Veide Gabriel...

Kefirånde

Gift med forumet
...han veier nå 9,2 kilo!!! Han er bare 4 måneder. Han blir sikkert en sånn unge som alle tror er eldre sånn at han aldri får være så gammel som han er...[:o] Er jo ikke noe å gjøre med at han er stor (han er jo lang også), men jeg håper det flater litt ut snart. Han får bare morsmelk, og jeg føler ikke jeg kan nekte ham det. [&:]

Så bra da! [:D] Synes du skal være stolt over det, jeg! [;)] Så lenge han følger sin egen kurve og er blid og fornøyd, er jo alt i orden! Synes han så helt nydelig ut jeg, på det bildet han lå og koste seg i skyggen på terassen... [:)]

Dessuten flater det sikkert litt ut nå, som du sier, for nå begynner han vel å bli ganske aktiv? [;)][:D]

Hauk er også stor, men ikke så stor, tror jeg. Han veide 7250 gram på 3 mnd-kontrollen, og så skal vi på ny kontroll neste uke. [:)]

JA, jeg er kjempestolt over ham- og den supre morsmelka mi (den må det være futt i)[:D]. Det er bare det at jeg ikke har funnet en eneste som har vært like stor som ham (var 8380 på 3 mnd kontrolllen...), og det gjør at jeg føler som jeg gjør. Huff, jeg får jo litt dårlig samvittighet også da vettu, for at jeg sitter her og uffer meg over noe som bør være positivt. Jeg fikk bare sjokk når jeg så at han hadde gått opp et kilo på litt under en måned.

Hvor stor var han da han ble født, da? Jeg må si at jeg bare er imponert over morsmelka di, jeg da! [:D] Er det ikke fantastisk at vi kan produsere noe som de vokser så bra på? [:)]

Han var 4245, og når vi reiste fra sykehuset var han 4050 (om jeg ikke husker helt feil). Jo, det er helt utrolig at bare det tynne skvipet skal være så mektig![:D]

ORIGINAL: Jaggumeg

...han veier nå 9,2 kilo!!! Han er bare 4 måneder. Han blir sikkert en sånn unge som alle tror er eldre sånn at han aldri får være så gammel som han er...[:o] Er jo ikke noe å gjøre med at han er stor (han er jo lang også), men jeg håper det flater litt ut snart. Han får bare morsmelk, og jeg føler ikke jeg kan nekte ham det. [&:]

En venninne av meg har en gutt på litt over året, som er 8,7 kg....[:D]
Men han er litt tynn da.

Wow stor gutt!! [:D] Vær stolt over han og melka di du [;)] Noen store noen små.. snuppa mi var 5940g og 60 cm på 4 mnds kontroll, lita hu..[8D] 

Så stor fin gutt!! [:)]
Og som du sier - det flater ut etterhvert. Det er de første månedene de legger mest på seg.
Min eldste sønn var 8 000 gram på 3-mnd kontrollen, og når han var 1-år var han 10 370 gram [;)].

Ah, så godt å se at det finnes flere som har vært litt store. Helsesøster har de to siste gangene vi har vært der sagt at det kommer til å flate ut...hehe, tipper hun får seg et sjokk nå[8D]  

Back
Topp