veide i dag

Mammatetresnart

Glad i forumet
var innom nh. stasjon i dag.. han blir 5mnd den 28..... han veide 9100!!!!!!
 
ORIGINAL: barehege

OJJJ!!! Stor og fin gutt, da!!![;)]
[/quoteikke dårlig[;)]]
 
ORIGINAL: barehege

OJJJ!!! Stor og fin gutt, da!!![;)]

 
sign.
 
OI, han er storgutt ja! [:)] Bare deilig at det er masse gode babyvalker. [:D]
 
Det er gutten sin det! [:D]
 
Plugg!!!he he
 
Stor gutt, ja[:D] Jacob er også ganske stor, men ikke såå stor[8D] Bedre med litt lubne babyer enn syltynne babyer, syns jeg[:)]
 
he he... han har vært stor hele tia da. Jeg synker i vekt og han legger på seg.. Bra det da.. God klumpen min ja..
 
ORIGINAL: Misin

OI, han er storgutt ja! [:)] Bare deilig at det er masse gode babyvalker. [:D]

 
signerer...[:)]
 
ORIGINAL: barehege

OJJJ!!! Stor og fin gutt, da!!![;)]

signerer
 
Back
Topp