Har kikkelt på ulike nettsider som selger disse.
Noen som vet hva det kommer av at de ligger så ulikt i pris?
Omtrent samme veggordet kan jo variere m flere hundre kroner... 
Det har veldig mye å si på kvaliteten på folien man bruker. Mange som selger veggfolie her i Norge lager dem ikke selv, men kjøper de stort sett fra asia gjennom ebay. Bruker man kinesisk folie hvor de ikke bryr seg om miljøvennlig produksjon, ikke trenger å holde seg unna blyinnhold og godkjenninger - samt har en arbeidskraft til 2 kroner timen så sier det seg selv at det blir ganske billig :P
Men det gjenspeiler seg da også på kvaliteten, samt at de gjerne ikke kan noe om folie de som selger (har det som tillegsvarer i vanlige butikker f. eks), og mange plasser kanskje utvalget ikke så bra.
Om du ser på de større firmaene i england og USA som lager folie selv og bruker god kvalitetsfolie så er ikke prisene så mye mer i de norske når man legger på 25 % moms + frakt. En annen ting er at en del private selger uten å betale inn moms - og mange av kinaprodusenene skriver ned verdien på pakken slik at man slipper å betale toll osv. Dette kan bli et problem om det blir oppdaget.
Jeg skal selv åpne nettbutikk med veggfolie nå, i samarbeid med veggfolie.no - og dette var svaret jeg fikk fra min kontaktperson er der som har MYE peil på veggfolie! :) Og for å skyte inn litt mer... Folien som vi bruker er godkjent av det Norske Veritas og er HELT ufarlig med tanke på brann, avgasser under brann og giftstoffer. Litt satt på spissen så kan faktisk et barn spise folien uten at det blir noe komplikasjoner (annet enn store biter). Folien vil gå rett igjennom systemet uten problemer. MEN det er jo ikke til å anbefale som mat altså... Bare et eksempel på at det ikke er giftstoffer osv :) Produksjonen er også gjort i henhold til europeiske regler for miljøertifisering :) Den er også slik at om du fester den på et vindu f. eks og går på andre siden så vil du se akkurat den samme farge! :) Har selv både god og dårlig erfaring med folie fra f. eks ebay. Noen satt bra, andre datt av med en gang - man har ingen garanti. Og når det gjeleder stoffer og produksjonen av dem aner jeg ingenting om...
Du kan HELT sikkert finne mange billige stickers og ferdiglagde motiver på noen nettbutikker, ebay osv for en en lav pris - men utvalg, kvalitet og ikke minst tilgangen på egne motiver og norske veggord vil være varierende :) Derfor vil jeg så klart anbefale min kommende butikk... Bare sånn... for å reklamere litt :P Der vil det og være mulig å lage egne ord :)