"Vei viser"

Roland91

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg oppdaget nå nylig at jeg har fått veiviser, fra brystene og ned til navlen. Er 10+1, fler som har fått det?
 
Nei det har jeg ikke. Fikk fra navlen og ned til skambeinet sist, men da var jeg mye lenger på vei. Tror den kommer fortere fram igjen andre gang.
 
Nei det har jeg ikke. Fikk fra navlen og ned til skambeinet sist, men da var jeg mye lenger på vei. Tror den kommer fortere fram igjen andre gang.

Okei, har mye hårvekst og mørk hårvekst, sikkert derfor jeg har fått xsmile8xsmile8 Min første ❤
 
Jeg fikk hele veien med lillegutt men det var sånn heeelt på slutten av svangerskapet
 
Joda.. har veiviser fra nord til sør :laughing021
Syns de er så eklle at jeg nappet bort de værste og lengste stråene!

Er heller ikke så begeistret for det, fra navlen og ned er de litt lengere og går Ann å nappe vekk men de over navlen er korte og så mørke :laughing002
 
Fikk fra navlen og ned til skambenet forrige gang. Kom sånn ca fra midten av svangerskapet [emoji4] Har ikke noe enda denne gangen. Håper jeg slipper egentlig [emoji85]
 
Er heller ikke så begeistret for det, fra navlen og ned er de litt lengere og går Ann å nappe vekk men de over navlen er korte og så mørke :laughing002
Var de i fra navelen å ned jeg tok bort, å jeg er jo mørk å for tiden vinter blek å da ser man ihvertfall at det er noen lange værhår under navlen :excited001
 
Men de veiviserne dere snakker om. Er det hår? Den stripa jeg hadde nedover var ikke hår, men huden som fikk en mørk stripe.
 
Var de i fra navelen å ned jeg tok bort, å jeg er jo mørk å for tiden vinter blek å da ser man ihvertfall at det er noen lange værhår under navlen :excited001

Jeg er også mørk og vinter blek, så alt av hår synes godt :laughing002 Det er kun en håndfull under navlen jeg fjerner heldigvis, verre med all dunet over navlen som jeg ikke tør fjerne :laughing002
 
Men de veiviserne dere snakker om. Er det hår? Den stripa jeg hadde nedover var ikke hår, men huden som fikk en mørk stripe.

Jeg har fått mørk dun stripe ned, så er ikke på huden her... Hadde nok roet meg mer med farge på selve huden :laughing002
 
Jeg har fått mørk dun stripe ned, så er ikke på huden her... Hadde nok roet meg mer med farge på selve huden :laughing002
Å da misforstod jeg:laughing002 jeg hadde ikke sånn. Hadde det som kalles linea nigra eller noe sånt. Det er noe pigmentgreier.
 
Jeg er også mørk og vinter blek, så alt av hår synes godt :laughing002 Det er kun en håndfull under navlen jeg fjerner heldigvis, verre med all dunet over navlen som jeg ikke tør fjerne :laughing002

Ler så jeg griner her :laughing021
Godt å lese at det er flere som tar de mindre lekkre tingene ved å gå gravid med en god dose humor!
 
Ler så jeg griner her :laughing021
Godt å lese at det er flere som tar de mindre lekkre tingene ved å gå gravid med en god dose humor!

Hehe, ja, nei altså de hormonene....:laughing002 Har fått en drøss plager allerede så lurer fælt på Hvordan de neste mnd blir.. Har hørt "skrekk" eksempler på damer som har fått mørke lange hår på innsiden av låtene i forbindelse med veiviser- så så dette til mannen i går at det er fult mulig at jeg får to dusker på innsiden av lårene.. :laughing002 Han sa han valgte å elske meg for de om! Haha
 
Høres bedre ut syns jeg :) Håper bare nå at ikke hele magen blir dekket med hår! :laughing002
Men tror faktisk jeg leste noe om at man kunne få hår på magen faktisk sist jeg gikk gravid. Blir hele magen full av hår så blir det sikkert borte etter svangerskapet:)
 
Back
Topp