Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

Enig i hva ønskebarn2017 sier, er nok så små marginer at det er ikke lett å måle når det er så tidlig :) Men bankende hjerte er jo kjempe bra ! :D
 
Det er helt klart vanskelig å måle nøyaktig så tidlig! Her lå fosteret bak med både 3 og 4 dager i uke 6 og 7. Men i uke 8 hadde det plutselig tatt igjen all vekst og lå helt der den skulle. Så jeg tror alt er bra hos deg ❤️ Gratulerer med bankende hjerte!!
 
7+2
Har vært på ul hos fertilitetssentetet i dag:) Alt er i skjønneste orden og bønna har vokst fint og har god hjertelyd. Litt forstørrede eggstokker, men ingen veske i buken, så fornøyd med det. Ny time hos de om 14 dager, da er jeg offisielt ferdig der og kan begynne nedtrapping av medisiner også:)

En god dag, selv om formen er crap!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Så herlig at alt er bra i magen ❤️❤️
 
7+2
Har vært på ul hos fertilitetssentetet i dag:) Alt er i skjønneste orden og bønna har vokst fint og har god hjertelyd. Litt forstørrede eggstokker, men ingen veske i buken, så fornøyd med det. Ny time hos de om 14 dager, da er jeg offisielt ferdig der og kan begynne nedtrapping av medisiner også:)

En god dag, selv om formen er crap!! :Heartred:Heartred:Heartred
Ntååå så herlig! Gratulerer sååååå masse ❤️❤️
 
Ukes oppdatering
- Termin: 12. November 2019. Ble flyttet 2 dager frem på oul.
- På vei: 20+1. Jeg er halvveis!!
- Igjen til termin: 152
- Trimester: 2. trimester
- Neste kontroll: i juli en gang.
- Ultralyd: Skal på veskstkontroll i uke 32.
- Kjønn: blir en gutt
- Utålmodig: Egentlig ikke
- Nye innkjøp: Ikke kjøpt noe enda. Sikler veldig på ny vogn:p
- Utstyr så langt: Har jo mye fra nr 1, så blir nok mindre innkjøp.
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Går til manuellterapeut.
- Mage: Magen er på plass ja:)
-Strekkmerker: Ingen nye
- Vektendring: +3kg
- Aktivitet: Kjenner nå daglig bevegelser som begynner å danne et mønster:)
- Barnerom: Det må bygges... Har mulighet for et ekstra rom i stua. Men blir nok lenge etter fødsel.
- Matkick: Alt surt og friskt! Økende fysen egentlig..
- Plager: Hodepine, bekkensmerter, blodtrykksfall.
- Humør: Veldig varierende.
- Sykehusbagen: ÷
- Høygravid:
- Tanker om fødselen: Skal på samtale med sykehuset over sommeren engang, fordi jeg ikke hadde en ok opplevelse fra forrige fødsel.
- Medisiner: Har slutta på alle!
- Sykemeldt: Ikke enda, men fare for at det ikke blir så lenge til pga bekkenet.. Kjenner at begynner å bli værre og værre... Har ferie om en uke, så holder ut det:)
 
Wow, halvveis allerede! Gratulerer ❤️ Dette går så det suser :D
 
23+0.
Feirer inngangen til uka 23 med en blødning. Både friskt og koagler. Har ikke hatt det før, så en smule stressa. Er i dialog med føden, så skal vente å se om en times tid. Regner jo med at det ikke er noe, men kjenner jeg gjerne vil ha en sjekk for å eliminere alt av risikoer. Er bare å krysse for uskyldig blødning!!
 
Back
Topp