idag. Noen med tips? Kan foresten melatonin senke eggutviklingen i eggstokkene? Eggene mine har nemlig vokst sakte med maks 1 mm daglig, noen ikke så raskt engang.

Nest siste sprøyte for denne runden (med unntak av fragmin så klart) tatt for denne gang og siste på lenge uansett utfall. Bare ovitrelle igjen imorgen :)

Og der kom angsten for fullt. Jeg er livredd for dårlig telefon lørdag morgen og telefon fra HI onsdagen etter om at ingen av eggene ville bli med videre.. Den var jævlig å få sist når jeg satt midt oppi gravide på AHUS med OHSS og da plutselig ingen premie i enden av reisen. Trodde virkelig forsøket i august skulle bli siste noensinne.

Ønsker virkelig ikke sitte på disse tankene og følelsene over en uke - og det i det hele tatt før de 2 (1) fæle venteukene etter innsett begynner :(

Jeg forstår så godt at du er redd og at dette er vanskelig :( Det er så urettferdig og jeg skulle inderlig ønske at det var noe jeg kunne gjøre for deg ❤️ Jeg krysser alt jeg har for at det er deres tur denne gangen!

Klem ❤️

Ovitrelle og sprayen i søpla

Gledens dag! Sprayen gikk nettopp i søpla for aller siste gang! Det er deilig det :D

Ovitrelle settes kl 21:00 og det er nå 37 1/2 time til forhåpentligvis siste egguttak på meg og starten på et nytt liv på oss. Er jo i hvertfall lov å håpe :rolleyes:

Hatt akupunktur idag og kjenner det var deilig for kroppen nå som den har gitt klare beskjeder på at nok er nok. Egenmelding fra jobben imorgen (burde vel kanskje ordne sykemelding så jeg slipper egenmelding torsdag-fredag og neste onsdag), og uttak fredag kl 9:00. Får vel da telefon i 8-tiden lørdag hvordan befruktningen har gått.

Er så mange ting jeg er spent på denne gangen! Har alle ekstra kosttilskuddene (melatonin, e-vitamin, Q10, prednisolon) hjulpet oss? Hvor mange vil overleve til mandag/onsdag? Får vi noen på frys? Hvordan vil formen etter uttaket være denne gangen? :sorry: Jeg er en person som elsker forutsigbarhet og denne prosessen gir meg bare magesår av spørsmål!

D831383F-C821-4EC5-8A66-9F1271E02DCC.jpeg

Kos deg med sprøytefri i morgen! :Heartred

Kos deg med sprøytefri i morgen! :Heartred

Takk ❤️❤️

Blir nok fragmin og prednisolon en stund fremover ennå, men det er jo til en god sak og uten allverden hormonelle bivirkninger :)

Masse lykke til[emoji173][emoji173] Nyt sprøytefri dag[emoji7]

Takk ❤️❤️

Blir nok fragmin og prednisolon en stund fremover ennå, men det er jo til en god sak og uten allverden hormonelle bivirkninger :)

Ah, du er i gang med fragmin allerede ja. Jeg begynte med den først dagen etter innsett. :p

Masse lykke til! Så herlig å kaste sprayen aka sinnamedisinen i søpla [emoji2]

Heier masse på deg! Det er din tur nå [emoji2]

Heia heia[emoji1319][emoji1319][emoji173]️[emoji173]️ nyt sprøytefri dag!!!

Last edited:
Fått sendt inn bestilling på smokkene jeg vant ❤️

BB1B965F-01DD-417B-B52E-403785A1ED12.png

Back
Topp