Veggord på panel

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Noen som har det?? Hvordan ble det?? Og har du det i stua?
Har kjøpt meg et veggord i dag,og tenkte og ha det oppføre sofaen på veggen.
Men klarer ikkje helt å bestemme meg. Hva ville du gjort?

Går fint på panel det[:)] Sikkert kjempefint over sofaen, men du har ikke bilde da?[;)]

Her er link til bloggen min, bilde av rommet til snuppa, hengte opp en wallsticker i dag.... Er panel... Sånn plater som er lagt på veggen... Huntonittplater tror jeg sambo kalte det [:D]

http://ossinr10.blogspot.com/2010/11/rommet-til-snuppa.html

Veggorde er
"" Kyss & klem & kjærlighet
det er jordens herlighet"

Det er på den veggen der som tv står på bilde(men tv en er på en annen vegg nå da,er sofaen som er ved den veggen,en sjokolade brun sofa)

Ja, det skal funke veldig bra![:)] Var ei som la ut bilder for litt siden, var det Fridasinmamma tro?
Uansett: det så fint ut, faktisk så fint at jeg kjøpte endel veggord selv som skal finne veien opp på panelveggen her før jul.[;)]

Jeg tror det hadde blitt like så fint med veggordet over tv'n jeg da...[:)] Mere stilfullt... Så kan du ha bilder irundt???? I svart ramme, med bilder av barna[:D]

Blir det for "klissete" med veggord der det står
" Kyss & klem & kjærlighet
det er jordens herlighet"

Her er det et bilde hvor tven står nå

Og slik er det over sofaen nå

Jeg har flere på panel, bla dette:

Synes det var et fint veggord jeg[:D] Finest over tv'n tror jeg.. Men det spørs hvor stort det er da, er det litt liten i størrelse, så passer det med over tv, enn over sofaen, for da tror jeg det kommer litt bort på en måte...

ORIGINAL: *FruM*

Så fint det var[:)]
Har du flere veggord i stua??
Lurer på om eg skal ha et eller to til,eller blir for mye?

ORIGINAL: Caffe Mocca

ORIGINAL: *FruM*

Så fint det var[:)]
Har du flere veggord i stua??
Lurer på om eg skal ha et eller to til,eller blir for mye?

Har kun ett i stua! [:-]

Så har jeg ett på kjøkkenet, ett på gjesterommet, ett i trappa, ett på rommet til snuppa, ett på rommet vårt, ett på døra til vaskerommet! [:-] Så skal jeg montere et i gangen! Hm, har jeg fler da tru!? [:-] Ligger bilder på bloggen av alle.

Fikk sponsorpakke fra veggfolie.no her om dagen pga bloggen - 30 wallstickers! [:-]
Skal gi bort en del da, bla på bloggen. Kan jo ikke ha alle selv.
For det KAN bli for mange...

Men ja... kommer litt an på hvor stor stue dere har trur jeg. I vår stue blir det nok for mye med to trur jeg!
Men akkurat det er jo forskjellig hva man synes! [:)]

Back
Topp