Veide Malin idag

MiniSnella

Elsker forumet
Veide Malin idag for me va på helsestasjonen pga navlen.. og hu har lagt på seg 100 gram på 13 dager, men satse på det e normalt å kanskje flata ut litt?
Andre så har opplevd det? [:)]
Hu e nå 7 uker og 4 dager.. veie nå 4.855 [:)]
Vektå e heldigvis fine for hu la godt på seg de fysste ukene [:D][:D]

Jeg har fått beskjed på at de skal opp 150-200 gram i uken, så 100 på 13 dager vil jeg påstå er litt lite!!

lille her ble veid på mandag han er 9 uker og hadde lagt på seg 440 gram på 2 uker så syns det hørtes lite ut med bare 100 gram på 13 dager.

juhu vi har samme problemet her.. han min er nå 6 uker å 3 dager å veier 4480 gr legge på seg igjennomsnitt 100 gr i uken bare.. nåken ganger mindre.... så lenge di følge sin egen lille kurve å allmenntilstanden e bra, så e dår ingen problem seie di t meg....

ORIGINAL: lena89

juhu vi har samme problemet her.. han min er nå 6 uker å 3 dager å veier 4480 gr legge på seg igjennomsnitt 100 gr i uken bare.. nåken ganger mindre.... så lenge di følge sin egen lille kurve å allmenntilstanden e bra, så e dår ingen problem seie di t meg....

Hmm - til meg sa de at 100gr er altfor lite, jeg måtte begynne med mme tillegg for hun la ikke på seg nok. De sier 150-200gr i uke hvertfall [;)]

ORIGINAL: gravidfotball

ORIGINAL: lena89

Hmm - til meg sa de at 100gr er altfor lite, jeg måtte begynne med mme tillegg for hun la ikke på seg nok. De sier 150-200gr i uke hvertfall [;)]

min får bare mme.... dette er vist normalt får han min å ikke legge på seg så mye... ingen bekymrer seg av helsepersonell vertfall.. så lenge almentilstanden er bra å han er fornøyd etter måltidene så jore d ingenting...

Ja eg syns det va litt lite men de på helsestasjonen va kje veldig bekymra..
sa eg sko veia hu litt framøve å fylla med!
Så får gjør det, men syns jo sjøl at det va litt lide [8D]
Vande med rundt 4-500 i ukå te å bjynna med her [:D]
Men håpe alt e fint [:)][:)]

Back
Topp