Veien fra 3 til 4 <3

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Lillaorkide, 11 Mai 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lillaorkide Andre møte med forumet

Hei, og velkommen til graviditetsdagboka mi :)

Har ikke planer om å fortelle så mye om meg selv akkurat nå.. Får være anonym noen uker til :)

Men jeg har samboer, sammen har vi et barn på 4 år :) (ble lett gravid med han).

Bestemte oss for å bli prøvere i april 2015, og etter 2 år som prøvere hadde vi egentlig innfunnet oss med at vi ikke kunne bli gravid på egenhånd.

Allikevel tente det et lite håp i meg sist jeg hadde eggløsning, da det var blodtråder i slimet. Enhver person som har vært prøver ei stund vet hva det betyr: Ekstra fruktbar!!! :)

... Og jammen hjalp det ikke også, for på mandag fikk jeg en svaaak positiv test, etterfulgt av en noe sterkere tirsdag og onsdag. :) Skal kjøpe meg CB digital i morgen, bare så jeg har det svart på hvitt (grått). :)

Så nå håper jeg virkelig at spira holder seg inni magehuset! Hadde en tidlig SA for halvannet år siden.

Foreløpig termin er 18.januar 2018, dvs at jeg er 4 + 3 nå :)

2. Lillaorkide Andre møte med forumet

Her er testen fra 9.mai :)

Vedlagte filer:

3. Lillaorkide Andre møte med forumet

Og her er den fra 10.mai Begge er tatt med kveldsurin, da jeg aldri har testa positivt med morgenurin. :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  4. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Gratulerer med pos test[emoji7]

5. LilleMy88 Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Gratulerer så mye! [emoji2][emoji2]

6. ..spireliten.. Forumet er livet

Koselig med dagbok:) Gratulerer med positiv test:)

7. Lillaorkide Andre møte med forumet

Takk søte dere, men gleden ble kortvarig.. Begynte å blø i morges :( Helt syke menssmerter (har ikke hatt mensensmerter siden siden før jeg fikk barn) og mye koagulert blod...

8. LilleMy88 Elsker forumet Snøfnuggene 2018

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

9. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

[emoji173][emoji173][emoji173] Stor klem[emoji173]

10. Lilleic Glad i forumet Oktoberlykke 2019

<3 klem<3

11. COR Glad i forumet Snøfnuggene 2018

Lykke til :D

12. trebarnmamma Forelsket i forumet

Hvordan går det?

Del denne siden