Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For vår del har det tatt halvannet år, fra jeg ble henvist med ufrivillig barnløshet til vi var igang med IVF. Legen henviste meg til Gynekologisk poliklinikk, derfra gikk veien videre til Lapraskopi, og etter den ble jeg henvist til IVF. Hadde lapraskopi i juni og var på forsamtale i november påUllevål. Medisinstart i desember og har idag satt inn et befruktet egg, og skal nå ruge de neste tre ukene før jeg vet om det er vellykket eller ikkeNoen som kan fortelle hva som skjer fra man sender søknad og til man kommer så langt at man får IVF?
For vår del har det tatt halvannet år, fra jeg ble henvist med ufrivillig barnløshet til vi var igang med IVF. Legen henviste meg til Gynekologisk poliklinikk, derfra gikk veien videre til Lapraskopi, og etter den ble jeg henvist til IVF. Hadde lapraskopi i juni og var på forsamtale i november påUllevål. Medisinstart i desember og har idag satt inn et befruktet egg, og skal nå ruge de neste tre ukene før jeg vet om det er vellykket eller ikke![]()
Jeg tror offentlige klinikker har en øvre BMIgrense men vet ikke hva den er på. Vi måtte hvertfall ikke gjennom noe psykologisk vurdering, var bare forsamtale på klinikken og så oppstart på medisiner
Dette skal du klare snart er du der du skal være, lykke til med vektredusjon.Ja, det var ikke at det hadde vært noe problem med psykologisk vurdering. Hehe. Det er bare dess mindre turer til sykehuset, dess bedre, for det er langt å reise.
Offentlige klinikker har øvre BMIgrense på 32, og jeg ligger nå ca på 34. Men jobber med saken da.
Dette skal du klare snart er du der du skal være, lykke til med vektredusjon.